Ik rijd een haf die ik in een half jaartje naar L2 + 8 heb gereden. Zijn dr nu alleen ff vanwege veulen die over 2,5 maand komt.
Ik start maar zelden op haflingerwedstrijden , op de reguliere wedstrijden loopt ze met regelmaat bovenaan mee
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

cam schreef:je moet er wel rekening mij houden dat je als je alleen knhs wedstrijden rijdt en geen haflingercompetitie je er wel een stuk langer over zal doen om hoog te komen zeker in de M of hoger
als je nog bij de jeugd start zal het ook makkelijker gaan maar denk dat veel mensen die M starten met een haflinger ook veel wedstrijden hebben gestart in de haflingercompetitie
in de gewonen KNHS wedstrijden kom je gewoon vaak jury's tegen die haflingers niet goed genoeg vinden
cam schreef:Dat bedoel ik ook jullie starten beide bij de jeugd en ook nog eens met zeer moderne haflingers
beide toppers en van fokkers die al jaren in de top mee draaien
de gemiddele haflinger zal niet echt kunnen tippen aan de kwaliteit van jullie haffies
vosje456 schreef:hoi,
Ik heb een vraagje:
Kan je met een haflinger hoog de dressuur in ? Bijv. M,L? Ik heb zelf nog geen paard/pony , maar mijn ouders zitten er wel over na te denken enzo. Ik wil dan wel graag een haflinger en zelf vindt ik dressuur echt super leuk om te doen. Dus ik was benieuwd of dat samen dus kon (dressuur & een haflinger ).
Groetjes Suzan !
ArabicQueen schreef:Efff tussen door heeft er misschien niets mee te maken hoor maar mijn vriendin springt met haar haflinger in het M bij de paarden en heeft winst voor de Z dus Haflingers zijn echt niet alleen boeren knollen..

vosje456 schreef:cam schreef:je moet er wel rekening mij houden dat je als je alleen knhs wedstrijden rijdt en geen haflingercompetitie je er wel een stuk langer over zal doen om hoog te komen zeker in de M of hoger
als je nog bij de jeugd start zal het ook makkelijker gaan maar denk dat veel mensen die M starten met een haflinger ook veel wedstrijden hebben gestart in de haflingercompetitie
in de gewonen KNHS wedstrijden kom je gewoon vaak jury's tegen die haflingers niet goed genoeg vinden
dus het licht ook aan de jury , bedankt voor het reageren