WIIIEEHIIIEW Ik heb eindelijk het gehele papier van mijn Kruising compleet!!! Ik had vaders kant al maar nu heb ik ook moeders kant!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

!

Citaat:Erretje, was eerder vergeten te reageren, maar leuk dier hoor!Nog groter dan die van mij (is 1.57) en flink stevig. Met een flinke dot manen. Ze heeft ook een hele leuke uitstraling. Wat is haar karakter?
! Ze is in de omgang ontzettend lief, ze kan heel cool zijn en doet, hoe kan het ook anders, een moord voor alles wat op eten lijkt. Maar ze kan van het een op het andere moment in de 'survival-mode' schieten en door haar hoeven zakken van schrik, dansend en blazend naast me lopen. Het irritante is dat het nooit te voorspellen is.
. De bovenste foto in mijn profiel was de foto van marktplaats. In het paspoort stond wel een fokker en na wat googlen kwam ik uit op een paardenmelkerij en daar was ze idd geboren. Uit een haflingerhengst....
. Maar ik had haar inmiddels 2 weken en wilde haar a. niet meer terug die ellende in sturen en was inmiddels al aardig verknocht aan mijn projectje. En Liz Afloyd is een niet onverdienstelijke hengst dus ik dacht ach..ze ziet er wel uit als het paard wat ik wilde, wat maakt haar achtergrond dan ook uit
!
:
. Echt hoor!
.. 

Haha je ziet Turbo op de achtergrond staan