Is als mensen naar de krant/site van de ponyclub gaan mailen dat ze dan eerste zijn
Ja 2 keer eerste en twee keer laatste kun je dan ook zeggen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
denk het wel Aranel schreef:Hé misschien zit ik wel samen met jou Laura! Dat ze de M1 en M2 jeugd samenvoegen
maar was al naar huis toe,lauraenabe schreef:in zevenaar hadden ze het ook gedaan... maar dat komt niet veel voor dat ze die 2 klasses samen doen
Juist wel. Het is echt niet rendabel als je alle klasses apart doet
. Tot 8 combinaties mag je samenvoegen, het zou erg geldverspillend zijn om dat dan niet te doen als je er maar 3 hebt in de L2 en 3 in de M1. Je mag elke volgende klasse samenvoegen, dus bijv: B/L1, L2/M1, M2/Z1, of: B, L1/L2, M1/M2, Z1/Z2.

Arrisje schreef:lauraenabe schreef:in zevenaar hadden ze het ook gedaan... maar dat komt niet veel voor dat ze die 2 klasses samen doen
Juist wel. Het is echt niet rendabel als je alle klasses apart doet
. Tot 8 combinaties mag je samenvoegen, het zou erg geldverspillend zijn om dat dan niet te doen als je er maar 3 hebt in de L2 en 3 in de M1. Je mag elke volgende klasse samenvoegen, dus bijv: B/L1, L2/M1, M2/Z1, of: B, L1/L2, M1/M2, Z1/Z2.
Wel heb ik eens tijdens een wedstrijd aangegeven dat het echt niet mag om pony's met paarden samen te voegen. Daar staat zelfs een fikse boete op vanuit de KNHS.
Aranel schreef:Laura er zijn wel meer die hoger rijden in regio oost toch?
Sowieso ikEn vast nog wel meer
Kan me niet voorstellen dat er niemand is die hoger dan M2 rijd.
laatste keer was er dan iemand in het L2... maar ik weet niet of dat dan toevallig was ofzo. Maar iik vind dat zo saai... dan weet iik zodra de startlijsten online komen dat ik weer een beker heb
dit keer niet... nu moet ik er echt voor rijden
in die ring hoef je niet de 'berg' op en af..... veel fijnen rijden. (er waren voorheen 3 ringen... 2x B-L2/M en 1x M-Z)
.
, en ik doe niet aan springen.
, maar ik kom nog wat verder dan Laura, heb geen idee hoelang het rijden is , zal wel 3 kwartier a een uurtje zijn..