Zadel probleem!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 15:53

O God!
Ik ken je probleem uit 1000den
Willem had dit ook, echt niet leuk meer, 3 zadels gehad, lagen niet goed, helemaal niet goed.
We hebben nu de thorowgood.
Echt helemaal perfect, willem is heel breed, ongeveer 36/37.
Ook helemaal geen schoft vlakke rug, en ook een hele korte rug, de thorowgood lag helemaal super, heb hem nu sinds oktober 2008, echt een aanrader

Je heb ze in VZH en Dressuur

ook zeer betaalbaar, en niet zoals de Wow.
de thorowgood in 500 euro nieuw, wij hadden ze nieuw.
Het is dan wel kunsstof, maar dat is ook makkelijker in onderhoud.

Alaise15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 02:58

@ Woest: Ik heb dat zadel ik dressuur op mijn paard gehad, een fit 4, was helaas veelste smal. mog hem anders voor 900 euro en waarschijnlijk nog goedkoper tegen inruil van mijn nieuwe zadel die ik toen had aangeschaft kopen maar helaas. Zat wel heerlijk idd. ;)

Nu heb ik een massimo trail, en heb dit zadel in nijkerk laten verbreden naar een boommaat 37. en de kussen laten vullen naar de rug van me paard, zadel ligt nu super en zit heerlijk! Dus ik ben blij dat ik nu een zadel heb gevonden!;)

Shelley_026

Re: Zadel probleem!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 11:22

Ik heb een Thorowgood T4 dressuur. Ligt goed op mijn brede Haflinger. Fijn is dat je de boom kan verwisselen + het fish systeem. Dus twee manieren om het zadel passend te maken. Ook kan je de singel op twee manieren gebruiken voor het naar voren schuiven van het zadel.