Haflingerweekend Ermelo 2009; vraagprogramma online.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anna_Joy

Re: Haflingerweekend Ermelo 2009; vraagprogramma online.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 19:10

Ja en ik weet niet waar je je haflinger mag staan, maar de stallen zijn mooi ruim! En de slaapzalen zijn ook best te doen en gewoon douches en een badkamer, prima :)

Emmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 20:19

Anna_Joy schreef:
Ja en ik weet niet waar je je haflinger mag staan, maar de stallen zijn mooi ruim! En de slaapzalen zijn ook best te doen en gewoon douches en een badkamer, prima :)

Ja, de mijne mag dan in zo'n mooie ruime stal! Daar zat ik nog aan te denken, de douches, of ze die wel hadden daar, want ik wilde wel graag douchen zaterdagavond na zo'n drukke dag. Maar dat kan dus gewoon lekker :o

Emmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 20:21

Vanmiddag mijn inschijfformulier op de post gedaan, straks het geld overmaken en dan is het voor mekaar :D

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 09:44

Ik ga ook weer meedoen dit jaar waarschijnlijk niet onder het zadel maar ik ga met het tandem klasse b dressuur en l vaardigheid met tandem en dan natuurlijk de parade en zondags ga ik zelf crossen en mijn verzorgmeisje gaat waarschijnlijk nog een proefje b zonder startkaart ohz doen en het vaardigheidsparcourtje

en als mijn zus ook mee gaat ga ik op haar pony dressuuren en ook nog een x crossen

al met al een druk weekendje :D

wisanda2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 13:21

iknga dit jaar ook meedoen. Mijn merrie is met 3mnd onder het zadel dus ben benieuwd... ik start B dressuur zonder startkaart en B dresuur mennen zonder startkaart.

Wat houdt de parade in

weet iemand trouwens een hotel in de buurt van het knhs terrein

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 17:27

wisanda2003 schreef:
Wat houdt de parade in

weet iemand trouwens een hotel in de buurt van het knhs terrein

parade is om het maar makkelijk uit te legen met (bijna) iedereen 2 aan 2 door de hoofdpieste rijden. dit word in draf gedaan en het rijden duur meestal een minuut of 5/10 denk ik. dan stellen ze op en vertelt iemand wat en dit jaar worden ook alle mensen die een eerste prijs behaalt hebben 'gehuldigt'... een paard heeft hier veel gedult voor nodig!

ik doe het dit jaar daarom ook niet meer wat het rijden zelf zorgt bij sommige paarden voor de nodige stres en Abe gaat slaan bij het opstellen... hij probeert alle pony's om hem heen dan te slaan

ik raad het je ook absoluut nog niet aan om aan mee te doen met een paard die nog maar zo weinig ervaring heeft maar dat moet je helemaal zelf beslissen natuurlijk ;) dat kan je op de dag zelf nog bepalen of je mee doe of niet
en je kan opgeven dat je daar zelf blijft logeren... kost wel wat!

Doerakje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 13:41

Ik kom ook met Doerak.
Z2 dressuur, 2 proeven.
Ik wilde de crosstraining ook gaan doen, maar die laat ik toch maar achterwege :)
Parade durf ik denk ik ook niet aan met Doerak, die wil nooit stilstaan, en al helemaal niet met zoveel haflingers om zich heen :roll:

Emmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 13:49

zozo er starten nog aardig wat haflingers in de Z-dressuur!
Waarom laat je die achterwege Doerakje_ ?

Het is ontzettend leuk, en ze delen je in op eigen niveau, dus het gaat op het tempo zoals jij dat wilt.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 20:25

Emmaar schreef:

Het is ontzettend leuk, en ze delen je in op eigen niveau, dus het gaat op het tempo zoals jij dat wilt.

Paardje kan niet stil staan helemaal niet met meerdere om zich heen meen ik?

Emmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 20:34

Nee ik heb het niet over de parade, maar ze laat de crosstraining achterwege.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:03

Owh haha miscomunicatie ;)

Emmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:49

Hihi ;)

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:53

ik doe ook mee samen met hvjluck@bokt.

vandaag gaan ze op de post

Doerakje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:10

Emmaar schreef:

Het lijkt mij ook ontzettend leuk, maar ik ben afhankelijk qua vervoer van mijn ouders. En mijn vader heeft geen zin om tot zondag te blijven :\ En aangezien het ook niet naast de deur is voor ons, zal hij me ook niet zondag nog weer op willen halen denk ik ;)
Maar misschien kan ik hem nog overhalen :P

Emmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 00:56

Ooh dat is wel heel jammer, je mist echt een leuk onderdeel! Mijn ouders die slapen in een hotel 10 minuten van het KNHS terrein af, en die zijn dan dus gewoon bij me in de buurt. En ik slaap gewoon in de slaapzaal op het terrein. Misschien voor jou vader/ouders ook een idee? :o

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 06:43

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 06:46

Doerakje_ schreef:
Ik kom ook met Doerak.
Z2 dressuur, 2 proeven.

Parade durf ik denk ik ook niet aan met Doerak, die wil nooit stilstaan, en al helemaal niet met zoveel haflingers om zich heen :roll:

:D Dit jaar moet je wel parade rijden: want de prijsuitreiking vindt plaats tijdens de parade, of je moet besloten hebben niet te winnen! :+

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 10:35

janouk schreef:
wisanda2003 schreef:
Wat houdt de parade in

Dit is een filmpje van de parade van vorig jaar
http://www.123video.nl/playvideos.asp?M ... 7&EMB=Logo

Dat ziet er leuk uit zeg! Was wel van plan mee te doen , maar weet het nu wel zeker..
FF kijken of me vervoer het ook een goed idee vind :)

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 11:13

Hahah ik denk dat ik wel meedoe met de parade, lijkt me leuk :j

Doerakje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 01:28

janouk schreef:
Doerakje_ schreef:
Ik kom ook met Doerak.
Z2 dressuur, 2 proeven.

:D Dit jaar moet je wel parade rijden: want de prijsuitreiking vindt plaats tijdens de parade, of je moet besloten hebben niet te winnen! :+

:+ Dan ga ik daar myn best maar voor doen :')
Ach, we zullen zien. Misschien heeft Doerak tegen die tijd het licht gezien en gaat hy zich gedragen 8-)

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 08:44

@ Doerakje_: Ach, mijne loopt vaak achteruit alstie stil moet staan in zo'n groep hahaha zo ook met bruiloften :') Lekker irri :')

Emmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 09:36

Er zijn wel meer haflingers die onrustig zijn en niet stil willen staan hoor, ik was bij de parade van 2008, en daar waren ze lang niet allemaal zo rustig ;) Dus je kan gewoon meedoen, je bent echt niet de enige.

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-09 12:00

Emmaar schreef:
Er zijn wel meer haflingers die onrustig zijn en niet stil willen staan hoor, ik was bij de parade van 2008, en daar waren ze lang niet allemaal zo rustig ;) Dus je kan gewoon meedoen, je bent echt niet de enige.

vorig jaar bij de parade zat er ook echt een gat in de ri bi het opstellen... daar hoorde k te staan :o op al die fotos zie echt dat gat :D..... dit jaar doe ik ook maar niet meer mee. ik zal het maar niet weer verpeten haha ;)

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 12:59

Denk dat ik dat met Asra ook wel kan vergeten, ookal heeft ie best heldere momenten de laatste tijd :P Al weet ik niet hoe hij het doet tussen allemaal hafs, zal het zondag wel zien bij ons 2de concour , eerste keer buiten concour

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:01

Ik kan helaas alleen zondag mee doen omdat ik zaterdag moet hockeyen...daar baal ik echt enorm van! :( ik wilde echt heel graag starten met springen en dressuur, maar goed, niks aan te doen :)
Nu doen we zondag alleen mee met de crosstraining, maar dat vind ik ook super gaaf :D