je hebt gelijk Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
marguerite schreef:Wendy1989 schreef:ik weet nog niet zeker of ik mee ga doen als best gaande aangezien ik al om 10 voor half10 moet voorbrengen en eind van de dag is pas de best gaande.
verleden jaar was het bestgaande al heel snel,na de keuring moest ik gelijk zadelen en losrijden,maar er is veel te beleven daarzo,dus ik vermaak me wel en Mike kan makkelijk in de trailer blijven staan als hij maar hooi heeft,dus gewoon meedoen!!
Mirranda schreef:Heb ook nog geen boekje ontvangen, maar neem aan dat de vast uiterlijk dit weekend wel in de bus ligt.
Heb mijn jongste ingeschreven voor de keuring en bestgaand.
Ben er nog nooit geweest dus erg benieuwd (ik hoor van iedereen dat het erg leuk is).
@floortje 2002: Waar woon je op flakkee? Ik in Melissant, dus misschien zie ik je soms wel voorbijgaan.
zoniet hebben we smorgens vroeg nog wat te doen haha. we moeten ook aardig vroeg weg. wil er rond half 9 zeker zijn, 9.50u voor opname (rubriek 10) en daarvoor nog meten. ok wil ik natuurlijk weten waar ales zit en misschien nog even poetsen enzo
super trots op de pony.
Gefeliciteerd iedereen!
), maar men wilde een haf aan een lange teugel zien lopen. Wel compliment gekregen voor de manier waarop hij werd gereden/voorgesteld.
ze werd 10 cm groter toen we langs meerdere trailers en vrachtwagen kwamen en het terrein opliepen. ze vond het allemaal erg leuk dat er nog meer blondies waren!

Er liepen heel veel mooie haffies tussen. mijn ruintje nummer 34 is opgenomen in het stamboek met 76 punten (we hadden gehoopt op elite maar helaas) daar word hij zeker niet minder om voor ons en tevens is hij jeugdkampioen geworden want wilde al naar huis gaan kwamen ze zeggen dat ik nog een beker,kampioenslint en medaille op mocht halen. dus helemaal blij met mijn hafje. Zijn volle broertje arthuro is 2e geworden dus volgend jaar nemen we hem mee als jaarling.