Heeeey een nieuw topic! gaat snel hihi ga zo aan het avondeten beginnen, heb om 6 uur les, dus wil om half 6 op stal zijn. wat een heerlijk weertje trouwens, zal ik na de les een rondje buiten stappen samen met dochterlief? durf ik dat??????? 30 april hebben we een grote bosrit gepland met een stel van stal, word mijn eerste echte bosrit sinds ik mijn alpenquarter heb. ben nog steeds niet in mijn uppie naar buiten geweest, erg he?
monique1983
Geplaatst: 19-05-09 16:15
zo he he gelukt heb ze verkleint en geplaats
mocht hier iemand zijn met intresse hier link na topic
wil nog ff afwachten aangezien ik er zelf 40 voor heb betaald 2 maanden terug en niet gebruikt had zoveel pads gekocht dat ik de meesten niet eens gebruikt heb vandaar
moyra
Geplaatst: 19-05-09 16:57
Zo ik ben ook weer klaar met werken Zo lekker eten Daarna naar mijn draakje ik hoop dat het droog blijft
Tezzy
Geplaatst: 19-05-09 17:02
Hey, ik kom ook mee kleppen ala het mag (A) Ik rij vast op een manegeHaf Daimy, en lieve werkwillige 16 jarige ruin!
Helaas moest ik die dag wel met pelham rijden want.. geen idee.. manege gezeik noem ik dat.. Tegenwoordig rij ik hem op een enkelgebroken D-trens.. Behalve met carrousel en springen, dan wel een pelham, maar dan meestal 2 teugels.. Zadel is inmmidels vervangen door een iets meer dressuur achtig iets, en martingaal is verplicht maar daar heb ik geen last van.. Behalve het beeld dan, 't is mooier zonder
Tezzy
Geplaatst: 19-05-09 17:42
monique22 schreef:
wat en lief koppie zeg;)
Jah hea.. Echt zo'n schat is het!
En een lolbroek.. en vooral ook cameragericht.. xD Toen m'n pa mee was steeds bij de camera oortjes naar voren en de rest oortjes op half 7 laten hangen.. *dan gaan ze wel zo schattig mee bewegen hihi
De boer bij ons aan de overkant( waar hinke sinds kort staat) mag pebbels altijd op het weiland. Mag dan altijd zelf zeggen waar ik paardje graag wil en hij heeft weiland op loop afstand van mijn huis dus dat is niet zo moeilijke keuze.