Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Op de manege stond een haflinger, een vrij zwaar type was dat. "Palm" noemde dat dier (ja, origineel
)
Bleek dat ding niet alleen goed te kunnen bokken, maar ook nog eens een uithoudingsvermogen van hier tot in timboektoe te hebben
Marieke_K schreef:@Autumn: dat wordt minder, maar je moet wel doorbijten..
Citaat:of in galop door het bos en dan ineens een grassprietje zien .. vol in de ankers en vreten.... *hij had best 2 lieve oortjes.. alleen kwamen ze wel heeeeel dichtbij*
Marieke_K schreef:@Autumn: inderdaad jij moet het laatste woord hebben, anders wordt het alleen maar erger. Niet leuk, maar als je ze eenmaal voor je hebt gewonnen gaan ze voor je door het vuur!
Op het moment probeert hij echt alles uit de kast te halen om van het werk af te komen, dus zie ik vaker alle hoeken van de bak juist als we weer nét lopen zoals de bedoeling is. Er wordt inderdaad gezegd als je de paarden met sterk karakter voor je gewonnen hebt je ook echt veel gedaan gaat krijgen, ik hoop heel erg dat dat het geval gaat zijn. We moeten nog een team worden denk ik.
De tijd dat ik de bak rond ging met 100 km per uur heb ik ook gehad, met knikkende knieeen zat ik er soms op, maar nu is niets meer eng en loopt hij als een trein
Als werk moeilijk werd kon hij verschrikkelijk gaan bokken, nu loopt hij te grommen, maar doet het wel
Marieke_K schreef:@Autumn: rustig blijven doorzetten en het komt echt goedDe tijd dat ik de bak rond ging met 100 km per uur heb ik ook gehad, met knikkende knieeen zat ik er soms op, maar nu is niets meer eng en loopt hij als een trein
Als werk moeilijk werd kon hij verschrikkelijk gaan bokken, nu loopt hij te grommen, maar doet het wel
Mando schreef:Marieke_K schreef:@Autumn: rustig blijven doorzetten en het komt echt goedDe tijd dat ik de bak rond ging met 100 km per uur heb ik ook gehad, met knikkende knieeen zat ik er soms op, maar nu is niets meer eng en loopt hij als een trein
Klopt de mijne ook en als ik ook maar herken dat hij iets wil gaan uitspoken gelijk binnenbeen stelling vragen en niet zeiken... hij heeft nu door dat hij het niet mag en is hij echt erg dan trap ik hem op de noodrem en een paar tikken in zijn hals ( ik sla niet op zijn kont want dan heb ik echt rodeo) en dan is het ook vaak wel klaar.. dan weet hij dat ik het echt niet meer pik en dan gaat de knop om en loopt hij de sterren van de hemel.