Dan mag je zeker met je pony bij de paarden als je nog geen 18 bent, ik vond het al zo vreemd want als er echt moeten in de reglementen had gestaan was het anders geweest.
Sjonge, wat gaat dit weer aardig. Nou, het antwoord lijkt duidelijk. Maar daar hoef je nog niet iemand voor 'terug te pakken'. Iedereen kan zich vergissen.
vergissen is idd iets heeel anders dan iets expres veranderen om je gelijk te halen en idd je mag als je onder de 18 bent bij de paarden starten met je pony
eens met annemiek, is niet echt netjes om iemand nu zo uit te jouwen, zo geef je diegene ook niet meer de kans om haar excuses aan te bieden of z'n ongelijk toe te geven (In haar geval zou ik dat nu ook niet meer doen, omdat jullie zo reageren).
Ellen__
Geplaatst: 10-04-09 11:43
nee ik zou me ook kapot schamen als mensen erachter kwamen dat ik expres iets veranderd had om er zelf beter van te worden(gelijk te halen)
cas
Geplaatst: 10-04-09 11:47
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel.
Ik heb gezegt dat ik graag op de e-mail van het KNHS wacht. En het ging hier BTW niet om de leeftijd om bij de paarden te starten maar om de stang en trens
nee hoor, voel me helemaal niet groot. Vraag me alleen af of jij nou dat stukje hebt gewijzid, van mogen moeten hebt gemaakt. want ik weet het echt heel erg zeker dat je bij de paarden mag als je nog geen 18 bent.