Aranel schreef:Rond welke datum ongeveer? Of is er nog totaaaaal niks over bekent?
het staat idd in het topic maar het is 31 mei

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Photography schreef:Nou lijkt me hartstikke leuk! Tis wel een pokke eind voor ons rijden maar oke![]()
Ik stem ook voor een hoogtesprong. Dit hebben we hier in het noorden ook en dat is altijd een echte sensatie voor de ruiters maar ook zeker voor het publiek.
Word het buiten of binnen gehouden? dat wordt me niet echt duidelijk uit de site.
En ik hoop dat er wel een mogelijkheid is om hoger te springen dan 80 cmDaar kan ik met mijn haf die 1.10 parcousen loopt niet echt mee aankomen
MichelR schreef:Hoi Allemaal,
We gaan de haflingerdag orgeniseren op 31 mei 2009!![]()
Meer info en aanmelden via http://www.haflingerdag.nl
groetjes en hopelijk tot de 31e mei.
Michel en Evy
Citaat:Hoi Photography,
Dressuur officieel is buiten net als de cross. De rest hoop ik ook maar is afhankelijk van het weer.
We doen niet de hoogtesprong, maar doen een parcours springen.
Of we hoger gaan dan 80 cm durf ik nu nog niet te zeggen. Ligt aan het aantal aanmeldingen (kom ik later dus op terug)
Groetjes,
Michel
organisator
MichelR schreef:olfar schreef:Ja dat klopt![]()
Dat ben ik met me blondie
Hé Ghislaine,
Er zijn er nu al 2!
En hopelijk snel meer...
lauraenabe schreef:MichelR schreef:
Ja dat klopt![]()
Dat ben ik met me blondie
Hé Ghislaine,
Er zijn er nu al 2!
En hopelijk snel meer...
ik wou ook van de week ff een foto sturen met een verhaaltje maar nou stond er op de site dat je een bevestigings mail kreeg als je betaald had en dat hebben we al lang gedaan maar ik heb geen bevestigings mail(en heb ook een mailtje hierover gestuurd maar krijg geen antwoord) ook zijn mijn coupons an een week geleden opgestuurd