Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haffiegirl schreef:De KVTH zou nooit zeggen dat een haflinger een palomino is.. Dat geloof ik niet.. Want als het in Oostenrijks Fuchsen(Duits voor Vos) Waarom zouden het hier dan Palomino's zijn??
knabbelgirl schreef:@Stravero: Ik heb ook officieel gestart, 2 jaar, en ook daar nooit iets erover gehoord
En ik start al 4 jaar officieel, en op hoger niveau, en dus zal ik iets meer jury's hebben gehad dan jij, en maar één keer zo'n zijkjury gehad, en ik had nog gelijk ook dat haflingers vossen zijn
knabbelgirl schreef:@Stravero: Ik heb ook officieel gestart, 2 jaar, en ook daar nooit iets erover gehoord

haffiegirl schreef:De KVTH zou nooit zeggen dat een haflinger een palomino is.. Dat geloof ik niet.. Want als het in Oostenrijks Fuchsen(Duits voor Vos) Waarom zouden het hier dan Palomino's zijn??
Ik geloof hun, eerder dan een stelletje boktmeiden

ACSM schreef:Ik heb hetzelfde gehad.... Ik had de dag voor de wedstrijd mijn haf geschoren en hij wordt dan bijna wit. Ik kwam de ring in en moest na het controleren van de papieren bij de jury komen. Ze vroeg zich af of het wel een haflinger was en waarom er vos stond![]()
Hier een foto hoe licht hij kan zjn na het scheren http://home.casema.nl/acsmfesten/DSC01468.JPG
!
Benadruk alleen maar dat het KVTH als stamboek zijnde en wij in Nederland het Verband volgen wij niet opeens gaan verkondigen dat wij in Nederland het Palomino's noemen en in Oostenrijk zijn het vossen...
Denk het niet
haffiegirl schreef:Weet ikBenadruk alleen maar dat het KVTH als stamboek zijnde en wij in Nederland het Verband volgen wij niet opeens gaan verkondigen dat wij in Nederland het Palomino's noemen en in Oostenrijk zijn het vossen...
Denk het niet

knabbelgirl schreef:@Haffiegirl: Kan ik t helpen dat ze het gezegt hebbenIk geloof hun, eerder dan een stelletje boktmeiden
@Stravero: Dat je 'hoger' start betekent niet dat jij vaker hebt gestart, of zeikerigere jury's hebt dus dat vind ik een zeer vreemde reactie
@x_Marr: Nou ik ga ervanuit, dat als op de regio bij alle voorgaande paarden gezeikt is, ze echt geen uitzondering voor mij zouden maken hoor
Ik heb een haf, het is een palamino, punt. Kijk verder dan je neus lang is mensen, niet alles is gelijk(godzijdank)

knabbelgirl schreef:@Haffiegirl: Kan ik t helpen dat ze het gezegt hebbenIk geloof hun, eerder dan een stelletje boktmeiden
@Stravero: Dat je 'hoger' start betekent niet dat jij vaker hebt gestart, of zeikerigere jury's hebt dus dat vind ik een zeer vreemde reactie
@x_Marr: Nou ik ga ervanuit, dat als op de regio bij alle voorgaande paarden gezeikt is, ze echt geen uitzondering voor mij zouden maken hoor
Ik heb een haf, het is een palamino, punt. Kijk verder dan je neus lang is mensen, niet alles is gelijk(godzijdank)
knabbelgirl schreef:Ik heb een haf, het is een palamino, punt. Kijk verder dan je neus lang is mensen, niet alles is gelijk(godzijdank)
Anders zou je ook niet zo`n antwoord geven.Stravero schreef:haffiegirl schreef:Weet ikBenadruk alleen maar dat het KVTH als stamboek zijnde en wij in Nederland het Verband volgen wij niet opeens gaan verkondigen dat wij in Nederland het Palomino's noemen en in Oostenrijk zijn het vossen...
Denk het niet
Jhaa zeker, in Nederland heten ze idd Palomino's en in het GEFOKTE LAND!!!!!!!!!!!!!!!!!! vossen
OMG het zijn vossen en het blijven vossen, en anders zijn het geen haflingers
misschien moet je je wat beter inlezen over dit soort dingen.
knabbelgirl schreef:ik heb geen haf, en wat staat er in mijn profiel? EEN HAFLINGER misschien
Sorry maar een vos heeft bruine of zwarte manen, mijn pony is door 3 dierenartsen EN de DAH en de KVTH als palamino gezet