ze moet 0ok nog gemeten worden... weten jullie of dat via de kvth moet?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Peelie schreef:hmmm. ok
ze moet 0ok nog gemeten worden... weten jullie of dat via de kvth moet?
QuickSilver schreef:als je tussen de paarden start hoeft dit toch niet? Weet iemand de minimale leeftijd voor een paard voor je ermee mag starten? Weet even niet meer hoe dit zit..
QuickSilver schreef:ja ben er al achter, vanaf april 4 jaar voor het L1 en met 3jr vanaf april in de B zou dus eerst b kunnen starten of kunnen wachten en meteen L1
QuickSilver schreef:ik weet alleen dat je hoog gereden moet hebben met een ander paard, anders mag je een hengst helemaal niet starten, maar dat je niet in de B mag starten lijkt me onzin?
MirjamN schreef:Wordt nog interessant, ze geven heftig weer op voor vrijdag en zaterdag!
Kilometertje of 50 ofzo! Enne, morgen moet ie dus gewassen worden, anders hebben we een 0 voor verzorging (manen en staart onder de mest enzo...). Geen idee hoe dat moet en ook hoe ik hem droog moet krijgen met al dat haar!
Ro0sje schreef:het vervelende is wel dat het losrijden buiten is.... lekker met een temperatuur van 4C° en regen wind en hagel
Charaz schreef:Nou als het regent en koud is rijd ik thuis niet en ik vind het vervelend om helemaal te verregenen maar dat is ieder voor zich.
Ik vind het ook vervelend als mijn paardje dan zeikwaternat regent