TjelleBieb schreef:Aargh, shut up.
Een week.
Nee just kiddin' nooit van me hele onnozele leven!
Ik ben dan wel blonT, maar weet nogwel dat ik NIET met 'm moet trouwe.
gelukkig

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TjelleBieb schreef:Aargh, shut up.
Een week.
Nee just kiddin' nooit van me hele onnozele leven!
Ik ben dan wel blonT, maar weet nogwel dat ik NIET met 'm moet trouwe.
TjelleBieb schreef:Paracat zegt:
ja maakt me verdrietig...
JA JIJ MAAKT ME BOOS!
Lous schreef:Niet opnemen als tie belt. Mailtjes niet lezen en direct verwijderen..
Maarre mensen, we zitten op 200. Nu gaat ik echt MAFFEN!!!!!!!!!!!
nu ben ik...huilen...
Paracat zegt:
dankjewel
Paracat zegt:
doei
IK ZEI HET TOCH!
IK ZEI HET! IK ZEI HET!
ik kom eindelijk thuis...blij je weer te zien...doe je zo
Paracat zegt:
heb de hele tijd aan je gedacht...je gemist...
Paracat zegt:
je maakt me echt zooo verdrietig nu...
biancailona schreef:ik doe vananond pagina's bijlezen, zit op mijn werk. Kopen waarschijnlijk een trailertweepaards. Ook voor de koetjes eventueel te vervoeren ben zo blij
![]()
biancailona schreef:ik doe vananond pagina's bijlezen, zit op mijn werk. Kopen waarschijnlijk een trailertweepaards. Ook voor de koetjes eventueel te vervoeren ben zo blij
![]()
Jasia schreef:Ow! Gisteren met Marie (die 4-jarige belg) naar buiten geweest! Ze was zó braaf.. Geen één keer geschrokken!
Ook met de jonkies Hanne & Isolde gaan lopen.. (de oprit en een stukje polder..) met Mirte ervoor..
Isolde (2,5 jaar) is altijd heel schrikachtig dus die eerst maar.. En ze gaf geen kick! De oprit was ze eerst wat kijkerig dus die 2 keer gedaan.. De tweede keer vond ze het al heel normaal! Toen een stukje polder en een heel klein stukje lang huizen.. Eerste hond in haar leven: Niks!
Daarna eerste auto in haar leven (die ook nog eens hard voor bij reed!).. NIKS! Het gras was veel belangrijker
Hanne (1,5 jaar) is normaal heel sloom (ze zag maandag voor het eerst in haar leven een longeerzweep en stond echt te kijken van : Jaen nu?
).. Maar die was nu behoorlijk druk..
Ze vond de wind engEn toen viel achter haar een van de fietsen om..
Dus nog maar een keer daar langs gelopen.. En bij haar hebben we het gehouden op twee keer de oprit.. Misschien kunnen we morgen een stukje verder