Nou ja, ik ben blij met Heleen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wil94 schreef:Sitasgatje: Welkom, ga je ook een startkaart aanvragen of eerst recreatief?
Punk143: super dat je inziet wat goed voor jullie is en niet door gaat vragen.
xLeoniee schreef:Ik heb er maar weer een stuk afgeknipt want t begon weer dun te worden in de punten![]()
[ [url=m/HqRdUb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier krijgt ze savonds een halve kilo conditiebrok en een halve kilo muesli met lijnzaadolie.. Sochtends en savonds een berg hooi/kuil en overdag staat ze op t land en als ze erg gezweet heeft na de training een schepje elektrolyten
Peelie schreef:Het is onderin idd wel dun. Ik had een poosje terug een fotomeeting op het strand. Daar heb ik met harde wind met lossr manen gereden. Had ik dus niet moeten doen, want hij is heel wat haar verloren toen.
Ik zit te denken om jet misschien in manenzakjes te gaan doen zodat de punten niet beschadigen. Dan kan het gewoon bijgroeien.
Nash is nu net 7 trouwens. Het is in de afgelopen 2 jaar zo veel gegroeid. Niet normaal.
Ik snap wel dat je er een stukje af hebt gehaald leonie. Op een gegeven moment had ik bij Mara alles sportkortgemaakt. Nu groeid het weer aan. Het staat haar allebij leuk.