[HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AMBERRTJEE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 10:30

Terug van weg geweest!!! Gaan jullie wel eens in de drunense duinen rijden? Mijn marnixje staat daar sinds 2 weekjes naast, mocht iemand dus eens interesse hebben :-)

Equisync

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 12:04

Oh lekker Amber, heb dit voorjaar 3 dagen daar rondgereden met stal, helaas was dat al dik 2 uur rijden dus niet iets voor een wekelijks uitstapje..

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 12:10

Naomi ja klopt!

Afbeelding
Zo met longeerhulp

Afbeelding
Zo met pessoa

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 12:14

Nee Amber, dat is niet echt om de hoek voor mij haha :P
Maar misschien met de vakantie met de paardjes wel! :))

AMBERRTJEE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 16:44

Ahhh dat is jammer! En dat het ook zo ver weg is, mocht eens iemand van jullie gaan, en "gezelschap" willen haha. Dan zijn Mar en ik graag van de partij :D

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 16:45

Alles goed hier?

Kzit net ff pauze te houfen moet tot halt 9 werken vandaag

cheidie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 17:43

Ben er weer... Zal even een mega bijleespost maken. :Y)

cheidie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 18:23

Citaat:
ik ben sinds afgelopen week weer rustig aan gaan lessen met Vrouwke, daar heb ik heel erg lang na uitgekeken dus dat is wel erg leuk! natuurlijk bouwen we het lessen nog wel rustig op.

Volgende week donderdag komt de DA om te kijken hoe het met Vrouwke gaat en of dat ze weer helemaal 100% loopt.

16 oktober komt er iemand met verschillende zadels om een nieuw zadel te passen.

26 oktober (wss), staat er ook een leuke buitenrit op de planning, waar ik hopelijk met Vrouwke aan mee kan doen!

Dus opzich heb ik wel een aantal leuke dingen op de planning staan.

Super zeg, dat t zo goed gaat!

Citaat:
Wat fijn Noa, hopelijk krijgt hij een goed huisje daar!

--------------

Ik heb net heerlijk gereden met m'n barebackpad, pony was superbraaf!

En mijn roze deken was binnen dus die ook gepast, hij staat haar echt gaaf!!

Gafe deken zeg *\o/* .

Citaat:
Die deken staat Lola heel mooi!

Mia

In de mooie bossen van Appelscha :) .

Citaat:
Ging best goed, besloten dat ik mijn teugels beter iets langer kan laten dan zakt die veel sneller en beter en ontspant veel meer.
Hij was echt zijknat erna, zelfs zweet druppeltjes van zn hoofd af

Fijn dat het zo goed ging. :)

Citaat:
Wat is het toch een straf om hier te mogen wonen
<3

Citaat:
Ah wat vervelend van Wilco, Naomi!
Prachtig uitzicht Tamara!

De zoektocht voor een mooie baas voor jens gaat weer verder, hij komt vanavond terug.. Het klikte niet

Balen zeg :(:) .

Citaat:
noaxhorses schreef:
Ah wat vervelend van Wilco, Naomi!
Prachtig uitzicht Tamara!

De zoektocht voor een mooie baas voor jens gaat weer verder, hij komt vanavond terug.. Het klikte niet

Ik had je pb al een tijdje geleden gelezen maar vergeten te antwoorden.
Wat een verhaal zeg.. Ik vind het dapper van je dat je een nieuwe baas voor hem zoekt.
Alleen jammer dat het telkens zo misgaat met de geinterreseerden

Superassie: wat een prachtig uitzicht!

Mijn lekkere dikbil was gister ook weer heerlijk bezig

Hahahah, geweldige foto *\o/* .

Citaat:
Hoi allemaal!

Nooit gedacht dat ik hier zomaar zou komen binnenvallen, maar gister ben ik zwaar verliefd geworden op een haflinger bij ons op stal! Joris, een 3-jarig ruin van Anthony van de Papenkamp x Marok. Hij kent net de basis onder het zadel, is ontzettend braaf en een geweldige knuffelkont. Nooit gedacht dat het zo leuk zou zijn om vanuit het zadel twee kleine goudbruine oortjes tussen een grote bos witte manen te zien

(foto van openbare facebookpagina, eigenaar er even afgeknipt)

Dus als jullie het goed vinden lees ik graag mee met jullie haflinger verhalen, en hoop ik ook af en toe een update van mijn kant te kunnen geven

Welkoooooomm!

Citaat:
Ik ben vrijdag naar een tweedehandsbeurs geweest bij een ruitersportwinkel hier in de buurt, ik heb twee hoofdstellen, 3 dekjes en een halster gekocht. Valt nog best mee toch ?!
De hoofdstellen passen alleen niet helemaal, maat cob is nog te groot...

Ik ben vanmorgen lekker een rondje naar buiten geweest met Lola, Lexi en Lexi's eigenaresse, was echt leuk We hebben voor het eerst samen gegaloppeerd, wat echt goed ging dus dat was wel heel leuk!

Goed bezig :D

Citaat:
Was een paranormale beurs in Boekel. een zaal, en daar staan dan allemaal tafels met mensen die een foto kunnen uitlezen, ja aura kunnen lezen, met overledene kunnen praten. ik heb 2x een foto van Vrouwke laten lezen. Ze houden dan de foto vast en krijgen dingen door van Vrouwke die zij aan mij mag vertellen. (ze wist bijvoorbeeld ook dat vrouwke een been blessure heeft) heel bijzonder!

Mijn vriendin heet Vera Kersten, zij vindt Tjekka en Joris heel leuk!

Cool, en interessant !

Citaat:
Heeee Dames !

Ik heb eindelijk weer eens tijd voor bokt... 20 pagina's bijlezen!
Weer veel nieuwe mensen zie ik, welkom!

Ik moet het echt bij gaan houden bokt!

Gister is angel na de tandarts geweest voor haar jaarlijkse controle het mocht eindelijk een keer mee zitten, haar tandjes zien er keurig uit!!!
We zijn weer lekker aan het opbouwen met trainen hier een foto van afgelopen zaterdag

Hoe gaat het met jullie verder allemaal, van een deel meiden weet ik het natuurlijk

Leuke foto! Fijn dat haar taden er goed uit zagen :D

Citaat:
Wes was echt vies vandaag. Stom weer ook Zijn vacht gaat ook alweer aardig groeien. Had dat idee gisteren nog helemaal niet. Lijkt wel of het binnen één dag ontzettend snel is gegaan! Gelukkig is alles met een flinke poetsbeurt weer goed gekomen. En Wes stond heerlijk hooi te eten en vond alles wel best

Klinkt bekend! :o

Citaat:
Leuke foto Ilona
Haha Faith
Dan zou ik ook naar dressuurles gaan Naomi
Het was idd vreselijk weer vandaag! Lola komt ook al in haar wintervacht

--------------------

Vandaag kwam gelukkig de tandarts op stal, Lola at al een paar dagen heel slecht en dat bleek zoals we al dachten aan haar tanden te liggen!

Vanwege de verdoving hebben de paarden de hele dag binnengestaan, mochten ze even een half uurtje voor het eten naar buiten, gingen ze uit hun dak joh!

Woehoeee!

Citaat:
Polkiej_x schreef:
Heeee Dames !

Ik heb eindelijk weer eens tijd voor bokt... 20 pagina's bijlezen!
Weer veel nieuwe mensen zie ik, welkom!

Ik moet het echt bij gaan houden bokt!

Gister is angel na de tandarts geweest voor haar jaarlijkse controle het mocht eindelijk een keer mee zitten, haar tandjes zien er keurig uit!!!
We zijn weer lekker aan het opbouwen met trainen hier een foto van afgelopen zaterdag

[ Afbeelding ]

Hoe gaat het met jullie verder allemaal, van een deel meiden weet ik het natuurlijk

Jaa, hoop dat het nu allemaal goed komt met jullie

Naomi_Haffie schreef:
faithjee schreef:
Moest even kijken, maar nee alleen als ze echt in verzet kwam
Maar zelf afgelopen zondag op wedstrijd kwam ze wel omhoog, en niet op af gerekend

Okee in een ander topic zeggen ze van wel.. nu durf ik niet zo goed meer

Gewoon startpas aanvragen kan prima

Naomi_Haffie schreef:
Ik heb nieuwe instructie gevonden.. nu wil ik wel zo snel mogelijk les omdat ik wil starten.

Nu kan ze eventueel morgenmiddag 17.15 al. Maar heb eigenlijk springles om half 7..

Zal ik gewoon voor de dressuurles gaan? Springen is meer voor de lol en dressuur wil ik eigenlijk mee verder.

Ik zou dan voor een keer toch voor de dressuurles gaan

________

Hier ook echt raar weer vandaag... Ene moment echt strak blauwe lucht, volgende moment storm. Ik had vandaag ook les met Mia. Maar het regende zo hard op dat moment. Durfde het gewoon niet aan Als ik er op zit doe ik er 10 - 15 minuten over om weer op stal te komen. Ik wou gewoon niet het risico nemen dat er nog zo bui kwam, want dan zat ik echt in de problemen. Uiteindelijk viel het wel mee. Baal echt ontzettend! Heb echt hard weer les nodig, rijden loopt weer erg vast...

Balen zeg... :(

Citaat:
Ik heb het druk pfffff. Werk sinds de zomervakantie bij de Mc en ze vinden me zo lief dat ze me meestal wel meer dan 10 uur per week inroosteren. Daarnaast heb ik op school al een rooster van 36 uur, 2 uur fietsen per dag om thuis te komen en dan moet ik nog huiswerk maken en naar Peggy.
Maar het houdt je van de straat he! En ik krijg geld natuurlijk, waar ik een nieuwe mobiel van ga kopen en daarna gewoon een beetje sparen en af en toe wat leuks voor Peggy of voor mezelf.

Het rijden gaat echt mwah. Beetje een dipje denk ik. Het is vooral die stomme nageeflijkheid waarmee ik zo loop te kloten. Ze kan het namelijk, ze weet dat ik het wil, maar doet het niet. Soms hebben we echt van die momenten dat ik heerlijk kan doorzitten, zij fijn nageeflijk en goed ruggebruik en dan doen we dingen zoals schouderbinnenwaarts, wijken, keertwendingen, stap-galop, contragalop en uitgestrekte draf. En af en toe lijkt het gewoon nergens naar.

Nu sluit ik dit afschuwelijke zeurverhaal af met twee foto's van mijn verbrande Haflingertje.

Om het nog een beetje in de Haflingersfeer te houden: het gaat goed met Ab! Ze heeft er sinds eergister een heel leuk Haflingervriendinnetje bij!
Die heeft wel een luxe leventje hoor. Af en toe even pootjebaden enzo:

Balen dat t rijden even niet wil. Hoop dat het snel weer beter gaat!
Wel leuke foto's van de 'verbrande haflinger' ( :') ) , knap dier is het! En leuke foto van de echte haflinger hihi!

Citaat:
Pernille zo te horen heerlijk druk dus! fijn dat het verder allemaal goed gaat!
Jammer van het rijden maar hoort er wel een beetje bij, als er dan iets een heel klein beetje beter gaat haal je daar weer de kracht uit om weer meer tijd en energie erin te stoppen, we hebben allemaal wel eens van die dipjes denk ik!

Heel veel succes op het zkh Tamara! ik hoop dat het meevalt, gaat het verder weer wel wat beter met je moeder? ik hoop van wel....

Ben vanmorgen lekker samen met mama na stal gegaan, even heerlijk getut met angel en Vrijheidsdressuur gedaan. Heerlijk dat ik nu de luxe heb om binnen(in de schuur) te kunnen poetsen en VD'en.
Bij ons op stal stonden de verwende schatjes heerlijk binnen in de al schoongemaakte stallen.
Veel en veel te slecht weer, als het weer droog werd/ of minder hard zou regenen zouden ze lekker na buiten gaan! verder vonden ze het wel prima met een flinke berg hooi binnen staan haha

Gister angel haar nieuwe hoofdstel gepast, alleen is de keel riem veel te klein, de neusriem te breed(wat bijna niet op valt op de foto) en de bitriempjes precies goed hahah....
Misschien toch maar weer proberen te verkopen nu de kaartjes er nog aan zitten

Maar ze houd van ROZE!!!!

Balen van het hoofdstel!

Citaat:
Ooh en Pernille vroeg nog om foto's van mijn aankopen!

Dekje

Halster

En het hoofdstel! Ik vind m heel gaaf maar helaas zijn de bakstukken en de riempjes die aan het bit zitten veel te lang... Conclusie: cob is ook al te groot

Mooooooooi allemaal :) Wel balen van je hoofdstel...

Citaat:
Balen Marrit dat het rijden niet zo goed gaat!

Leuke foto Ilona!

Ze zijn lekker aan het uitsloven Charlotte!

Prachtige foto's van Peggy Pernille en fijn dat Ab het zo fijn heeft!

Prachtig hoofdstel Ilona, jammer dat ie niet past

Mooie aankopen Charlotte

Leuk Naomi!

--------------------

Hier gaat het wel goed, ben nog even aan eht doorbikkelen op school, nog 2 dagen en dan vakantie en vrijdag+zaterdag komt mijn vriendje uit Amsterdam bij mij In de vakantie verder niet heel veel doen, beetje tutten en rijden met star en jens en naar tentenkamp in Rotterdam.
Rijden gaat best goed met Jens, maandag komt eerst de hoefsmid want meneer komt op ijzers te staan en daarna de da om te laten ineënten, worden leuke rekeningen

Enjoy! :) . Rekeningen horen er bij, wel wat jammer altijd :')

Citaat:
Gisteren stond er een leuke buitenrit op de planning met twee stalgenootjes. helaas door de vele regen die sochtends al viel, hebben we besloten de buitenrit te verschuiven naar volgende week. smiddags toch naar stal gegaan, het was even droog dus samen met een stalgenootje ons toch gewaagd aan een kleine buitenrit. gelukkig zijn we droog gebleven!
Vrouwke wordt ook steeds makkelijker buiten! ze liep zo langs de stilstaan en rijdende tractors af, blaffende honden vanuit achter was gaan probleem, ook de waterplassen, de harde wind door het maisveld en de mekkerende schapen niet. Ooit kan ik haar misschien nog een bom-proof pony noemen!

Vandaag is de DA geweest, om te kijken hoe ze liep na het opbouwschema. De DA vond haar zowel aan de longeerlijn als onder het zadel weer helemaal lekker lopen! Dus we kunnen weer lekker aan de slag! en hopen de komende tijd blessurevrij te houden!

Wat top! Lekker genieten samen.

Citaat:
Leuk Tamara! Puppy's!!

Super Kim!! Komt helemaal goed met jullie!

Charlotte klinkt wel leuk! Maar ik voldoe niet aan de leeftijd

Tentenkamp sla ik over dit jaar! Andere jaren ook trouwens

----

Gisteren weer les gehad met Jolina! Wauwww wat een topper is ze toch zeg! Ze liep echt zo goed! Gingen weer wijken (2e keer) en ik hoef m'n been maar zachtjes aan te drukken en ze zette me toch is een mega stap opzij! Wauw ze deed het zo goed!
Alleen de galop vind ze moeilijk! Ze loopt in stap en draf nu constant nageeflijk, dit wil ze in galop ook, maar ze vind dat nog ontzettend moeilijk. Ze wordt dan erg hevig en springt aan met heel veel kracht, maar kan dit maar 3 galopsprongen volhouden. Vergt haar heel veel kracht. Ze moet nog door krijgen dat als ze rustiger aan springt het ook kan haha.
Huiswerk meegekregen; longeren met bijzet!

Fijn dat je les zo goed ging! Galop komt vanzelf, vooral veeeeel oefenen :)

Citaat:
Wat een topper die Vrouwke! Dapper ding!
Jolina ook alzo'n topper! Wou dat Apollo zo eens reageerde! jaloers =O

Vandaag voor het eerst een rondje bos weer kunnen doen op Apollo na 5 weken longeren!
Hij dee het super & zelfs bitloos =D

Leuk dat je met hem naar het bos bent geweest. Heb alleen wat gemist denk ik, :o , waarom na 5 weken longeren?

Citaat:
Klinkt leuk een vakantie, alleen dan is Jens al weg denk ik en zie me zelf niet met starwien daar

Super. Kim

Leuk Sanne

Fijn Tamara!

---

Vanavond iemand voor Jens gehad en hij beviel erg goed, dus zondag gaat hij mee voor een proeftijd van een paar dagen

Goed nieuws! Top

Zo dan, hij is af na zo'n 40 minuten :')
Heel wat bijgelezen, en er op gereageerd. Drukte overal, maar nu lekker een weekje vakantie!

Hier gaat alles wel redelijk. Dinsdag gesprongen met de les, en ging echt zo goed! Ze wordt steeds handiger in het springen. Dressuur gaat wel even waardeloos. Maar goed.
Morgen samen met een vriendin rijden. En zondag gaan we uitwaaien bij ons op de kale duinen, en volgende week zondag gaan we naar het strand *\o/* 8-) . Donderdag staat er ook nog een huifkarritje op de planning! Wij vermaken ons wel :j .

Hoe is het hier met iedereen?

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 18:36

Mooie bijlees! En leuke dingen op de planning :):)

Yes heb net een berichtje dat waarschijnlijk volgende week of due week daarop mijn eskadron bestelling binnenkomt :D

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 19:42

Zo, ik ga weer eens even een bijleespost wagen :=

Jammer dat het rijden de laatste tijd wat minder gaat Pernille. Soms heb je van die periodes. Komt vast wel weer goed. Leuke foto's ook :D

Balen dat het hoofdstel niet past Ilona. Het staat wel heel leuk!

Leuke aankopen Charlotte. Staat erg goed :)

Fijn dat het rijden met Jens beter gaat Noa. Hier overigens ook weer een aantal rekeningen voor de boeg. De hoefsmid komt en Wes krijgt deze maand een dure wormenkuur, omdat het weideseizoen is afgelopen (hij gaat overigens nog wel gewoon elke dag naar buiten hoor).

Wat een goed nieuws Kim, top! Fijn ook dat je buitenrit zo goed ging +:)+

Super dat het rijden met Jolina zo goed ging!

Wat fijn dat Apollo zo goed reageert op bitloos rijden.

Hopen dat het wat wordt met deze geïnteresseerde Noa. Zou super zijn als Jens nu eindelijk een blijvend plekje vindt!

Goed dat het springen met Heidi zo goed gaat. Dressuur komt vast wel weer goed :j Heerlijk even uitwaaien dit weekend!

Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar wat heb je besteld bij Eskadron Naomi? Ben wel benieuwd :D

-----------------

Zo, ik ben weer up to date. Hier niet zoveel bijzonders te melden. Met Wes gaat alles goed. Hij wordt steeds aanhankelijker en begint nu ook te hinniken als ik kom <3 Heb vandaag nog een nieuw dekje voor hem gescoord. Een appeltjesgroene Anky pad. Ben erg benieuwd hoe het hem staat. Ik ga morgen een buitenrit met hem maken en dan zal ik meteen wat foto's maken :)

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 19:53

2 dekjes en een deken :)

Leuk groen, dat staat altijd leuk op een haffiee

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 16:48

Hoi meiden,

Pff, even een dipje met Wes. Ten eerste kwam ik er vandaag achter dat hij een hoefijzer is verloren. Dat moet wel vandaag gebeurd zijn, want gisteravond in stal had hij hem nog. Heb het hele weiland een aantal keer doorgelopen, maar niks kunnen vinden. Komt waarschijnlijk door de blubber. Weiland is echt bijna niet te doen nu. Gelukkig lijkt hij er geen last van te hebben. De hoefsmid zou volgende week komen, maar nu moet het dus eerder. IJzer heeft er 7 weken onder gezeten, dus dat is wel netjes. Kan alleen pas maandag bellen helaas.

Verder kreeg ik net een sms'je van een stalgenoot dat ze Wes heeft horen hoesten. Vreemd, want ik ben vandaag 2x langs geweest, in totaal zeker wel 2-2,5 uur en heb niks gehoord. Maar ja, het kan natuurlijk zeker. Even in de gaten houden dus. Ik kan toch niet rijden i.v.m. het hoefijzer, dus Wes heeft even lekker rust :(:) Hij vertoont verder geen ziekteverschijnselen, is alert en eet goed, dus ik hou het gewoon even in de gaten. DA bellen kan altijd nog.

Vandaag enorm slecht weer hier. Misschien toch ook een beetje kou gevat misschien? Is hier nu ook maar 14 graden, dus ik denk dat ik de regendeken er gewoon op ga gooien...

Ben benieuwd naar je spullen Naomi! Als je de spullen binnen hebt een foto? :D

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 17:21

lekker! om zo dicht bij de drunense druinen te staan met je paard! <3

mooie bijleespost! +:)+
leuke vooruitzichten zo te lezen! veel plezier!

ah balen van z'n ijzer! gelukkig heeft hij zelf niet zo heel veel last van het blubber weiland maar het is wel heel vervelend ja!
Inderdaad even in de gaten houden, maar het kan best een onschuldig hoesje zijn wat even 1x gebeurde.

hier is het de hele dag wel redelijk weer geweest, af en toe een klein miezer buitje. maar het wordt wel echt herfst! :( Vrouwke heeft haar regendeken al een week opliggen, maar heeft echt als een teddyberen vacht helaas.

Polkiej_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 18:42

Super balen dat het ijzer er net iets te vroeg is af gevallen. Maar 7 weken is idd redelijk netjes!!

Hier ook veel regen, we hebben grote weien dus blub viel heel erg mee. Bak is te rijden! En angels nieuwe amigo deken die ik 1.5 week geleden heb gekocht (0grams) is lek....
Morgen even ej bellen hoe ze dat gaan oplossen... kon der ook nog wel bij zucht.
Dacht vd week al wat is die klammig, ach zal vast komen Door het zonnetje dat regelmatig Door komt (zweten)?! Blijkbaar was t toen al :(

Mss wes uit voorzorg een extra vitamine boost spuit geven heb ik bij angel ook gedaan :)

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 18:50

Polkiej_x schreef:
Super balen dat het ijzer er net iets te vroeg is af gevallen. Maar 7 weken is idd redelijk netjes!!

Hier ook veel regen, we hebben grote weien dus blub viel heel erg mee. Bak is te rijden! En angels nieuwe amigo deken die ik 1.5 week geleden heb gekocht (0grams) is lek....
Morgen even ej bellen hoe ze dat gaan oplossen... kon der ook nog wel bij zucht.
Dacht vd week al wat is die klammig, ach zal vast komen Door het zonnetje dat regelmatig Door komt (zweten)?! Blijkbaar was t toen al :(

Mss wes uit voorzorg een extra vitamine boost spuit geven heb ik bij angel ook gedaan :)

Balen van je deken! Prijzen van die dekens zijn niet mis, dus mag je zeker wel goede kwaliteit verwachten. Ben benieuwd hoe Epplejeck dit op gaat lossen!

Ik heb nog nooit gehoord van zo'n vitaminespuit eerlijk gezegd. Waar kun je zoiets kopen? Heb je misschien wat meer informatie? Ben nogal huiverig met zulke dingen 'zomaar' geven...

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 18:56

Ah wat balen van je deken ilona! het zit ook allemaal niet mee. :( hopelijk heeft ej een goede oplossing!

Polkiej_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:00

Ik hoop het ook... reserve dekens heb ik dit keer niet had expres (goedkopere) onder dekens gekocht!
Ga morgen even bellen.. kan der moeilijk zonder deken gaan zetten�.

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:08

Mooie bijleespost Christa! en leuke dingen ga je doen, veel plezier alvast
Ah leuk een nieuw dekje Tamara en wat leuk dat Wes hinnikt :D Balen van je hoefijzer
Balen van je deken Ilona!
----
Morgen ochtend word Jens opgehaald, hij gaat dus een weekje op proef bij mensen, ik hoop dat ze hem willen!

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 06:37

Goedemorgen :)

Hoelaat word jens gehaald noa?

cheidie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 08:02

Wat lief dat Wes zo aanhankelijk is <3 . Wel balen dat ie z'n ijzer kwijt is, en aan t hoesten is :(:) .

Balen van de deken.... Hopelijk heeft EJ er een goede oplossing voor!

Succes met Jens Noa!

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 10:36

Is het bij jullie ook zo mistig vandaag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 10:41

Goedemorge, wat naar van Wes [***] hoe is het nu met hem?

En nee Naomi, hier schijnt de zon....

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 10:56

Aahh, Tamara! :(:) Wes eventjes een weekendje vrij dus.
Balen van de deken Ilona! Echt raar. Zou er inderdaad even achteraan gaan want dat hoort niet... :(

Ik heb vakantie! Dus eindelijk tijd om wat dingetjes te doen enzo. Zo ging ik eens wat filmpjes terugkijken en kwam ik het meest recente filmpje tegen waarin het rijden echt lekker ging. Dus even een screen:

Afbeelding

Wel slechte kwaliteit en alles (iPhone 4s), maar ach he. :')

cheidie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 17:17

Afbeelding
T was weer fantastisch <3