ja maar als wij vriendje longeerde of me dubbele lijnen konden we al dik een half uur stappen om hem droog te krijgen dusja ik vind zijn zomervachtje ( van cup ook) toch het beste
horsii
Geplaatst: 02-11-10 15:44
Ze hoeven niet droog gestapt te worden hoor Ze moeten op adem gestapt worden en het zweet moet niet meer warm zijn. Als we peeps droog zouden moeten stappen zouden we er wel een uur voor uit kunnen trekken
Myour
Geplaatst: 02-11-10 16:05
@ Nathalie: gecondoleerd.. Die dingen zijn idd vrij duur, heb er ooit ook eens veel besteld, is echt veilig @ suus_elviera: leuke foto! @ Peelie: dank! Er zijn wel wat rijfoto's gemaakt maar wel in de binnenbak, dus heel duidelijk zullen ze niet zijn. Hoop ze binnenkort te ontvangen Zo drukke Haf? Lange dag op school is ook niet alles. @ joopie: wordt het z'n eerste keer? @ Horsii: spannend! @ Marlis: wat is er aan de hand dan?
Denk dat ik nog niet ga scheren, James staat wel best in z'n vacht maar moet nog maar even zien..
Vandaag zouden we 4 praktijkuren hebben waarin we vaardigheden kunnen oefenenen maar dit is vanaf vandaag dus niet meer zo en moesten we theorie doen, nou oke. Maar alle leeractiviteiten en opdrachten die wij moeten maken is via een internet site van school. Maar die site die heeft het heel de dag niet gedaan. Zeggen ze moet je het overtypen uit het schriftelijke gedeelte maar word ging ook elke keer weg alleen blauw beeld dus dan maak je alles en is het vervolgens weg kan je opnieuw beginnen. Ik had al gevraagd of ze wou vragen in de school hoe het komt en vervolgend negeren ze je gewoon zwaaar en ze doen er niks mee.
Dan ding twee waar ik echt boos om ben. In mijn klas is driekart heel erg christelijkgelovig in de trant van, alleen lange rokken mogen dragen, geen tv thuis hebben en tv mogen kijken niet mogen internetten etc etc. Nu heeft een deel van hun morgen dank dag in de kerk ofzo en zijn ze lekker niet op school en dat is gewoon oke. ?Maar wij zitten wel weer heel de dga op school wss niks te doen en alles wat we er doen kunnen we thuis op de computer of de laptop ook doen. Dus ik wil nu ook absoluut niet naar school morgen maarja ouders weer hier dit dat zus zo. Ach heb het helemaal gehad. Vanaf 24 januari mag ik lekker fulltime aan de slag in de zorg en nog maar een keer die BUT school. Zacht uitgedrukt.
Pislink ben ik dat ze je gewoon negeren en vervolgens als je een keer uit je slof ziet je asociaal noemen en repsectlooos. Belachelijk.
O ja en hier reis ik in totaal per dag 2 uur voor. Geweldig joh.
Zadeltje is nu inmiddels binnen, erg mooi zadeltje. Morgen begin van de middag naar peeps en passen. Voorboogje is denk ik te smal is medium maaar zijn er tot xxl. En mis ligt het zonder voorboogje ook wel goed want is een stevig zadeltje.
joopiexx
Geplaatst: 02-11-10 19:45
Marlis op scholen heb je het nou eenmaal niet voor het uitzoeken, zo gaan die dingen. Ik zou me er maar niet te druk over maken zonde van je energie.
Fijn dat jullie zadel binnen is.
Myour; Het is indd de eerste keer dat Wenner geschoren gaat worden, het is nogal een nerveus typetje dus ik ben benieuwd hoe het zal gaan! Vandaar dat ik het ook laat doen door iemand die daar handig mee is.
Zou vanaaf gaan eten met collega's maar ik voel me niet lekker, en dan lijkt thais me niet zo een strak plan
Horsii en Marlis, hoop dat jullie zadel nu past!! (zonder boogje of andere dan)
Kan me beetje indenken dat je je iriteerd aan school.. Toen ik nog op school zat en de comp het weer eens niet deed en ik ook beetje uit me slof schoot werd me verteld dat ik maar buiten moest gaan spelen (WAS TOEN 20!!! ) Nou toen had ik het ook niet meer!! Snap ook niet dat ze van die stomme contact gestoorde mensen in een mediatheek op een school zetten
Heerlijk dat je nog steeds zo op je wolkje zit
Morgen weer paarden dagje voor mij hoop dat het eens droog is dan..
Ja je wordt gek ervan hoor, echt niet leuk. Maar ik wordt niet serieus genomen, de gelovige wel.
Hoop dat het ook droog is voor je en voor mezelf haha. Wil peeps rijden eerst longeren. Ga niet naar school een dagje ben nog steeds kwaad even dag tot rust komen.
jullie spammen maar een eind weg want ik ben nieuwsgierig
nts19
Geplaatst: 03-11-10 07:37
ooh jullie hebben weer 2 pagina's vol gekletst! ik lees vanavond hoop ik even bij! of ik er tijd voor heb weet ik niet.. want moet om 6 uur lessen na 3 weken en in het donker help!! ik haat donker en dan nog 3 weken niet gereden.. dus ben benieuwd.. daarna gelijk door naar angel denk ik maar.. want kom er langs en ben pas om kwart over 7 terug en wil vroeg naar bed.. lig al 2 dagen om half 10 en vind het wel prima zo! ben goed uitgeslapen en vroeg wakker
@ Roxylovee: stoer zeg Barcelona, is het een uitje ofzo? @ Faratjuh: zo jij weer fijn gereden, lekker!
Zo krijg ook zin om aan de slag te gaan met m'n paard heb de fotografe die James gefotografeerd heeft benaderd en krijg binnenkort foto's, ze had ook wat rijfoto's gemaakt dus die zal ik dan ook plaatsen.
myour; jaaa 5 dagen de stad verkennen en een beetje zonne en niks doen haha we gaan met de bus dik 22 uur rijden, zal wel niet slapen worden in die bus haha
oooeh het is bijna zaterdag nog een paar nachtjes en dan komt je kanjer!
Mooi dat je zadel er is, marlis/horsi, ik ben ook benieuwd naar foto's.
Cupje en vriendje kaal. beter
Paardjes dus uberbraaf zijn, cool
de mijne was gistere iets minder braaf :S Ik ben vaak een van de laatste die zijn paaarden binnen komt zetten, zo gistere dus ook. Ik stalletjes uitgemest en opgestrooit enzo. Dus ik ga naar de paddock om de paarden te halen. Mijn moeder en mijn vriend waren er gelukkig bij. Ik wil het hek open doen, Mara denderd met een noodvaard door me heen, ik zet haar nog terug, maar ze komt net zo hard weer door me heen. Dat ze graag naar binnen wou was duidelijk, maar geen rede om door me heen te lopen. Ik had Matador ook vast, en die streskip schoot een klein beetje in paniek... Dus mijn moeder had Matador over gepakt en Mara liep nogsteeds door me heen... Niet cool... Dus ik heb haar met het uiteinde van het touw een paar klappe verkocht totdat ze stil stond, want ze beukte echt hard door, niet normaal... Ergens in dat proces van Matador aan mijn moeder geven, Mara die door me heen beukte en ik die haar een paar klappen had verkocht, heb ik een wondje op gelopen. Ik had mara op stal gezet. Haar gezicht onder het bloed. Dus ik kijken, nee is niet van haar... Dus ik kijk op mijn eigen handen, nog veeeeeel meer onder het bloed dan Mara's gezicht..... De druppes kwamen er vanaf. Presies op mijn knokkel zit mijn vel op een heel klein stukje nog vast... De rest is gewoon tot op het bot van mijn knokkel open... Gelukkig valt het stukje vel er netjes overheen en geneest dit wel weer... Maar dat met Mara moet echt een keer ophouden... Gistere, eergistere, en de dag ervoor, met poetsen, de beurkt echt constand door me heen... Niet handig als een een redelijk drukke weg tussen stal en de paddock zit... Men, ik was echt heel boos op Mara, want het was helemaal niet nodig... Zo, dat ben ik ook weer kwijt... Matador was overgens wel heel braaf, en liep dus ook heel braaf mee met mijn moeder...
zo zo stoute mara snap je helemaal farah is momenteel ook zo, drammen en niet in de gaten hebben dat ze je er ook nog een mee zeer doen hopelijk geneest je vinger snel weer
Blijkbaar zit het in het weer ofzo, maar dit is echt niet leuk meer... Ze heeft ook een contilie als een atletiek lopen, echt niet normaal. Ze barst van de energie. Laatst ging ik haar longeren, toen ging ze bokkend en stijgerend door en bak.... Dat doet ze nooit. Ik ga haar vandaag weer flink aan de bak zetten, zodat ze haar energie kwijt kan... Ze heeft nu ook 2 dagen stil gestaan... Zondag nog een buitenrit van 3 uur gereden, en gisetere had ik niet zo veel zin meer ... :S