Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MaaykeKramer schreef:heb ze net gebeld! en ze houden me op de hoogte waar hij naar toe gaat! te veel vertrouwen gehad!
L_ola schreef:Peelie schreef:waarom begin je niet als eerste met hoefjes... Als zijn hoeven zo'n vorm hebben houd dat in dat ze te lang zijn en dat hij dus naar de smit moet...
Hij is van Juli, is dat niet heel vroeg om al naar de smid te doen?
Hij wordt in het voorjaar/zomer gecastreerd. En omdat het dan mooi weer is leek het me beter dan met de hoeven te beginnen.
Hij reageert trouwens al goed als je met je hand langs zijn been naar beneden wrijft, dan tild hij zijn been lichtjes op, dus ik denk dat dat geen probleem gaat worden.
Peelie schreef:huh begrijp ik nou goed dat je vers verkochte paardje al weer tekoop staat???
Peelie schreef:tjah... en mensen die hun paard de hele dag op stal hebben zijn geen dieremishandelaars?
Tsja ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik van die dierenbeschermingmensen moet vinden... Om eerlijk te zijn vertrouw ik meer op het oordeel van mn vader die al zn hele leven paarden heeft gehad, dan op iemand die alle beestjus zielug vind en zelf alleen een cavia thuis heeft ofzo
naomimak schreef:L_ola schreef:
Hij is van Juli, is dat niet heel vroeg om al naar de smid te doen?
Hij wordt in het voorjaar/zomer gecastreerd. En omdat het dan mooi weer is leek het me beter dan met de hoeven te beginnen.
Hij reageert trouwens al goed als je met je hand langs zijn been naar beneden wrijft, dan tild hij zijn been lichtjes op, dus ik denk dat dat geen probleem gaat worden.
bij ons zorgen ze al na een 1 a 2 maanden al geknipt dan kan je goed corigere

Hallow iedereen!
maar die staat momenteel in friesland, dus ik kan je niet helpen hyppo. Er zijn veel meer haflingereigenaren op bokt dan dat er in dit ene topic zitten dus ik zou zeggen schuim bokt eens af

Hypofocus schreef:Tips voor een topic waar ik nog ff in kan breken?
Ik weet dat er gigantisch veel haflinger mensen hier zitten, maar het is niet makkelijk om die allemaal te bereiken.
Zou een mooie functie zijn trouwens, om een zoekfunctie op boktnaam te maken + paardenras eraan koppelen