Thanks.. Zo eng is het niet hoor.. Maar ik ben panisch voor naalden, en daardoor moeten ze altijd 5 keer opnieuw prikken (A) Vorige keer hadden ze eindelijk die naald in me arm staan, kwam dr geen bloed uit.. xD Schiet ook niet op he
Die pek is leuk Al draag ik ook veel mijn boktpetje. Die zit ook lekker Dekje van die HH pet is kapot helaas. Ik heb ook de bodywarmer ervan Met mijn site er op geborduurd
Bloedprikken Dat is bij mij ook een drama. Ze kunnen mijn aders slecht vinden. Daarom prikken ze ook vaak in mijn hand. Dat gaat beter
Ja.. mijn aders zie je zo liggen, maar 9 an de 10 keer komt er geen bloed uit.. In m'n hand mogen ze niet prikken (A) Die trek ik weg.. Dus dan halen ze het uit me oksel.. Niet fijn! Whaaa.. nog n half uur tot ik weg ga..
Nou ben bij Athosja geweest, alles meegenomen (laat me door beetje sneeuw niet tegenhouden ) meteen naar de bak, zag er goed uit, schuur in, staat er dikke trekker voor de ingang nou ja hoef de schuur opzich niet persee in.. ik naar Athosja.. Komt me instructrice maar niet en aangezien ze 2 maand stil heb gestaan en kreupel is geweest was niet niet van plan in me eentje te gaan rijden.. Nog niet gereden dus.. Hopelijk vanmiddag bij Pien met Arash meer geluk...
Bloedprikken.. Mmm doet me niet zoveel.. Ik heb hele dikke blauwe aders dus nooit een probleem.. Alleen keer zo'n broekie gehad, nou had hem nog net geel lel verkocht jeemig wat deed die me zeer.. Als ik nu weer moet vraag ik altijd om een ervaren prikker
Balen Nathalie! D'r is maar 1 iemand die mij mag prikken in t hele ziekenhuis.. Anders ben ik heeeel snel weg Brr prikken nee.. En dan te bedenken dat ik wel n piercing wil... En stiekem ook wel n tatoeage, maar dat doe ik niet vanwege werkgelegenheid enzo.. xD *erg lastig verbergen op je pols*