Jeetje, wat een rotsituatiezeg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:dlientjuh schreef:me tamagotchi is dood
hahaha
shít sorry!
Jaa lief he esUm
Usserlo ligt tussen Enschede en Hengelo in
Ik moet nu aanmaken hoor want de smit komt bij As en zoals jullie begrijpen wil ik erg graag naar Asra![]()
![]()
denk dak na As nog wel even kom, maar moet vanavond ook naar een vriend en zijn vriendin
Monica_86 schreef:kekaro schreef:jeeeeeeeetje wat een broertje (ik houd mijn hart vast met die drie koters van me)
ik geef het je ouders te doen! moeilijk hoor!
oooh die tamagotchi vind ik echt geweldig leuk! al die kleurtjes, echt een hebbeding
haha jah maar als jij naar de winkel gaat, denk je dat je ze koopt voor je kids... haha als wij gaan denken ze hmmm![]()
xLariss schreef:Nee dat is echt niks voor nick, het is echt zo een braaf kindje.
Komt m'n moeder met de boodschappen thuis meteen allemaal helpen en zo, hij gaat elke week naar m'n oma om daar gras te maaien of thuis de was ophangen en allemaal van die dingen.
Hij is best lief (alleen soms hele grote ontploffings buien).
suusiejj schreef:dlientjuh schreef:me tamagotchi is dood
hahaha
shít sorry!
Jaa lief he esUm
Usserlo ligt tussen Enschede en Hengelo in
Ik moet nu aanmaken hoor want de smit komt bij As en zoals jullie begrijpen wil ik erg graag naar Asra![]()
![]()
denk dak na As nog wel even kom, maar moet vanavond ook naar een vriend en zijn vriendin
xLariss schreef:Een hele passende straf *ahum*.
Een week geen msn, nou ik heb mijn vader 1x uitgescholden voor l*l en ik zat een maand niet meer op de comp.
hij word best voorgetrokken, maarja.
xLariss schreef:Vriendje is 13 volgens mij, 2x blijven zitten.
Lous schreef:Na twee keer lezen begreep ik dat je dat bedoelde Suus
xLariss schreef:Die ouders zijn ook nooit thuis, hij gaat hier altijd om half 7 weg.
Zeggen we; moet je niet eten dan?
zegt hij; nee hoor, ik bak straks wel een ei.
Maar om even op een wat leuker onderwerp over te gaan.
Wie zitten dr hier op stijldansen?
kekaro schreef:jep klopt alweer hahahaha hier in ieder geval ook de jongste
hij is ook gewoon superlief![]()
nee hoor ik doe mijn best om het niet te doen, maar af en toe merk ik wel dat die kleine echt alles mag
kekaro schreef:jeetje wat gaan jullie weer snel hahaha
mijn antwoorden komen ook echt na een half uurtje al aanwaaien