[HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Madeira_

Re: [HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 11:54

@MM, ik ga helemaal mee met Freya en Monique.
@Arweyn: Welkom :D leuke haf heb je :+:
@Macholoverr: ach meis plek maakt niets uit toch :D je hebt er een fijn gevoel over dat is het belangrijkste! :D Fijne vakantie! :*
@Arlando, super dat je hafje zo braaf is :j
@Chipieke, tuurlijk heb ik dat :+: [ITP] Mooie fotoshoot van Madeira :)

Mijn moeder is echt ziek. Hele tijd overgeven, buikpijn. Dus vandaag doe ik even het huishouden, vanavond ga ik pas naar Madeira. Niet rijden hoor, ’s avonds is het zo druk, dat ga ik niet doen. Maar ik gooi haar even los, knuffelen, poetsen :j

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 11:55

Ik ga vanavond even bijlezen hoor, daar heb ik nu geen tijd voor. ;) Ik zie wel dat er een aantal nieuwe posters bijzijn; namens mij alsnog van harte welkom!

Volgt nog een fototopic van mooie Maggy, in onze vakantie heeft haar mooie baby Mette een 2e premie behaalt op de keuring Afbeelding volgens zeggen onterecht, maar daar kan ik niet over oordelen omdat ik er niet bij ben geweest. ;)

Maggy heeft meegedaan aan de afstammelingenkeuring, waar ik verder nog niets van gehoord. Vandaag even uitpakken en uitrusten (die busreis is errug vermoeiend namelijk) en morgen weer naar mijn mooie meid toe! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 11:56

oow sneu voor je mams paulien!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 11:56

muppetmayo schreef:
Anders krijgt ie gewoon zwembandjes om :+

Ik zie het helemaal voor me, haffie met zwembandjes om , hahahahaha

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 11:58

Bij ons in de winkel delen we gratis Nemo zwembandjes uit , extra veilig staat erop. Zal ik een paar brengen??

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 12:11

Nieuwe welkom! :+

Je kan je haf wel aan beide kanten een luchtbed omheen doen, misschien drijft ie dan door de sloot...
Maar er is nu gelukkig ook een oplossing :P
Is dat tijdelijk?

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 12:17

Gewoon zwembandjes omdoen, een aantal per been. En een opblaasbare boot mee geven , hahahaha .
Arme haffie, hoop dat hij het naar zijn zin heeft met zijn vriendje in de buitenbak en dat hij niet op ontsnappingstour gaat en als nog een frisse duik gaat nemen.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 12:33

Haha avalon is goed :+
Dit is een tijdelijke oplossing. Ik wil m gewoon in een afgezette wei hebben, liefst bij de rest. Zijn vriendinnetje waar hij nu mee staat, staat namelijk te koop, en kan ieder moment weg zijn. Dan moet ik helemaaaal een eigen maatje voor hem hebben.

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 12:43

bedankt:p

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 13:20

Freya schreef:
Gewoon zwembandjes omdoen, een aantal per been. En een opblaasbare boot mee geven , hahahaha .
Arme haffie, hoop dat hij het naar zijn zin heeft met zijn vriendje in de buitenbak en dat hij niet op ontsnappingstour gaat en als nog een frisse duik gaat nemen.

lijkt me geen goed plan, dan drijft hij namelijk met zn benen omhoog en zn koppie naar beneden!

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 13:54

Hij krijgt gewoon een zwemband om zn hals :+

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 14:07

suuzepuus schreef:
Freya schreef:

lijkt me geen goed plan, dan drijft hij namelijk met zn benen omhoog en zn koppie naar beneden!

Daarom ook de opblaasbare boot mee geven. Kan hij daar zijn hoofd op leggen.

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 16:19

_/-\o_
Zet hem in zo'n band voor baby's waar je 2 benen doorheen doet en dan 1 voor en 1 achter.. _O-

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 16:48

Haha, ja... enne.. een duikbril meegeven, vast wel handig in een sloot.. een snorkel.
Met al die zwembandjes, kan die de wei wel weer op :P zijn er geen zwembandhalsters?? 8)7

ff serieus... ik hoop dat het gauw goed komt! :(:)

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 16:51

Ik heb vanavond ook les, ben benieuwd hoe het gaat.
Ik denk wel weer goed, het gaat de laatste tijd super :D :D
Heb er zin in :+: met mn topper :+:

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 16:55

Ik heb a.s vrijdag weer les. Nu 3 weken ofzo niet gehad, 1x wel maar ging keihard onweren, dus niet echt wat gedaan, daarna gaf ze 1x geen les omdat ze op vakantie was en ik op ponykamp, week erna nog weg, dus deze week is het zo ver :) maar denk ook dat het goed gaat!

Mystique04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 17:29

Mystique staat altijd zonder halster in de wei, maar ik ben ook de enige die haar uit het land haalt, en mijn halster hangt in de hal zodat de staleigenaar het kan pakken als het nodig is.

Vind het veelste gevaarlijk met halster in de wei als ze ergens achter blijft haken, maar wij hebben ook geen sloten bij het weiland.
heb verhalen gehoord over paarden met halster in de wei die zijn blijven haken en later dood zijn gevonden.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 17:33

ik zou niet weten waar ze bij mij i de wei aan moeten blijven haken. ze hebben geen van allen ijzers dus dat is ok al niet gevaarlijk. ik hoop dat ik alles veilig genoeg heb afgezet!

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 17:39

er zijn zo leuke foto;s gemaakt met de keuring
ook 1 vna honola dat ze aan het stijgere was :P die nemen we zekers :p

zo weer naar les toe met die topper bianca :p

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 18:07

Daimy heeft ook geen halster om in de wei. Beide keren kon ik vanaf de kant het halster zo omschuiven.

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 18:10

Freya schreef:
joopiexx schreef:
ff snel bijgelezen, afgelopen dagen ben ik op Stompwijkse paardendagen geweest, dus geen bokt voor mij!

Dan was je zowat op onze stal ... aan de andere kant van de sloot is onze stal ...

Ik ben dit jaar nog helemaal niet op de stompwijkse paardendagen geweest, normaal ben ik wel te vinden bij de kortebaan, maar ook dit jaar niet. Vind het wel jammer, want me staleigenaar start met twee paarden en van me hoefsmid lopen er twee.
Ik hoor vanavond wel wat de uitslagen zijn.

Nou ik wilde ook vandaag maarja ik moest werken.. Was ook wel leuk daar niet van..
Die hele weg heb ik op de fiets zitten kijken of ik je stal zag, maar dan sta je echt ver stompwijk in zeg!
Ik ben echt een gevaar op die weg, er staan zoveel paarden en die sloot is zo dichtbij :+

Arweyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 18:12

Kan iemand helpen? Mijn haflinger staat van maart op een andere plaats. Hij is nog maar 1 keer in het bos geweest en dat was toen hij aankwam, nu ga ik morgen weer en ik ben bang dat hij heel gestrest gaat doen enzo. Er staan namelijk heel veel jonge en speelse paarden in de buurt.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 18:16

Arweyn schreef:
Kan iemand helpen? Mijn haflinger staat van maart op een andere plaats. Hij is nog maar 1 keer in het bos geweest en dat was toen hij aankwam, nu ga ik morgen weer en ik ben bang dat hij heel gestrest gaat doen enzo. Er staan namelijk heel veel jonge en speelse paarden in de buurt.

nou, als je hier in de buurt woont wil ik wel met je meerijden hoor!!

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 18:18

Akino staat ook zonder halster in het land.
madeira; beterschap met je moeder.
MM; Bagger dat je paard weer is gaan zwemmen, was wel weer erg schrikken denk ik.

Arweyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 18:19

suuzepuus schreef:
Arweyn schreef:

nou, als je hier in de buurt woont wil ik wel met je meerijden hoor!!

Nou ik denk dat dat niet kan, ik woon in België en jij in Nederland, maar toch hartstikke bedankt hoor :)