Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naomi_Haffie schreef:Ik heb nieuwe instructie gevonden.. nu wil ik wel zo snel mogelijk les omdat ik wil starten.
Nu kan ze eventueel morgenmiddag 17.15 al. Maar heb eigenlijk springles om half 7..
Zal ik gewoon voor de dressuurles gaan? Springen is meer voor de lol en dressuur wil ik eigenlijk mee verder.
Polkiej_x schreef:Heeee Dames!
Ik heb eindelijk weer eens tijd voor bokt... 20 pagina's bijlezen!
Weer veel nieuwe mensen zie ik, welkom!
Ik moet het echt bij gaan houden bokt!
Gister is angel na de tandarts geweest voor haar jaarlijkse controle het mocht eindelijk een keer mee zitten, haar tandjes zien er keurig uit!!!
We zijn weer lekker aan het opbouwen met trainen hier een foto van afgelopen zaterdag![]()
[ Afbeelding ]
Hoe gaat het met jullie verder allemaal, van een deel meiden weet ik het natuurlijk
Naomi_Haffie schreef:faithjee schreef:Moest even kijken, maar nee alleen als ze echt in verzet kwam
Maar zelf afgelopen zondag op wedstrijd kwam ze wel omhoog, en niet op af gerekend
Okeein een ander topic zeggen ze van wel.. nu durf ik niet zo goed meer
Naomi_Haffie schreef:Ik heb nieuwe instructie gevonden.. nu wil ik wel zo snel mogelijk les omdat ik wil starten.
Nu kan ze eventueel morgenmiddag 17.15 al. Maar heb eigenlijk springles om half 7..
Zal ik gewoon voor de dressuurles gaan? Springen is meer voor de lol en dressuur wil ik eigenlijk mee verder.
Naomi_Haffie schreef:Wat is dat voor filmpje [***]?
Kan dat op mn telefoon niet zien.
Heb gister mn springschoenen opgehaald
Nu nog wachten tot mijn eskadron spulletjes komen 2 dekjes en een deken haha
SuperAssie schreef:
Kim_97 schreef:het is echt heerlijk weer!
ik ben donderdag met een stalgenootje een rondje naar buiten geweest, was toen zo'n 10 weken niet op buitenrit geweest met Vrouwke dus had verwacht dat ze zich nogel zou aanstellen, maar ze liet me behoorlijk versteld staan!
ze liep zo langs een grote blaffende hond, van een scooter die langskwam keek ze niet op of om en op de tractor die langskwam reageerde ze ook niet. Knappe pony!
morgen ga ik alleen een buitenrit maken met Vrouwke en voor woensdag staat er een buitenrit met stalgenootje (zelfde van donderdag) op de planning!
noaxhorses schreef:Ah wat vervelend van Wilco, Naomi!
Prachtig uitzicht [***]!
De zoektocht voor een mooie baas voor jens gaat weer verder, hij komt vanavond terug.. Het klikte niet
xSK schreef:
xIrlijn schreef:Ik zal mezelf trouwens even voorstellen! Ik ben Ineke, 20 jaar en woon in NijmegenSinds mijn tiende ben ik al manegeruiter. De eerste negen jaar vooral voor de lol, maar sinds een jaar heb ik ineens ambitie om het rijden wat serieuzer op te pakken. Daarnaast vind ik het vooral heel leuk om lekker te tutten en vanaf de grond bezig te zijn. Ik heb verder geen verzorg- of bijrijdpaard, maar wil hier wel naar opzoek gaan. Zijn jullie hafjes allemaal van jullie zelf?
Naomi_Haffie schreef:[ Afbeelding ]
Wat vinden jullie kan een witte broek en dekje hierbuj? Of staat creme mooier..? ( is alleen zowat nergens te vinden )
ApolloPaard schreef:Heey meiden ik heb jullie verwaarloos sorry!
Ik had hier iemand op bezoek vind het dan azo om te gaan internete
Naomi_Haffie schreef:http://rs265.pbsrc.com/albums/ii229/nao ... pg~320x480 kan je em nu wel zien
Polkiej_x schreef:Heeee Dames!
Ik heb eindelijk weer eens tijd voor bokt... 20 pagina's bijlezen!
Weer veel nieuwe mensen zie ik, welkom!
Ik moet het echt bij gaan houden bokt!
Gister is angel na de tandarts geweest voor haar jaarlijkse controle het mocht eindelijk een keer mee zitten, haar tandjes zien er keurig uit!!!
We zijn weer lekker aan het opbouwen met trainen hier een foto van afgelopen zaterdag![]()
[ Afbeelding ]
Hoe gaat het met jullie verder allemaal, van een deel meiden weet ik het natuurlijk
faithjee schreef:dit zegt genoeg denk ik![]()
En heb wel meerdere foto's haha
[ Afbeelding ]
Hier had ik ook een winstpunt, weet de punten zelf niet meer
xx_Charlot schreef:
_Sanne schreef:Goeie bijlees Marrit!
Heb geen van die dekjes nodig Tamara! Wil alleen donkerblauw BR Event of Scapa
[ Afbeelding ]
SuperAssie schreef:Enorme bijleesposten, geweldig!
Heb er momenteel zelf niet veel tijd voor maar lees wel alles trouw bij
Had je dekjes indd gezien Tamara(en de rest van je advertenties) maar zat niks bij waar ik interesse in heb.
Gaaf shirt Sanne
En leuke foto!
Vandaag zijn EINDELIJK de hoefschoenen gekomen, en wat blijkt.. één set is te groot!
Aan de voorkant zijn ze prima, alleen achter waren ze te groot, draaiden meteen toen ik ze aan deed.
Dus heb nu alleen even een stukje(20 min.) gelopen met de voorschoenen, en mán wat kan hij lopen met die dingen haha! Had een stukje draf gedaan maar hij begon me toch een potje te sjouwen met die benen
Dus nu maar die ene set terugsturen en een nieuwe bestellen.
mignonne2403 schreef:Tamara (andor ) Dutchie krijgt ook al dikke vachthij is al veel donkerder dan afgelope zomer en hij is heel donsig. ook zweet hij nu sneller idd....
Fijn dat de hoefschoenen werken! alleen balen dat het niet past, maarja daar is terugsturen voor
Mooie bijleespost Christa!
wel een foto showen van je brommer hea
Ik had gister Dutchie gevlochten, was een hele klus, maar toch voor elkaar gekregen. Dutchie vind het heel erg grappig om de paardenknoop los te maken, en vervolgens de hele stal door te sjouwen![]()
Niet heel erg handig ofzo....
ApolloPaard schreef:Mijn barbackpad is binnen met me bitloos hoofdstel
noaxhorses schreef:Leuke foto Sanne! En jou shirt hahah
Fijn dat Andor zo goed loopt met de hoefschoenen Tamara! Jammer dat er een set te groot is
Jens valt wel mee in zijn vacht haha, StAr al helemaal maar die heeft nog steeds een eczeem deken op hahah
Hahaha Tamara
----
Nou ik ben er ook weeer, ben erg druk met school helaas.. Maandag osteopaat gehad voor Starwien, ze zat pp 2 plekken vast, bij haar onderrug en haar eerste wervel, wat ik al dacht. Want door de blokkade bij de eerste wervel zorgt ervoor dat het pijn doet met nageeflijkheid, en daardoor begint ze dus te bokken. ze heeft nu weekje rust en daarna weer gaan opbouwen, ben erg benieuwd!
Vandaag Jens gereden, hebben een paar daagjes rust gehad na ons probleem op vrijdag. Het rijden ging echt heel lekker, de laatste tijd was hij aan het rennen rennen rennen met rijden en we hadden van die gevechten pff. Nou vandaag beetje anders begonnen, geen zweepje meegenomen , had hem toch niet echt nodig de laatste tijd. Heb eerst een rondje door de bak gelopen zodat het al een gevecht minder was ' ik wil daar niet langs want het is eng ' nou, de laatste tijd probeerde ik het een beetje uit met het aan de teugel lopen, is stap gaat dat automatisch maar in draf was dat steeds een heel gevecht. Heb dat dus vandaag gelaten en hem puur ontspannen gereden. Dat ging echt heel goed! Hij was heel braaf, geen een keer wezen rennen, liep ontspannen. heel fijn!
ApolloPaard schreef:Jullie krijgen straks foto, Nick me vorige haflinger is door koliek ingeslapen =O
ben er ven helemaal uhm ja stil van =O
Oud topic van hem en zijn eigenaar maar goed...
[RT-HAW] Eindelijk van mij, Haflinger Nick
xx_Charlot schreef:Fijn dat de osteopaat is geweest Noa! Hopelijk helpt het.
En mooi dat het rijden met Jens zo goed ging![]()
Aah Tamara, dat is minder fijn nieuws!
Mooi dat het rijden goed ging Marrit! Het was idd prachtig weer vandaag
Haha Tamara
Mooie bbp en een heel gaaf hoofdstel! Staat hem echt goed!
Jammer Eline, maar ik snap het ook wel. Veel succes dit jaar dan maar!
----------------
Wij hebben vanmiddag foto's van Lola's moeder (Vivi van den Hemel) gekregen van een haflingerstal waar ze ooit stond! Echt leuk
[ Afbeelding ]
mignonne2403 schreef:De papa van Dutchie is Standing Ovation, staat bij de kymmelshof
_Sanne schreef:memberlist.php?mode=viewprofile&u=45655
Zij heeft de vader van Jolina
Hier in dit topic is ook iemand die een haf heeft die Nepal als vader heeft!
xx_Charlot schreef:Pff, eerste rekentoets van het jaar: een 3,8... Ik baal er echt van want als je aan het einde van het jaar geen 6 staat ga je niet over..
xx_Charlot schreef:Ah bah Christa! Wel leuk van die kringwedstrijd!
Knappe mama van Dutchie! Leuk dat je met 'm naar buiten bent geweest
Ugh, wat irritant van die crossers!
Dit is Lola's papa, ik vind hem zo'n gave hengst!
http://www.zonnehof.com/wallenstein.html
Zo staat Lola erbij als ik met haar bezig ben, luie pony!
[ Afbeelding ]
Pink Lady schreef:aah wat schattig..
Ik heb gisteren een lekker buitenritje gemaakt,
normaal rij ik buiten met een scherp bitje, dit omdat mijn haffie echt zo ontzettend sterk is en er nog wel is vandoor wil gaan.. (dat ik een sterk bitje heb wil niet zeggen dat ik in der bek trek, met buitenrijden wil ik altijd de teugels zo lang mogelijk zodat ze lekker kan relaxen, maar soms is een extra steuntje toch wel een fijn gevoel) maar gisteren heb ik dus gewoon een normaal bitje in gedaan om te kijken hoe het ging.
Ze was heel braaf, heel relax, alleen met de galop wat sterk, maar kon der wel houden!! dus ben ontzettend trots op mijn haffie
Daarna had ik geen zin om thuis te leren, dus ben ik lekker in het weiland gaan leren
Dat vond goldy wel gezellig...
ook de appel die ik had was erg interessant...
[ Afbeelding ]
en nu ga ik weer verder met leren
_Sanne schreef:Lekker leren bij de paarden!
Lieve foto Tamara!
Charlotte, fijn dat ze zo braaf was!
[ITP] Jolina (haf) in het zonnetje![]()
[ Afbeelding ]
Kim_97 schreef:Ik ben vandaag met twee vriendinnen naar Stal geweest. Er was een country-dans-dag op stal. dat was in de kleine bak dus ik ben in de grote bak gaan rijden. ben begonnen met een rondje door de bak te gaan lopen, zodat ze even kon wennen. (er was live-muziek, hoop lawaai en allemaal dansende mensen) ze gaven toen een applaus dus vrouwke schrok zich dood en ging er vandoor. daarna ben ik opgestapt. ze is er toen nog 3 keer vandoor gegaan omdat ze schrok. (ze vond de dansende mensen met gekke kleren wel heel erg eng!) uiteindelijk heb ik heerlijk ontspannen kunnen rijden!![]()
Ik heb vandaag na 10 weken éindelijk weer met Vrouwke mogen galopperen! wat voelde dat goed!![]()
woensdag na 10 weken ook éindelijk weer lessen met Vrouwke! We doen natuurlijk nog wel rustig aan.![]()
[ Afbeelding ]
Naomi_Haffie schreef:Ik ga morgen mijn startpas aanvragen, hij loopt nog lang niet constant nageeflijk maar ik ga het gewoon proberen.
Dus morgen waarschijnlijk ook even langs divoza om mijn outfit compleet te maken
cheidie schreef:Wat een rust hier..
Noa, fijn dat het zo goed met Jens gaat!
Tamara van Apollo, leuke foto van je nichtje. En leuke pony is Bandit!
Pink Lady (naam kwijt ,) , leuk idee om in het land te gaan leren en fijn dat het in het bos goed ging
.
Charlot, leuke foto's !
Sanne, mooie foto van Jolina![]()
Kim, wat fijn dat het zo goed gaat met Vrouwke zeg, en wat een leuke foto. En nog gefelicteerd met je verjaardag.
Naomi, leuk van je startpas! Spannend maar wel leuk.
Mignonne, fijn dat het goed ging met Dutchie.
Hier gaat het allemaal super. Vorige week echt een ontzettend drukke week gehad. Dus nu tijd om even wat van me te laten horen.
Het rijden gaat echt fantastich. Woehoe, ben echt blij. Dus als t zo blijft gaan, ga ik ook maar eens over een startpas nadenken
.
Vandaag met 2 vriendinnen rondje door t bos gegaan. Was erg leuk.
Op naar morgen
xx_Charlot schreef:Wat fijn Noa, hopelijk krijgt hij een goed huisje daar!
--------------
Ik heb net heerlijk gereden met m'n barebackpad, pony was superbraaf!
En mijn roze deken was binnen dus die ook gepast, hij staat haar echt gaaf!!
[ Afbeelding ]
Nordsvensk schreef:
Naomi_Haffie schreef:Ging best goed, besloten dat ik mijn teugels beter iets langer kan laten dan zakt die veel sneller en beter en ontspant veel meer.
Hij was echt zijknat erna, zelfs zweet druppeltjes van zn hoofd af
SuperAssie schreef:
Kim_97 schreef:het is echt heerlijk weer!
ik ben donderdag met een stalgenootje een rondje naar buiten geweest, was toen zo'n 10 weken niet op buitenrit geweest met Vrouwke dus had verwacht dat ze zich nogel zou aanstellen, maar ze liet me behoorlijk versteld staan!
ze liep zo langs een grote blaffende hond, van een scooter die langskwam keek ze niet op of om en op de tractor die langskwam reageerde ze ook niet. Knappe pony!
morgen ga ik alleen een buitenrit maken met Vrouwke en voor woensdag staat er een buitenrit met stalgenootje (zelfde van donderdag) op de planning!
xSK schreef:noaxhorses schreef:Ah wat vervelend van Wilco, Naomi!
Prachtig uitzicht Tamara!
De zoektocht voor een mooie baas voor jens gaat weer verder, hij komt vanavond terug.. Het klikte niet
Ik had je pb al een tijdje geleden gelezen maar vergeten te antwoorden.
Wat een verhaal zeg.. Ik vind het dapper van je dat je een nieuwe baas voor hem zoekt.
Alleen jammer dat het telkens zo misgaat met de geinterreseerden![]()
Superassie: wat een prachtig uitzicht!
Mijn lekkere dikbil was gister ook weer heerlijk bezig![]()
[ Afbeelding ]
xIrlijn schreef:Hoi allemaal!
Nooit gedacht dat ik hier zomaar zou komen binnenvallen, maar gister ben ik zwaar verliefd geworden op een haflinger bij ons op stal! Joris, een 3-jarig ruin van Anthony van de Papenkamp x Marok. Hij kent net de basis onder het zadel, is ontzettend braaf en een geweldige knuffelkont. Nooit gedacht dat het zo leuk zou zijn om vanuit het zadel twee kleine goudbruine oortjes tussen een grote bos witte manen te zien![]()
[ Afbeelding ]
(foto van openbare facebookpagina, eigenaar er even afgeknipt)
Dus als jullie het goed vinden lees ik graag mee met jullie haflinger verhalen, en hoop ik ook af en toe een update van mijn kant te kunnen geven
xx_Charlot schreef:Ik ben vrijdag naar een tweedehandsbeurs geweest bij een ruitersportwinkel hier in de buurt, ik heb twee hoofdstellen, 3 dekjes en een halster gekocht. Valt nog best mee toch ?!![]()
De hoofdstellen passen alleen niet helemaal, maat cob is nog te groot...
Ik ben vanmorgen lekker een rondje naar buiten geweest met Lola, Lexi en Lexi's eigenaresse, was echt leukWe hebben voor het eerst samen gegaloppeerd, wat echt goed ging dus dat was wel heel leuk!
Kim_97 schreef:Ik ben vandaag naar een paranormale beurs geweest, en heb daar 2 readings over vrouwke gedaan. heel erg bijzonder! Hele mooie dingen te weten gekomen!
faithjee schreef:dit zegt genoeg denk ik![]()
En heb wel meerdere foto's haha
[ Afbeelding ]
Hier had ik ook een winstpunt, weet de punten zelf niet meer
xx_Charlot schreef:Leuke foto Ilona
Haha Faith![]()
Dan zou ik ook naar dressuurles gaan Naomi![]()
Het was idd vreselijk weer vandaag! Lola komt ook al in haar wintervacht![]()
--------------------
Vandaag kwam gelukkig de tandarts op stal, Lola at al een paar dagen heel slecht en dat bleek zoals we al dachten aan haar tanden te liggen!
Vanwege de verdoving hebben de paarden de hele dag binnengestaan, mochten ze even een half uurtje voor het eten naar buiten, gingen ze uit hun dak joh!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]