Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij gaat al voor B maar hij heeft ze guppie diploma nog niet eens

!
wij hebben ook zeer regelmatig een pony in de sloot, afgelopen vrijdag weer. En die moest er ook met de brandweer uitgehaalt worden.. Wij denken er ook over om af te rasten, maar of de boer dit wil?! Er staan zowieso bij ons spaciekuipen met water, dus hebben ze de keuze.. een stalgenoot van me die roept al tijden dat we de paarden ook allemaal met halster om op de wei moeten zetten. Maar die van mij houd nog geen 5 minuten een halster om in het land. Hij heeft er gelukkig nog niet ingelegen *klopt af*..
, Lijkt me inderdaad vreemd om ineens je vriend 'je man' te noemen
, meestal zijn van die sneakie foto's juist heel erg leuk
, zaterdag gereden op Ar, weer stukjes draf meegepakt en stuurwerk, halt en achterwaarts.
.. Want ik weet zeker dat meneer zich weer vies heeft gemaakt als ik hem vrijdag was
joopiexx schreef:ff snel bijgelezen, afgelopen dagen ben ik op Stompwijkse paardendagen geweest, dus geen bokt voor mij!
!

Heb je nog nieuwe foto's van sexy Deertje
Hij staat nu in de bak, zal de rest wel neit leukvinden maar heb akkoord van de stal eigenaar. Die grenst tenminste niet aan sloot. Hoop dat hij er niet uitspringt, maar dat zien we vanmiddag wel