Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ACSM schreef:Mystica schreef:
Ik hou het maar bij 1 hoorDuurt me veel te lang
Mm, hij mag er wel wat vetjes bij hebben...
Madeira_ schreef:

ACSM schreef:Ik vind Haron er toch altijd goed uit zien en Alcantara zag er ook altijd goed uit!
dat ie niet gecastreerd word. Ik had het zo geleerd bij honden dat ze dan minder energie verbruiken als ze gecasteerd worden en dus dikker worden.. Dus magerder als ze nog niet gecasteerd zijn
snap je? ACSM schreef:Nee, dat ben ik niet.... Ik heb met Renee 4tal gereden met Haron en Alcantara.

naomimak schreef:ACSM schreef:Nee, dat ben ik niet.... Ik heb met Renee 4tal gereden met Haron en Alcantara.
ja dat zag ik maar omdat er ook foto's van haar op staan tog..
Mystica schreef:Minder verbranden door minder testosteron klopt hoor
Deze dan?
Madeira_ schreef:ACSM dus.. mijn haf zit niet in jouw smaak haha
naomimak schreef:Madeira_ schreef:ACSM dus.. mijn haf zit niet in jouw smaak haha
wel in mijn smaak maar dat weet je:P
leuk trouwens je avatar!
Madeira_ schreef:ACSM dus.. mijn haf zit niet in jouw smaak haha
ACSM schreef:Madeira_ schreef:ACSM dus.. mijn haf zit niet in jouw smaak haha
Welke is van jou? Kan elegante haffen erg mooi vinden, maar mijn voorkeur is breed en stevig. Maar smaken verschillen
naomimak schreef:ACSM schreef:Nee, dat ben ik niet.... Ik heb met Renee 4tal gereden met Haron en Alcantara.
ja dat zag ik maar omdat er ook foto's van haar op staan tog..
Madeira_ schreef:Madeira_ schreef:
wel in mijn smaak maar dat weet je:P
Jaa dat weet ikleuk trouwens je avatar!
ACSM schreef:Je hebt een leuke haf hoor Madeira_. Is ze voor een deel Duits? Herken de Haupstutbuch Pr St enz. Zit bij Mazzel er ook in...