Monica_86 schreef:hhahahahahha jaja het zal wel tjel![]()
![]()
Je ging naar bed, maar hendrik kwam en je bleef... hmmmmm
Ja hij is maandag naar Parijs geweest, tot vandaag.
Dus moest ff uithoren.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:hhahahahahha jaja het zal wel tjel![]()
![]()
Je ging naar bed, maar hendrik kwam en je bleef... hmmmmm
Lous schreef:Ja dat heb ik ook altijd. Ja tussen zolaat en zolaat kan hij/zij komen ( hebben een dieren/veeartsenparktijk meet meerdere artsen)
Maar ze bellen wel netjes als ze onderweg zijn
Lous schreef:
TjelleBieb schreef:Sexy Mouse.
Alleen dat rozé moet groen zijn.
TjelleBieb schreef:Sexy Mouse.
Lous schreef:
Lous schreef:TjelleBieb schreef:Sexy Mouse.
Ja die hadden ze ook, maar dan was het groen met blauw
Lous schreef:Best Moon, als cadeautje voor het blijven slapen.
Moet het wel doorgaan natuurlijk
TjelleBieb schreef:Aargh!
Benede!
Nicotine!
Benede!
Nicotine!
Monica_86 schreef:Lous schreef:Best Moon, als cadeautje voor het blijven slapen.
Moet het wel doorgaan natuurlijk
Cooltuurlijk gaat het door..... degene die wel willen die komen gewoon, degene die niet willen niet... Esmee, viet en ik gaan sowieso! En jij ook!
Lous schreef:Moet het wel even regelen met stage enzo. Ik heb nog geen stage, maar moet in die periode wel stage lopen. Dus kijk ff wat ik dan met mijn stageadres tegen die tijd kan regelen.
Benede!
Nicotine!
Monica_86 schreef:Lous schreef:Moet het wel even regelen met stage enzo. Ik heb nog geen stage, maar moet in die periode wel stage lopen. Dus kijk ff wat ik dan met mijn stageadres tegen die tijd kan regelen.
in kerstvakantie ben je toch zeker wel vrij
Lous schreef:Nee niet dus. Stage is van eind november tot begin april. En werk in het toerisme gaat altijd door![]()
Maar regelen kan natuurlijk altijd. En op zaterdag en met eerste kerstdag moet ik werken. Maar de zaterdag is tot eind januari gereserveerd om te werken. Dus kan altijd vrij vragen. Maar ga natuurlijk voor door de weeks, want dan is mijn OV geldig
TjelleBieb schreef:Oké oké, niet gerookt.