Dressuurhaflinger

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 21:38

Wauw die is gaaf zeg! Dat doet m'n KWPN niet eens, laat staan de haflinger :P

plutolover

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 21:58

Ik heb besloten om toch te verhuizen met mijn hafje

Dit omdat er wat dingen zijn voorgevallen op stal. En ik totaal niet na me zin heb, heb weinig contact met andere op stal.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 22:35

Afbeelding

Screenshot van een filmpje!
Net mijn 3e les gehad met mijn verzorgpaard en het ging echt lekker!

punk143

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 22:35

Is niet zo crossen hoor Will, maar de autumn desert trail. Lekker scheuren over de kale duinen.

Crossen heb ik ook gedaan, op b paarden niveau. Maar punk vind het zo geweldig en gaat er zo vol voor dat ze gewoon over haar top gaat... Dat laten we dus nu maar.. En valt wel mee met de rem hoor, toen wij onze eerste oefencross reden had ik met het springen ook totaal geen rem, maar in de cross opeens een heel goed werkende. Ze hebben namelijk heeeeeel goed door dat de hindernissen vast staan.

Jammer plutolover, hopelijk hebben jullie het op jullie nieuwe stal beter naar jullie zin.

Welkom winnielover, leuke haf!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 04:27

Leuk om Wervelwind weer te "zien"! Hij ziet er goed uit ;)

Dankjewel will <3

Lutz was ik idd al tegen gekomen via een Facebook groep (haflingerfriends worldwide, leuke groep trouwens). Super gaaf. Hij loopt mooi los door zijn lijf.

Wil,si ds hwt nieuwe puntensysteem hoor ik daar meer mensen over. Ik ben zelf mog niet gestart sinds de nieuwe regelingen.

Pluto, wat jammer dat je toch weer weg gaat.

Xxmh lekker verder oefenen! Gaat helemaal goed ;)

Crossen... Vroeger heb ik het met Mara best veel gedaan. Maar nadat ze gebleseerd is geraakt nooit meer gesprongen met haar. Gaat ook niet gebeuren. Met Nash zie ik mezelf niet springen over vaste hindernissen :P ik ben al zo'n held met springen... Al kan hij het wel goed, als hij er zin in heeft.

Ik heb mn nieuwe zadel binnen. Is het in opbouw een heel ander zadel... Zucht ik ga er vandaag een rondje op tuffen en zaterdag met de zadelmaker erbij. We gaan het wel zien. En als het niet goed is, gaat hij gewoon terug.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 06:20

Wat voor zadel heb je nu gail?

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 06:22

Puntenverschil heb ik nog helemaal niet gehad maar pas 2x gestart. Beide wedstrijden ruim in de 190 en maar 0,5-2,0 punten verschil.

winnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 07:20

winnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 07:22

punk143 schreef:
Is niet zo crossen hoor Will, maar de autumn desert trail. Lekker scheuren over de kale duinen.

Crossen heb ik ook gedaan, op b paarden niveau. Maar punk vind het zo geweldig en gaat er zo vol voor dat ze gewoon over haar top gaat... Dat laten we dus nu maar.. En valt wel mee met de rem hoor, toen wij onze eerste oefencross reden had ik met het springen ook totaal geen rem, maar in de cross opeens een heel goed werkende. Ze hebben namelijk heeeeeel goed door dat de hindernissen vast staan.

Jammer plutolover, hopelijk hebben jullie het op jullie nieuwe stal beter naar jullie zin.

Welkom winnielover, leuke haf!

dankjewel!
over die duinen crossen lijkt me ook echt heel gaaf!!

winnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 07:23

Peelie schreef:
Leuk om Wervelwind weer te "zien"! Hij ziet er goed uit ;)

Dankjewel will <3

Lutz was ik idd al tegen gekomen via een Facebook groep (haflingerfriends worldwide, leuke groep trouwens). Super gaaf. Hij loopt mooi los door zijn lijf.

Wil,si ds hwt nieuwe puntensysteem hoor ik daar meer mensen over. Ik ben zelf mog niet gestart sinds de nieuwe regelingen.

Pluto, wat jammer dat je toch weer weg gaat.

Xxmh lekker verder oefenen! Gaat helemaal goed ;)

Crossen... Vroeger heb ik het met Mara best veel gedaan. Maar nadat ze gebleseerd is geraakt nooit meer gesprongen met haar. Gaat ook niet gebeuren. Met Nash zie ik mezelf niet springen over vaste hindernissen :P ik ben al zo'n held met springen... Al kan hij het wel goed, als hij er zin in heeft.

Ik heb mn nieuwe zadel binnen. Is het in opbouw een heel ander zadel... Zucht ik ga er vandaag een rondje op tuffen en zaterdag met de zadelmaker erbij. We gaan het wel zien. En als het niet goed is, gaat hij gewoon terug.

dankjewel!
hopelijk is je zadel goed...

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 07:46

Ik heb een tribal.

Mn "oude" tribal die ik een jaar heb was scheef in elkaar gezet. Dus de zadelmaker heeft onder garantie een hele nieuwe besteld. Maar nu zitten er andere wrongen en een minder diepe zit op. Ik snap er niks van.

Ik ga het zometeen nog een keertje nameten op mn oude zadel en de boel vergelijken.

Tribal is wel heel erg fijn verder, daar absoluut geen klachten over. Het zit ontzettend lekker en je kan veel naar wens laten aanpassen.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 08:13

Gail: ik vind ook erg jammer.

Maar er zijn gwn wat dingen voorgekomen (mag via pb als je wilt weten). Ook heb ik verder met niemand echt een klik. En Stanley is voor mij ontspanning en vind ik t leuk als ook gezellig is. Nu ga ik na een stal waar al 3 vriendinnen staan.

En ben niet van plan om weer te verhuizen. Misschien pas als Stanley met pensioen gaat. Want daar is deze stalling waar ik na toe ga net te duur voor., maar ik hoop dat dat pas over een jaar of 6/7 is.

En deze keuze heb ik niet zomaar gemaakt ik heb er goed over nagedacht.

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 08:27

suikermeisje schreef:
Puntenverschil heb ik nog helemaal niet gehad maar pas 2x gestart. Beide wedstrijden ruim in de 190 en maar 0,5-2,0 punten verschil.

Ik had laatst 42 punten verschil tussen 2 vergelijkbare proeven := (184 & 226) Heeel apart.

Welkom nieuwkomers! :D

Dat filmpje is wel echt heeel vet! Die heeft hem goed voor elkaar :j

winnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 11:03

Peelie schreef:
Ik heb een tribal.

Mn "oude" tribal die ik een jaar heb was scheef in elkaar gezet. Dus de zadelmaker heeft onder garantie een hele nieuwe besteld. Maar nu zitten er andere wrongen en een minder diepe zit op. Ik snap er niks van.

Ik ga het zometeen nog een keertje nameten op mn oude zadel en de boel vergelijken.

Tribal is wel heel erg fijn verder, daar absoluut geen klachten over. Het zit ontzettend lekker en je kan veel naar wens laten aanpassen.

zadels zijn zijn soms ook zo ingewikkeld :)

winnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 11:04

Flicka12 schreef:
suikermeisje schreef:

Ik had laatst 42 punten verschil tussen 2 vergelijkbare proeven := (184 & 226) Heeel apart.

Welkom nieuwkomers! :D

Dat filmpje is wel echt heeel vet! Die heeft hem goed voor elkaar :j

wauw!! 42 punten verschil is wel echt heel veel!!
dankjewel!

winnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 11:04

plutolover schreef:
Gail: ik vind ook erg jammer.

Maar er zijn gwn wat dingen voorgekomen (mag via pb als je wilt weten). Ook heb ik verder met niemand echt een klik. En Stanley is voor mij ontspanning en vind ik t leuk als ook gezellig is. Nu ga ik na een stal waar al 3 vriendinnen staan.

En ben niet van plan om weer te verhuizen. Misschien pas als Stanley met pensioen gaat. Want daar is deze stalling waar ik na toe ga net te duur voor., maar ik hoop dat dat pas over een jaar of 6/7 is.

En deze keuze heb ik niet zomaar gemaakt ik heb er goed over nagedacht.

klinkt heel gezellig!
en als het voor jou beter voelt moet je het zeker doen!!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 11:40

Winnielove, zou je voortaan alle quotes willen samenvoegen in één reactie? Dat houd het topic overzichtelijk ;) alvast bedankt.

Daarnet een eerste rondje met mn nieuwe zadel. Maar zoals ik al een beetje verwachte en waar ik ook bang voor was, is dat het zadel anders zit doordat de zitting anders is. Morgen maar overleggen met de zadelmaker... ;(

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 11:56

Peelie schreef:
Winnielove, zou je voortaan alle quotes willen samenvoegen in één reactie? Dat houd het topic overzichtelijk ;) alvast bedankt.

Daarnet een eerste rondje met mn nieuwe zadel. Maar zoals ik al een beetje verwachte en waar ik ook bang voor was, is dat het zadel anders zit doordat de zitting anders is. Morgen maar overleggen met de zadelmaker... ;(

Balen gail.. hopelijk komen jullie eruit.

Voor de nieuwkomers: welkom :-)

winnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 17:40

Peelie schreef:

ga ik proberen!
wel balen van je zadel!!

plutolover schreef:
Peelie schreef:

Balen gail.. hopelijk komen jullie eruit.

Voor de nieuwkomers: welkom :-)

dankjewel!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 09:49

Wij hebben gister zo'n gave workshop gehad met de club en Glamourhorze!! Starbuck zijn nieuwe frontriem, zelf gemaakt :D

Afbeelding

Afbeelding

winnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 09:58

maessie schreef:
Wij hebben gister zo'n gave workshop gehad met de club en Glamourhorze!! Starbuck zijn nieuwe frontriem, zelf gemaakt :D

[ [url=m/UqA7pM.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ScZsiY.jpg]Afbeelding[/url] ]

wauwww! ziet er gaaf uit!
mooie kleurtjes ook! <3

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 10:32

maessie schreef:

[ [url=m/UqA7pM.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ScZsiY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zag hem al voorbij komen op facebook, echt heel gaaf! Hij is mooi geworden <3

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 10:50

Wauw,wat gaaf!

wil94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 15:41

Gaaf, leuk naar eigen wens en zelf maken!

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 18:16

Echt leuk Afke!