Wat gaaf Kim!! Ik zou ook graag eens naar een paranormale beurs willen, lijkt me erg interessant!
xIrlijn
Geplaatst: 06-10-14 09:13
Wat bijzonder Kim! Wat voor beurs was dat? En hebben ze dan een reading gedaan van Vrouwke, of iets anders? En klopt dat hij in Groesbeek staat! Hoe heet je vriendin? En Charlotte, wat fijn dat het buitenrijden zo'n succes was
Was een paranormale beurs in Boekel. een zaal, en daar staan dan allemaal tafels met mensen die een foto kunnen uitlezen, ja aura kunnen lezen, met overledene kunnen praten. ik heb 2x een foto van Vrouwke laten lezen. Ze houden dan de foto vast en krijgen dingen door van Vrouwke die zij aan mij mag vertellen. (ze wist bijvoorbeeld ook dat vrouwke een been blessure heeft) heel bijzonder!
Mijn vriendin heet Vera Kersten, zij vindt Tjekka en Joris heel leuk!
Naomi_Haffie
Geplaatst: 06-10-14 09:49
Wat vinden jullie kan een witte broek en dekje hierbuj? Of staat creme mooier..? ( is alleen zowat nergens te vinden )
Ik wacht ook nog op mijn zweetdeken, heeft ie wel nodig nu na het rijden
Westhof
Geplaatst: 06-10-14 18:28
Ik wacht nog even met de regendeken. Is hier nog altijd minimaal 16 graden en dat vind ik toch nog iets te 'warm' Heb net overigens een heel leuk scapa setje te koop gezien. Moet me echt inhouden om het niet te kopen
romyloverrr
Geplaatst: 06-10-14 18:50
hier ligt de 200 grams al op, het is hier kouuuuuud.
Dat rode scapa setje van 30 euro? Dat had ik gezien, dat is leukkkk. Maar ik heb dat rode dekje al, en 2 keer is ook niet nodig haha