Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Faringo

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 13:24

Inderdaad een hoop mankementen op het moment hier in het topic. Iedereen veel sterkte ermee!!

Het is me hierop het werk een partij koud. Zit de hele ochtend al met koude handen. Heel irritant.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 13:43

Sterkte, ik heb lekker de kachel hoog staan hahahaha

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 13:54

Zo, we zullen eens in overleg gaan... ik heb koppijn en snotter rond bah bah bah
dit gaat niet goedkomen denk ik

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 13:54

Ja das het eerste wat ik ga doen als ik vanavond thuis kom, opwarmen bij de kachel haha. Echt niet grappig die kou hier.

Klinkt inderdaad alsof er flinke verkoudheid aan zit te komen. Sterkte!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:05

Hier iemand die nog niet in de lappenmand zit gelukkig. Ben een dijk van een weerstand aan het opbouwen zo telkens buiten aan het werk met dit weer :D Vanochtend alweer even aan het werk geweest, viel me nog best mee, wel veel sneeuw, maar niet zo koud meer gelukkig! Zometeen maar weer even naar de paardjes, die er lekker uit, en boxen leeghalen enzo.

@Yvanka: Brr klinkt als een nare val! Maar even rustig aan en lekker bijkomen! (en een warm bad doet met dit weer dubbel wonderen ;) )

Ik hoop maar dat het zaterdag wat beter weer is! Dan is de hengstenkeuring, en 9 van de 10 x is het dan bagger weer.. -O-

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:57

Iedereen beterschap voor wie dat nodig heeft!

Net even een uur geploegd door een dikke laag sneeuw met mijn honden. Die liggen nu snurkend in hun mand en ik zit met al mijn literatuur die ik voor donderdag moet kennen naast de houtkachel.. Nu nog mijn motivatie..

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 15:16

Zo jullie kletsen aardig door zeg!
Kneuzentopic..pfff hou maar op. Ik klop het nog even af, behalve op wat vrouwenprobleempjes na nu niets gekneust...en niet ziek en niet op krukken.
Vorig jaar begon.mijn jaar al goed, op 2 januari zat ik al in het zkh na met arlie en al over de kop geslagen te zijn.. 2maanden thuis gezeten met morfine, rug zwaar gekneust en kniebanden verrekt van rechts. Maar het had allemaal veel erger gekunt..

Gaan we ook een keer meeten met dit topic?
Lijkt me reuuze gezellig!

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 15:24

Lijkt mij ook erg gezellig. Moeten we alleen even puzzelen waar aangezien we echt verdeeld zitten tussen noord en zuid(west) haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 15:25

Verrekte kniebanden zijn ook noet leuk nee!

Dat zou leuk zijn!

Ik twijfel of ik mijn cap moet vervangen.. dacht dat ik op mn schouder viel maar heb dikke bult op mn hoofd en doet gruwelijk zeer :\

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 15:36

Dan zou ik hem voor de zekerheid toch maar vervangen.

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 15:40

Jullie gaan weer als een tierelier! Allen die het nodig hebben; beterschap!

Hier is het ook wit, ben benieuwd of de les doorgaat, hoop het wel heb namelijk al 2 weken niet kunnen rijden door bevroren bak en heb volgende week weer wedstrijd..

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 16:03

Hoorde net dat de paarden niet naar buiten waren geweest... dat wordt stuiteren vandaag... yeahhhhh

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 16:36

Hier heeft het de hele dag door fijntjes gesneeuwt, nu begint het harder te sneeuwen.

Iris loopt met haar sneeuwringen onder, gaat best goed! Wel 1 keer eentje verloren, maar geen dikke klonten meer onder de hoeven. Klontert wel een beetje, maar lang zo erg niet als zonder.

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 17:45

Cap wel vervangen hoor voor de zekerheid! Zou ik zeker doen.. je hebt maar 1 hoofd, en daar kan je geen nieuwe van kopen..

Balen he, als de banen bevroren zijn..
Ik sta eindelijk op een stal met een all season bodem, is mn poown kreupel -O-

Ik ga na het avondeten weer even naar Arlie. Volgens vriendlief was hij gisteren braaf.. :P
Hahaha, maar hij vind altijd dat hij hem wel kan handelen :+
"Anders pak ik hem bij zijn oor" Zegtie dan.. :')

Ook bij de DA de 2e keer was hij mee voor de controlescan, zegtie: 'Ik hou hem wel hoor' Gaan jullie maar thee drinken.. _O- en vervolgens hoorde Arlie de tondeuse aangaan en dacht ie :wave: }>
Zo hadden we laatst een zieke shet, DA erbij en die moest in de bloedbaan spuiten en dat baasje zei al dat die pony dat niet toeliet.
Vriendlief natuurlijk, 'Zal ik 'm vasthouden' Nou hij heeft er letterlijk aan gehangen, maar die shet bleef maar stijgeren en achteruit gaan..en nee tot zijn grote verbazing werkte de oren van die shet ook niet := .. Afijn, mij kon je opgeven, vriend had een *faalbui* ..en pony kreeg uiteindelijk oraal metacam :P

Gelukkig leeft vriendlief zich 2x per week uit bij de manege, want hij zit namelijk op voltige :D echt zo leuk.. Ik hou alleen mn hart vast, want ja..mannen willen allllles gelijk kunnen.
Dus staan in galop moest hij ook maar gelijk uitproberen..

Tot dusver mijn vriend :P

Meeten in midden NL is dan misschien wel het handigst, moeten we anders tegen het voorjaar/zomer even kijken of er idd intresse is, en hoe en wat etc. :)
Ik woon in elk geval dicht bij Paulusjuh en Biancavw

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 17:52

Ja midden van het land is wel het makkelijkst. Ik zit trouwens ook nog wel aardig in jullie regio :-)

Volgens mij heb jij echt een grappige vriend haha

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 17:56

@Faringo: hij kán ook heel serieus zijn, maar hij is echt té grappig.. Heel enthousiast altijd en veel mensen worden er helemaal blij van, zo ook ik :P (gelukkig)
Mja, mannen blijven mannen..

Ohh ik vergeet nog het leukste voorval wat ik op film heb!!
Weet iemand hoe ik vanaf mn telefoon filmpjes kan uploaden, en waar? Want bij mijnalbum.nl gaat dat niet volgens mij..
Ik heb gefilmt dat vriendlief wel 'even een deken opdoet' bij Arlie... Wel even een tena-lady indoen, want het is echt hilarisch.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:18

Haha ziennnnn! Ik denk via youtube

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:19

Haha :))

Mn vriend wou gisteren de pony wel naast de fiets naar stal brengen, maar uiteindelijk zei zn broer dat hij dat wel deed die heeft dat veel vaker gedaan en damella nog nooit :))

Ariana2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:29

Vanmiddag even foto's laten maken in sneeuw! Samen met Sita en Pattyellen! Ik ben heel erg benieuwd naar het resultaat! Nu eerst opwarmen met een kopje thee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:32

Leuk :)

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:37

ik heb geen youtube account.. Hmm..
Dat vind ik weer zo publiekelijk :P..

@Paulusjuh, jij zou hem via mijn facebook kunnen zien! Of heb ik jou niet op facebook?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:51

Paulien, wouw ziet er netjes uit zeg het rijden! Ik had meer spanning verwacht vanwege je verhalen, maar het ziet er hartstikke goed uit vind ik!

Ik ga morgen ook even naar de huisarts voor mijn maag.. :( Dus ja, kneuzen topic klopt ook wel weer een beetje haha! :')

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 19:03

Ik zal zeker je cap vervangen Yvank! Zeker omdat je aangeeft dat je een pijnlijke bult op je hoofd hebt.

@ Arlando, klinkt als een leuke vent die vriend van jou! Mij ex was ook altijd van 'ooo dat kan ik wel, komt wel goed etc.' leverde altijd leuke momenten op :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 19:04

Mn geld is helaas op dit moment beetje op :=

Maar heb nog een cap gelukkig dus die ga ik nu maar ff gebruiken maar die past niet bij mn wedstrijdset _O- dus ga wel opzoek naar een nieuwe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 19:16

Welke zou mooier zijn bij mijn wedstrijdset?

Dit is mijn set , alleen hoort er nog een bruin jasje bij en mijn nieuwe laarzen zijn bijna klaar en die zijn donkerbruin met creme stiksels en lak neus.
Afbeelding

Twijfel ik tussen deze caps

Afbeelding

Afbeelding