ik kan niet wachten tot woensdag komt kan ik me auto ophalen! ooooh ben zo blij dat ik niet meer bij de ah werkt! die stomme reclame met die zak van groente is er weer!
Leuke foto's van Peeps Fijn dat ze weer helemaal goed loopt..ze loopt lekker aan de longe ook zeg! Lely lekker op wandeling, leuk hoor! Marlis, er staan zat auto's te koop..komt goed Shilady, Wietse dus zo goed als verkocht. Fijn hoor! Djuuls jij ook lekker wezen boscrossen!
Vandaag weer lekker ritje met Marit gemaakt..had eigenlijk geen zin om te rijden maar toch gegaan. Samen met vriendinnetje en haar wilde spanjaard gereden. Hij kan een ontzettende draak zijn buiten, er vandoor gaan etc maar met Marit erbij istie echt super braaf, dus het ritje was geslaagd! Heerlijk
nts19
Geplaatst: 18-09-11 21:26
heb ook zin om weer is te rijden.. maar dan gewoon lekker relax! maybe maar is een keer bosritje kijken ofzo, of in de duinen..
AustriaTrick
Geplaatst: 18-09-11 21:54
En melis komt weer es binnenvallen Wieeeeeee doet er mee met de pink ribbon buitenritten ?? En wie doet die in gaasterland? Dan kunnen we gelijk ff meeten.
nts19
Geplaatst: 18-09-11 22:39
pink ribbon ? lijkt me gaaf he! helaas geen paard om mee te rijden..
ik ga slapen! morgen weer tot 5 uur naar school! gelukkig voert een vriendin dus kan ik gelijk naar huis
Ja jullie zullen kyra wel missen Maar ze zal zeker veel plezier hebben daar....
shilady
Geplaatst: 19-09-11 13:29
Leuk hoor kitzbi Ben benieuwt naar het veulen
vind kim ook zoon leuk resultaat van kitzbi
Wiets word vrijdag gekeurt en opgehaald Ik maak me wel een beetje zorgen om Jade want die begint al te bleren als ik wietse zn box uit doe en ik jade laat staan vorige keer ging die ook helemaal stijgeren enzo... Hoop dat wiets het natuurlijk wel super naar zn zin gaat krijgen bij zn nieuwe huisje aan het meisje zal het niet liggen das een leuke meid! Het voelt nu in elk geval wel heel spannend
Maar ik heb even een paar dingen met mn schoonvader besproken en als alles goed gaat staat jade over een paar jaar aan huis Wij hebben aan de overkant van ons huis stukjes grond die worden verhuurt om paardjes op te laten grazen en wij hebben aan huis een garage die we kunnen ombouwen tot stal en opslag voor hooi en stro .
Denk er wel goed over na Daan en laat hem dan zoiezo NIET alleen staan. Ook al staan er paarden naast hem. Zorg dat hij altijd een maatje heeft. Naar welke opfok in rotterdam gaat Wietse?
shilady
Geplaatst: 19-09-11 13:37
Nee tuurlijk krijgt hij een maatje Ik heb mn schoonvader het laten berekenen en in princiepe kunnen we dan 4 boxen maken Maar ik ga natuurlijk geen 4 paarden houden koop er dan 1 bij en dan is het wel klaar want we maken dan ook nog een paddockje aan huis voor als ze vd winter het land niet meer op mogen...
Maar alsnog weet ik dat jade wel zich druk gaat maken want voor hem is er eigelijk niemand anders dan wietse als ik ze naar buiten laat gaan zoekt jade ook niet de andere paardjes op das voor hem bijzaak als hij maar bij wietse kan blijven.... Maarja het moet gewoon gebeuren eens moesten ze gewoon uit elkaar gehaald worden ..
Hoop in elk geval dat het allemaal goed gaat vrijdag en dat wietse in elk geval wel rustig blijft die is ook wat koeler in zn hoofd dan jade..
Kitzbi gaat hard! Ze ziet er goed uit Shilady, spannend hoor dat Wietse weg gaat.. Wat betreft paarden aan huis, heerlijk! Maar zorg idd wel dat ie een vriendje heeft..al is het maar een shetje Marlis leuke foto's van je honden!
Ik ben aan het rond kijken naar stalling/eigen plekje in Zeeland. Mijn moeder verhuisd er begin volgend jaar naar toe omdat ze gaat samen wonen met haar vriend. Ik ben opzich wel toe aan iets nieuws..Maar goed dan moet ik wel een huisje zien te vinden en een goede plek voor me paardjes.
shilady
Geplaatst: 19-09-11 13:54
Hahaha jastie ik weet niet of ik voor een shet zou kiezen ik ben bang dat jade dan meschien eroverheen zou lopen
Zal dan wel een wat groter ponytje worden die wat ouder is ik koop in elk geval geen jonkies meer