Nee hij moet een beetje beweging houden tegen de zwelling(als in de hele dag wat rond blijven schuifelen), en heeft een shot antibiotica gehad. Ik moet alleen afspoelen als het echt opzet.
Donderdag gaat stan z'n vacht eraf. Benen laat ik er nog wel in denk ik.
Hij heeft echt last van hij schuurt erg. en zweet ook erg veel. Ben alleen nog niet uit welke deken ik dan op gooi. Of de 0 gram met fleece of de 150 gram. Hij staat nog 24/7 buiten. Maar gaat binnenkort weer snachts op stal
kiddokids
Geplaatst: 25-09-16 08:27
Ach hoe gaat het met hem Dat ze dat zo makkelijk thuis doen zo castratie Fijn is dat he wedstrijd om de hoek Heb ik ook 8 okt
@plutolover, ja het weer helpt nu niet mee bij de dikvachtjes. Mijn oud ruin schiet ook al lekker vol. Die scheer ik toch ook weer, ondanks dat hij niks meer hoeft te doen.
Kiddokids: ja ze doen het hier wel altijd met twee veeartsen gelukkig. Thuis is toch de minste stress, en daar is hun weerstand ook het meest op toegericht. (Binnen op stal vind ik het weer een ander verhaal, dat is veel smeriger qua omgeving natuurlijk) Het gaat goed met Starbuck, natuurlijk nog wel een gevoelige wond, maar hij loopt weer vlot, en is hardstikke opgewekt gelukkig. De veearts is gister nog wezen controleren, en het zag er netjes uit
punk143
Geplaatst: 25-09-16 11:11
Ach starbuck, fijn dat hij goed hersteld. Altijd jammer om ze te laten ruinen maar wel fijn voor de toekomst. Lekker in de groep..
Hier aankomend weekend ook onderlinge, naast huis, dus helemaal makkelijk goede oefening om weer even in te komen voor het indoor seizoen. Na het outdoor seizoen lekker rustig aan gedaan te hebben. Gister echt een heel pittig lesje gehad, punk was echt kapot na de tijd zijn met de wissels bezig, voor ons allebei nieuw en ik vind het zelf heel moeilijk om snel genoeg te zijn, maar ach.. Komt vast wel goed
Plutolover, ik zal gewoon de benen meescheren, rond november zit het er waarschijnlijk allemaal wel weer op, is bij punk wel zo in ieder geval. Kun je er dan altijd nog voor kiezer om de 2e keer de benen erin te laten.
Ik ben zelf ook aan het twijfelen of ik zal gaan scheren, opzich zit ze er nog niet heel erg dik in. Maar met dit weer is ze wel steeds echt zeiknat na het trainen. Wacht liever altijd iets later, dus dilemma
Dat is wel heel braaf zeg! Doe mij daar ook maar twee van! Ik moet ze beide platspuiten, Maes vindt het niet leuk, en Velina is gewoon super kietelig haha!
Iemand van mijn vrienden op Facebook deelde de link, zou echt gaaf zijn als je dat met je haf kunt bereiken.
Helaas zit er bij ons steeds zoveel puntenverschil steeds.. In de L1 tussen de paarden 193,5 en 165. Ben je dan goed of heel slecht? Kan er tegenwoordig geen pijl meer op trekken.