Hey meiden, ikke ook weer hier het grote afscheid is gekomen ben blij dat alles goed is verlopen zal straks ook effe in je topic kijken hoor.
Vandaag de generale gehad voor de opendag aanstaande zaterdag op manege de buitenwijck in stuifzand. het ging super goed dus hopen dat het zaterdag ook goed gaat hihi misschien dat ik 8 oktober met farah mee ga doen aan een dameszadel les hihi lijkt me wel leuk, maar ook wel weer spannend haha. vandaag tussen de buien door effe een groot rondje gemaakt farah was lekker relaxt dus echt effe genoten. verder neit veel te melden morgen weer een werk week van 40 uur en 2 meiden rijden. fitany pesten ( ze moet een wormen kuurtje hebben en nog effe in bad haha)
Haha fitany weer in bad Kyrtje is bekend met de spuitplaats en wassen maar niet overdreven vaak gedaan. Wel voetjes enzo :d Drukke week weer en hopelijk gaat het volgende week goed
Haha ja fitany heeft super witte maantjes en ben bang als ik al die poepspul er in laat zitten ik ze niet meer zo wit krijg ze is wel super zuinig op de staartje heb in jullie topi'c gereageerd
Oh bedoelden het ook niet om die auto perzee Maar een auto is gewoon erg handig nu fiets ik een end elke dag naar stal ook met dat rot weer en met een eigen auto kunnen we makkelijk kyr 1x in de week a 2 weken op zoeken enzo.
Das waar... maar dat komt wel, heeeeeeel even geduld nog!
nts19
Geplaatst: 18-09-11 20:35
djuulsie, lekker hoor bos crossen! en gelukkig dat de HS morgen weer komt! shilady, wat fijn dat ze hem leuk vond! Spannend hoor ! horsii, wat fijn dat peeps lekker liep, had al in je topic gereageerd! farahtjuh, wat leuk zo'n wedstrijd! en succes met werken!
ik heb eerst 5 uur lang huiswerk gemaakt en toen was ik het zat! naar stal gegaan, voer gepakt en naar de wei gereden! Heb me 2 paardjes lekker even in de volle kleine wei gezet lely snapte er niks van! heen en weer rennen, maarja vriendje don die stond te eten dus zij ook maar! Bomen vond ze wel eng en de eenden al helemaal! Maar goed, ze hebben dik een uur lekker even op het volle gras gestaan! Daarna even met ze gewandeld, vriendin liep mee met don. ooh wat ben ik trots op me meisje! Ze was zo braaf! Liep netjes naast me.. en als ze iets zag ging ze even kijken en liep gewoon door! Zoo trots! En don diablo ging even met me vriendin er vandoor! haha die schrok van een hond die erachter liep! wie laat wie uit? hier even een fotospam!
van die blik word je toch spontaan verliefd op dr stoere meid ! ( vind haar trouwens best groot op deze foto) lekker wandelen
Het liefst wil ik iets van een aygo of een swift... Maar aan de andere kan heb ik ook weet zoiets van ik koop lekker een scootertje en met vies weer pas ik de auto van mn vriend... Dan zit ik niet mer hoge brandstof koste en verzekering