ben weer terug in nl hoor!! om half 8 was ik buiten inplaats van 6 uur! maargoed maak niet uit.. ben nu even wat gtst aan het terug te kijken en straks lekker naar angel! ga lekker de tijd nemen met mesten en poetsen en dan komt mn vriendin voor de laatste keer hoop ik met haar zadel! mijn zadel is binnen maar de bomen niet! hoop van de week dat ze binnen komen! kan ik lekker rijden!
Weer terug in nederland, bevalt het kille weer:P? Hier niet bepaald warm en mistig. Wat had je ookal weer voor zadel gekocht? Heel veel plezier bij Angel. Ben benieuwd naar foto's. Ik ga vandaag ook weer fotos van peeps maken, met der roze dekje onder de pessoa en der roze zweetdeken:P Hopelijk morgen mn zadel binnen en anders weonsdag. nu even de woef uitlaten, even langs mn oma en dan naar peepsie. Peeps buiten laten spelen, mesten, poetsen, longeren met de pessoa en daarna uitstappen zonder zadel.
nts19
Geplaatst: 01-11-10 13:53
ik zette 1 stap uit het vliegtuig en ik zei: KOUUDDD!! ooh het is hier zo koud! hem mn termolaarzen opgezocht voor op stal heb een knightrider neptunes gekocht! en een roze dekje van BR met angel erop! en vind hem zooooooo gaaf! dus vanavond foto's!
hoop dat je ook snel je zadel binnen krijg! ik had hem binnen 1 dag al binnen ook lekker veel van plan met peeps.. ik ga ook lekker dingen doen met angel lekker in de bak laten spelen lekker tutten enz! en morgenmiddag ben ik weer lekker vrij dus ga ik de middag ook lekker op stal tutten!
Oja en ik moet nog de hengstenvlechten eruit halen en opnieuw vlechten dus lekker tutten.
Oke leuk, nieuw zadel zeker? Wij hebben een freemax evo airnet van een bokker overgekocht. Zaterdag is het zadel naar het postkantoor gebracht maar dan worden er geen neiuwe pakketjes meer verzonden dus zadeltje wordt vandaag verzonden en dan morgen of woensdag binnen denk ik.
Ik heb geen thermolaarzen meer maar wel gevoerde laarsjes voor naar de paarden anders beetje te koud haha.
Veel plezier bij Angel.
nts19
Geplaatst: 01-11-10 14:31
haha lekker hoor tutten! jaa nieuw zadel via piafferuitersport besteld!
nou dan heb je morgen je zadel denk wel binnen! ik hoop morgen mn bomen want dan kan ik deze week ook lekker rijden.. en hoef mijn vriendin niet elke keer heen en weer te rijden! ik hou van thermolaarzen! heb het altijd ijskoud en zet ze meestal voor de houtkachel voordat ik naar stal ga ben slim!
ik ga ff naar kortlever een dierenwinkel ff snoepjes halen voor angel en ff kijken voor een liksteen ofzo en wat dingentjes! en daarna naar angel! doeggg
Pfff... ik heb het de laatste tijd zo druk met vanalles en nog wat, dat ik eigenlijk geen tijd heb om te bokken...
Mara is het voor het eerst beslagen met echte ijzers. Ze is dus ook voor het eerst warm beslagen, ze deed het echt super! die avond had ze nog wel een beetje last van een dik warm been, maar de ochtend daar op niet meer. Ik heb gistere een behoorlijk buitenrit gedaan, en ook geen warme benen, waar ik dus wel heel bang voor was. Omdat ze met hoefschoenen wel heel snel dikke benen heeft... Maar ik ben dus hardstikke tevreden over het ijzertje. Er zit ook een dikke vette opzet in, waardoor ze makkelijker afrold, en dus lekker snel weg is met haar voorbeen. Daar ben ik dus ook meer over te spreken dan het kunststof... Over het kunststof zelf was ik opzich best tevrede, alleen de hoefsmid niet. Dan heb ik liever dat ze goed op ijzers staat, dan slecht op kunststof...
nts19
Geplaatst: 01-11-10 18:59
wowwiee! angel is echt totaaal anders! vind dat mn vriendin veel voor elkaar heeft gekregen! kan zelfs al een paar pasjes wijken! Ze heeft ook een leuk idee, in maart of april wil ze met angel op onderlinge wedstrijd speciaal voor de haflingers ofzo had ze het over! en dat gaat zij dan rijden! vind dat echt zo gaaf.. ben totaal niet van de wedstrijden eigenlijk.. maar ze doet het nu echt goed!
ben mn telefoon ergens op stal verloren.. of hij ligt ergens in mn kast of tussen de spullen bij mn stal of die van mn buurvrouw. maar ga ff snel eten en weer terug want moet ff zweetdeken omwisselen naar regendeken
Wat fijn dat het rijden met Angel lekker gaat Liekje.
Ik heb vanmiddag ook heerlijk gereden, onze bak is eindelijk weer te rijden en thuis is ie een stuk fijner te rijden als op de vereniging, dus ik ben ook weer blij.
Zo ik ben weer terug van een dagje werken. Derest van de week mag ik jammer genoeg weer naar school, pff totaal geen zin in. Weer heel de week om tien over 7 de deur uit en meer dan een uur reizen enkele reis dus meer dan 2 uur per dag.
En zonder zadeltje uitstappen met der zweetpyjama.
SusaSuus
Geplaatst: 01-11-10 19:28
Hoi hoi allemaal!
Ik kom mij ook weer een keer melden, jeetje wat is dat lang geleden.. Van alles gebeurd en veel aan mn hoofd, maar ga nu toch weer proberen t gezellig bij te houden hier Hoop dat dat nog mag
Ga zo eerst maar even lezen wat jullie allemaal meegemaakt hebben de afgelopen tijd!
Ik ben Franca, woon in Volendam en ben 20 jaar, studeer biomedische wetenschappen in Amsterdam.
Ben vrijdag wezen kijken bij een Haflingerruin en die heb ik gekocht, hij komt zaterdag deze kant op Vader is Abel(sport), hij heet James (op papier Alex) en is 8 jaar oud. En is 1.62m! Hij is hartstikke lief, lekker voorwaarts en als ie iets moeilijk vindt kan ie lekker gaan lopen tanken. Voor mij nog even goed wennen want m'n vorige pony was een Arabierkruising Kan niet wachten tot ie er is! Foto's heb ik nog niet maar hier kun je wel foto's kijken
Grote haflinger zeg, hij oogt groot maar vind m toch niet als paard ogen haha. Een flinke jongen is het dus. Heel veel plezier met James, nog een klein weekje wachten