TjelleBieb schreef:Mouse snapt het niet meer, want ik heb helemaal niet gevraagd 'waar gaat het over'
nee ik had verkeerd gequote, ik dacht dat tjel vroeg wanneer lous ging roken aan mij, maar dat vroeg dus lousje...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TjelleBieb schreef:Mouse snapt het niet meer, want ik heb helemaal niet gevraagd 'waar gaat het over'
Lous schreef:Monica_86 schreef:denk het ook jah hahahaha gaan we op hun gezichtjes kladderen
Oh zoiets hebben we gedaan in Spanje met een jongen. Die lag zo vast te slapen, dat we zijn hele rug en gezicht onder konden tekenen. We hadden allemaal piemels op zijn gezicht getekend en moesten echt heel erg ons best doen om ons lachen in te houden toen hij wakker werd.![]()
Hij kreeg zelfs kippenvel tijdens het tekenen.
Lous schreef:Monica_86 schreef:denk het ook jah hahahaha gaan we op hun gezichtjes kladderen
Oh zoiets hebben we gedaan in Spanje met een jongen. Die lag zo vast te slapen, dat we zijn hele rug en gezicht onder konden tekenen. We hadden allemaal piemels op zijn gezicht getekend en moesten echt heel erg ons best doen om ons lachen in te houden toen hij wakker werd.![]()
Hij kreeg zelfs kippenvel tijdens het tekenen.
TjelleBieb schreef:Lous schreef:En Tjel is in dat verhaal dus het dooske
Ik wil geen dooske zijn, ik wil een plastic-opberg-box zijn.
TjelleBieb schreef:Dat ze paal niet ging staan.
Euh...
Lous schreef:TjelleBieb schreef:Mouse snapt het niet meer, want ik heb helemaal niet gevraagd 'waar gaat het over'
Waarom moet ik bij jou altijd alles letterlijk hertalen??!!
Monica_86 schreef:TjelleBieb schreef:Mouse snapt het niet meer, want ik heb helemaal niet gevraagd 'waar gaat het over'
nee ik had verkeerd gequote, ik dacht dat tjel vroeg wanneer lous ging roken aan mij, maar dat vroeg dus lousje...
Lous schreef:Een groot geval van miscommunicatie dus
Lous schreef:Monica_86 schreef:nee ik had verkeerd gequote, ik dacht dat tjel vroeg wanneer lous ging roken aan mij, maar dat vroeg dus lousje...
Een groot geval van miscommunicatie dus
Monica_86 schreef:TjelleBieb schreef:Dat ze paal niet ging staan.
Euh...
tjel toch
Last van nicotinegebrek
TjelleBieb schreef:blont ofzo??Het blonTe kwam allemaal naar boven in ons.
Laat ik zo zeggen, ik zeg maar niets.
Lous schreef:Tjel +stoppen met roken= gigantische ontwenningsverschijnselen
TjelleBieb schreef:Paracat zegt:
dus...gingen we naar een brasserietje
BRASSERIETJE!
BESTAAT DAT?!
Monica_86 schreef:
Lous schreef:TjelleBieb schreef:Paracat zegt:
dus...gingen we naar een brasserietje
BRASSERIETJE!
BESTAAT DAT?!
Tis Brasserijtje (misschien is brasserietje in zijn dialect ofzo)
Monica_86 schreef:
TjelleBieb schreef:Monica_86 schreef:
Kom je stoer doen dan hé?
Kom vechten dan?
KOM DAN ALS JE DURFT?
Monica_86 schreef:TjelleBieb schreef:>;)
Kom je stoer doen dan hé?
Kom vechten dan?
KOM DAN ALS JE DURFT?
KOMMA hier ben ik
Lous schreef:Tsja wie smeert er nou weer domheid uit een pakje in haar haar
Lous schreef:Tsja wie smeert er nou weer domheid uit een pakje in haar haar