Ik heb Feyda gisteren geschoren,daar kwam al flink pak haar af Meisje had het zo warm tijdens de les zaterdag,en dinsdag beginnen we met menlessen dus ik dacht ik moet haar ff helpen anders loopt ze na een kwartier al te puffen..
Amino heeft nog lang niet zo veel haar dus hij mag nog even wachten. Wel zijn we eindelijk uit onze dip waar we al een poos in zaten...we kunnen eindelijk weer ergens aan werken dus hoop hem straks ook weer te kunnen starten!
Mijn kur ging behoorlijk fijn, totdat Nash besloot dat de geluidsinstallatie heeeuuuul eng was en vol op de rem ging Toen sloeg de stress een beetje toe bij Nash, dat het laatste deel van mn kur niet zo fijn kunnen rijden. Nadat mn kür was afgelopen heb ik hem nog heel even opgepakt, de stress er uit. Toen gaf hij mij het geweldige gevoel van de dag er voor weer
Ik zie idd overal op mn tijdlijn weer geschoren paarden voorbij komen. Heerlijk is dat. Ik vind kale paarden zo leuk
Zo voelde ik me na mn kür en extra minutjes
punk143
Geplaatst: 19-09-16 22:19
Mooie punten suikermeisjs, gefeliciteerd!
Mooie foto Gail, van de s&t wordt hij heel eerlijk gezegd stiekem nog knapper nash zit ook nog wel erg strak in z'n velletje, beetje jaloers, zo strak zit die van mij er niet meer in
Heb onze shet vorige week ookal geschoren ( alleen de borst ) , die droeg al een compleet ski pak en had het echt zó warm. Nou heeft die ook nog de pech dat ie zwart is hij was in ieder geval blij dat die t kwijt was
Ik vind het heerlijk dat hij nog zo strak in zijn pak zit. Sterker nog. Ik heb hem de afgelopen twee winters nieteens geschoren. Het was gewoon niet nodig.
Ik vind hem ook heel erg knap met stang en trens en hij zichzelf ook. Hij danste zichzelf een weg over het terrein heen (het was een beeeeetje druk) zegt iemand. Kijk hij passageerd. Echt zo een oud dametje die ooit lang geleden op het hoogste niveau gereden heeft. Nash bevindt zich in enen in de wondere wereld van het verzamelen. Waar hij het ineens vandaan toverd? Hij houd het ook nog helemaal niet vol en dat geeft ook niet.
Vandaag m'n vader weer eens meegesleurd om te filmen vooral omdat ze de laatste tijd echt zo fijn gaat lopen. Wat een kracht krijgt ze, echt tsjonge
Nou wou ik vooral kijken of het beeld materiaal wat overeenkwam met mijn gevoel, en ik zeg: " check "
het uitstrekken gaat tegenwoordig ook erg fijn, al heeft dat wel 2 jaar geduurd ze is nog van het ouderwetse type ( wat is zelf juist heel mooi vind ) maar wat het er niet bepaald makkelijker op maakt..
Ziet er netjes uit Punk! En inderdaad wat Marinda zegt, ook luxe haffies hebben daar vaak genoeg moeite mee. Kost toch veel kracht om netjes op t achterbeen te komen.
Ik heb volgend weekeind onverwacht wedstrijd. Ik kwam gister nog tot de ontdekking dat onze eigen club dan wedstrijd heeft daar kan ik 5 minuutjes lopend heen, dus zonde om niet te gaan! Vanmiddag komt de veearts voor Starbuck, te ballen knijpen Vind het eigenlijk wel heel sneu, en vind hem zo stoer als hengst, maar het is straks veel fijner voor hem (en mij) om in de groep te kunnen lopen. Niet dat hij nu ooit alleen heeft gelopen, want Maestro staat gezellig bij hem, maar in de groep is nog beter.
Peelie
Geplaatst: 23-09-16 09:26
Ik heb soms nog zo'n spijt dat ik Nash heb laten ruinen toen. Maar ik zag geen uitweg. Succes met de castratie
Zo Starbuck is onder het mes geweest. Hij was wel heel zielig na de tijd, het opstaan en het eerste rondzwalken vond ik nog het meest sneu geloof ik.. Arme ziel had toen wel last.. Hij staat inmiddels weer van zijn hooi te peuzelen gelukkig.
Ja inderdaad, vanavond stond hij er alweer heel wat vrolijker bij, lekker hooi peuzelen. Zn vriendje Maes staat in de bak naast zn kampje, daar heeft hij ook nog wat steun van. Ik had wel wat extra schrik, omdat de ruin van een kennis een zaadstrengontsteking er bovenop had gekregen, die was kantje boord. Altijd wel heel sneu. Nou ja, als we de eerste week door zijn, lijkt het al heel anders! Wel fijn dat hij nu straks bij de hele groep kan lopen.