Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toen sloeg de stress een beetje toe bij Nash, dat het laatste deel van mn kur niet zo fijn kunnen rijden. Nadat mn kür was afgelopen heb ik hem nog heel even opgepakt, de stress er uit. Toen gaf hij mij het geweldige gevoel van de dag er voor weer

nash zit ook nog wel erg strak in z'n velletje, beetje jaloers, zo strak zit die van mij er niet meer in
hij was in ieder geval blij dat die t kwijt was

en hij zichzelf ook. Hij danste zichzelf een weg over het terrein heen (het was een beeeeetje druk) zegt iemand. Kijk hij passageerd. Echt zo een oud dametje die ooit lang geleden op het hoogste niveau gereden heeft. Nash bevindt zich in enen in de wondere wereld van het verzamelen. Waar hij het ineens vandaan toverd? Hij houd het ook nog helemaal niet vol en dat geeft ook niet. 
vooral omdat ze de laatste tijd echt zo fijn gaat lopen. Wat een kracht krijgt ze, echt tsjonge
ze is nog van het ouderwetse type ( wat is zelf juist heel mooi vind ) maar wat het er niet bepaald makkelijker op maakt.. 
daar kan ik 5 minuutjes lopend heen, dus zonde om niet te gaan!
Vind het eigenlijk wel heel sneu, en vind hem zo stoer als hengst, maar het is straks veel fijner voor hem (en mij) om in de groep te kunnen lopen. Niet dat hij nu ooit alleen heeft gelopen, want Maestro staat gezellig bij hem, maar in de groep is nog beter.