Sita_ schreef:Met Willy spring ik 60, appeltje eitje natuurlijk voor hem
ja idd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kiddokids schreef:nou schrok echt als ik hem wil uitbrengen in springen moet hij 90 starten pfff
sita maar hoe oud is hij nu
Ik rijd hem nu 1.5 jaar, sinds een jaar fanatiek, en ben gewoon sterrenkijkend in de B onderling begonnen.. Vorig jaar Januari mn eerste B officieel gestart..
. Qua gangen... tja er is inderdaad een hoop aan te leren. Toen ik Anne net had was ze ook wat korter maar mijn bedoeling was om lekker door de bossen te gaan rijden etc. Totdat we de dressuur onder de knie kregen en iedereen mij verteld dat ik er meer uit kan halen...
ook leuk!
Een ander paard heeft van nature minder ruime gangen, maar daar kun je het wel uit rijden. 
, moet best hilarisch zijn geweest want ik lag niet nog half dood in de manege maar zat op de bank tv te kijken , springsport wel te verstaan :lol: . Maargoed ambulance kwam, schouder bekenen ze dachten dat schouderblad gebroken was dus ik moest mee
. In ziekenhuis gelijk foto's gemaakt en goddank is die niet gebroken! Ze bespreken het morgen nog met een team en mocht er dan toch nog wat anders uitkomen bellen ze mij maar zoals het er nu uitziet is het heel zwaar gekneusd en hebben de botten ook een flinke optater gehad.

Dit was een momentje dat ze dacht, toedeledokie ik ga even doen wat ik zelf wil hihi

Komt net een tas keihard voorbij gerend was pasha die vast zat erin
arme kat helemaal in paniek maar zag er stiekem best grappig uit
misschien wijze les dat die niet overal die eigenwijze kop in moet steken.
Heeeej Bianc
Gezellig ook hier (weet je wie ik ben?
)
hahahaha..ik zie hem al gaan. Onze deed als kitten ook van die fratsen..