@ Hinke, klopt , wil ook eigenlijk dat ze in een gemengde kudde met wel leeftijdsgenoten opgroeit, maar nu kan ik haar helaas niet verder begeleiden, heb straks me handen vol en druk zat.
Zodra wahida terug komt, bekijk ik of ik haar direct in ga rijden, of toch laat inrijden, wie dan leeft wie dan zorgt ...
_Dieuwke schreef:Ik heb geeneens hyves

Dan wordt het toch maar eens tijd dat je er een eentje gaat aanmaken ...
joopiexx schreef:Jolanda; Natuurlijk begrijp ik het als je wat minder in het topic bent, maar ben uiteraard wel benieuwd naar updates hoor! En vooral lekker zwanger zijn en ervan genieten! Heb je geen last van misselijkheid of iets dergelijks?
Nee was wel iets misselijk, maar niet extreem, ben nu vooral moe en me borsten doen zeer.
Vanmiddag voor de 2e keer iets bloedverlies gehad, moet morgen tussen de middag bellen om afspraak te maken voor donderdagavond, een controle echo.
AliceTwingo schreef:
de grond wordt weer zachter !!
binnenkort kunnen we dus waarschijnlijk weer rijden !!

Vanacht heeft het nog gevroren hier, vanmorgen op weg naar stal een paar keer met de auto gaan glijden en er lag verder op een auto in de sloot.
Ook de bakken waren weer bevroren op stal.
suus_elviera schreef:nog 6 paginas dan zitten we op 200
Dan wordt het tijd dat we over de nieuwe gaan nadenken, hahaha
Ik heb wel wat minder nieuws, Donna staat op het randje van hoefbevangenheid, ze staat nu op hooi en mag alleen een peentje als maaltijd hebben of een handje droge zemelen, welke ik dus gewoon nat maak, die krijgt ze nu savonds . Heeft nu pijnstiller een keer per dag. Mag wel stappen aan de hand, mag niet meer naar buiten, de hoefballen zijn ook de zacht door de natte bak.
Arme Donna, de dierenarts vond haar te dik, dus ik vroeg waar ??? ze is mega afgevallen.
Ze mag totaal geen brok meer hebben, na een paar dagen als het goed gaat, mag ze weer langzaam aan opgepakt worden en dan langzaam brok opvoeren.
Baal zo giga.