[HK] Haflingerklets

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bluem

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 11:53

Ben je eigenlijk van België?

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 11:53

Bluem schreef:
Nou hij staat in elk geval wel in een veel sportiever pak als die van mij Haha! Haha!

Hoe bedoel je? Haha!

Edit: België? Clown
Laatst bijgewerkt door Stravero op 07-01-09 11:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 11:54

De mijne heeft een vetlaag of 2.. 3.. Haha! Ik snap niet hoe ze hun haflingers zo "rank" krijgen voor de keuring.. Die van mij wordt bij het zien van eten al dik heb ik de indruk. Knipoog

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 11:54

Bluem schreef:
De mijne heeft een vetlaag of 2.. 3.. Haha! Ik snap niet hoe ze hun haflingers zo "rank" krijgen voor de keuring.. Die van mij wordt bij het zien van eten al dik heb ik de indruk. Knipoog

De mijne is nu ook wel wat uhm dikker hoor, ik kan bijna niet oefenen, alles is bevroren Nagelbijten / Gniffelen

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 11:55

ze geven ze weinig water en een beetje hooi... veel stappen en verder traien traine trainen... Eigenlijk heel zielig dus...
Laatst bijgewerkt door Peelie op 07-01-09 11:56, in het totaal 1 keer bewerkt

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 11:55

Leuk foto's! Ben benieuwd stravero!

Ik doe overigens niet mee met het ik stop de manen van mijn haflinger in de prullenbak, want bij die van mij beginnen eindelijk te groeien.

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 11:57

Jammer, dan zullen we alvast eens niet op dezelfde keuring rondlopen vermoed ik. Ben wel 14 februari op de hengstenkeuring aanwezig hier.

Arno staat al een 3-tal weken stil gok ik, op een kleine wandeling na.. Ben aan het twijfelen om hem in pension te zetten, maar dan moet het haalbaar zijn aan de financiële kant + echt vlakbij.. 2 combinaties die ik niet meteen goed zie komen. Knipoog

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 11:57

die van de meine ook hoor Tong uitsteken Ik had het gedaan omdat ze schots en scheef waren... nu zijn ze zo'n 50 a 60 cm... ik zal ze binnekort eens opmeten Tong uitsteken

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:00

Bluem schreef:
Jammer, dan zullen we alvast eens niet op dezelfde keuring rondlopen vermoed ik. Ben wel 14 februari op de hengstenkeuring aanwezig hier.

Arno staat al een 3-tal weken stil gok ik, op een kleine wandeling na.. Ben aan het twijfelen om hem in pension te zetten, maar dan moet het haalbaar zijn aan de financiële kant + echt vlakbij.. 2 combinaties die ik niet meteen goed zie komen. Knipoog

Maar ik kan wel naar België naar een keuring hoor hahahaha, dat is niet zo ver rijden voor ons ROFL Wij zijn pas met Stal vd Zonnehof met 3 haflingers naar Peer geweest in Belgie. Haha! Alle 3 kampioen Haha!

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:00

Wat ik bedoel met een vetlaag of 2 3.. Toen nog wel niet geschoren, was eind oktober denk ik.
Afbeelding

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:01

Zozo, jullie kapen hier dus écht alle prijzen weg. Knipoog Wel 14 fabruari is het hier dus hengstenkeuring in Leuven, kom maar af! Knipoog

_angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:03

Bedankt voor het welkom!

Ik ben nu aan het werk, en ik hoop dat het straks niet gaat ijzelen hier. Het is me al glad genoeg en ik wil nog wel naar huis komen eigenlijk!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:04

Hahahaha maar ik sta niet op die stal, ik ga daar wel iedere vakantie heen, kijk ook op zonnehof.com Haha!

Maar 't is een ruin Tong uitsteken Party!!

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:05

Dat hoop ik ook niet Angela, ik moet zo nog naar school en je weet het nooit met de NS..
Eigenlijk vind ik dat we ijsvrij moeten krijgen Clown

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:05

hallootjes
ben net terug van stal, mijn tweede cowboylesje zit er weer op.
ze had twee weken vakantie gehad, ik stap op en rijd zo weg. wat een geweldig beestje heb ik toch!!!!
de linkergalop vind ze nog wat moeilijk, maar alles op zijn tijd. ze wil dolgraag voor je werken, en vooruit vooruit vooruit, maar laat zich heel goed corrigeren. kortom, een superbeestje, ik ben zo blij met d'r. ze is werkelijk superbraaf met rijden.
baal alleen van mezelf, dat mijn stomme rechtervoet nooit fatsoenlijk in de beugel blijft zitten. ik ga daar toch iets op verzinnen..... het probleem is, dat ik mijn onderbeen niet kan draaien om mijn voet in de beugel te steken. en ik heb maar ieniemienie kleine voetjes, en rechts nog maar een halve voet dus ook geen gevoel waar dat die ergens zit, hahahahaaaaaaaa
maar het zadel zit heerlijk, dus zo snel stuiter ik er niet af. moet alleen een pad halen met antislip onderkant. Oh, man, ik heb weer zo lekker gereden.
na het rijden lekker lang uitgestapt en toen zadel en hoofdstel af en mocht ze los in de bak, ze ging heerlijk uitgebreid liggen rollen. daarna zweetdekentje op, en nog wat knuffelen in de stal. nu staat ze dus op stal, als ze vanmiddag terug op temperatuur is mag ze nog even de wei in. het is gelukkig niet meer zo koud als gisteren, brrrrrrrr. ik heb wel lekker een lange onderbroek aangedaan, hihi

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:06

_angela schreef:
Bedankt voor het welkom!

Ik ben nu aan het werk!, en ik hoop dat het straks niet gaat ijzelen hier. Het is me al glad genoeg en ik wil nog wel naar huis komen eigenlijk!

Oh ik zit op school Bloos! !! Tgaat denk ik nog niet ijzelen hoor Haha!

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:08

joopiexx schreef:
Dat hoop ik ook niet Angela, ik moet zo nog naar school en je weet het nooit met de NS..
Eigenlijk vind ik dat we ijsvrij moeten krijgen Clown

hoorde vanochtend op de radio (toen ik mijn dochter en wat klasgenootjes naar school bracht) dat de scholen niet zo snel ijsvrij meer geven, ivm met schoolinspectie. vind het wel schandalig hoe bij de school de fietspaden erbij liggen. totaal niet schoongemaakt, sommige kinderen fietsen gewoon op de weg omdat die dus wel schoon is. er zou maar iets gebeuren zeg! ik breng de kids voorlopig wel naar school Knipoog ze moeten een uur fietsen en dat vind ik met dit weer een beetje sneu

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:09

Stravero schreef:
Hahahaha maar ik sta niet op die stal, ik ga daar wel iedere vakantie heen, kijk ook op zonnehof.com Haha!

Als toeschouwer dan. Knipoog

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:09

_angela schreef:
Bedankt voor het welkom!

Ik ben nu aan het werk, en ik hoop dat het straks niet gaat ijzelen hier. Het is me al glad genoeg en ik wil nog wel naar huis komen eigenlijk!

zeg, misschien kennen wij elkaar wel
ik kom uut Ald Berge Haha!
Stal de Flammert ken ik ook, ben er alleen nog nooit geweest.

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:10

Bluem schreef:
Stravero schreef:

Als toeschouwer dan. Knipoog

Ik zal het vragen aan mn ouders Haha!

ShenaBell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:11

vraagje weet iemand of heeft iemand foto`s van Stratego van Hackfort??? hij is naamelijk de pappa van mijn haffie

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:13

uhm... moet je even op google zoeken... meer dan genoeg foto's van Stratego.

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:14

ShenaBell schreef:
vraagje weet iemand of heeft iemand foto`s van Stratego van Hackfort??? hij is naamelijk de pappa van mijn haffie

Gewoon bij zoeken inklikken, of bij google:
Afbeelding

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:24

*Is er niemand meer??? .........................

_angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:25

Hiphopje: schuift je zadel dan zo? Ik vind de pads van proffessionals choice erg aan te raden! Wellicht heb ik er nog een liggen, kan je eventueel proberen. Moet ik wel even op zolder kijken.