Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bluem schreef:Nou hij staat in elk geval wel in een veel sportiever pak als die van mij![]()

Ik snap niet hoe ze hun haflingers zo "rank" krijgen voor de keuring.. Die van mij wordt bij het zien van eten al dik heb ik de indruk.
Bluem schreef:De mijne heeft een vetlaag of 2.. 3..Ik snap niet hoe ze hun haflingers zo "rank" krijgen voor de keuring.. Die van mij wordt bij het zien van eten al dik heb ik de indruk.
Ik had het gedaan omdat ze schots en scheef waren... nu zijn ze zo'n 50 a 60 cm... ik zal ze binnekort eens opmeten
Bluem schreef:Jammer, dan zullen we alvast eens niet op dezelfde keuring rondlopen vermoed ik. Ben wel 14 februari op de hengstenkeuring aanwezig hier.
Arno staat al een 3-tal weken stil gok ik, op een kleine wandeling na.. Ben aan het twijfelen om hem in pension te zetten, maar dan moet het haalbaar zijn aan de financiële kant + echt vlakbij.. 2 combinaties die ik niet meteen goed zie komen.
Wij zijn pas met Stal vd Zonnehof met 3 haflingers naar Peer geweest in Belgie.
Alle 3 kampioen
Wel 14 fabruari is het hier dus hengstenkeuring in Leuven, kom maar af!

_angela schreef:Bedankt voor het welkom!
Ik ben nu aan het werk!, en ik hoop dat het straks niet gaat ijzelen hier. Het is me al glad genoeg en ik wil nog wel naar huis komen eigenlijk!
!! Tgaat denk ik nog niet ijzelen hoor
joopiexx schreef:Dat hoop ik ook niet Angela, ik moet zo nog naar school en je weet het nooit met de NS..
Eigenlijk vind ik dat we ijsvrij moeten krijgen
ze moeten een uur fietsen en dat vind ik met dit weer een beetje sneu Stravero schreef:Hahahaha maar ik sta niet op die stal, ik ga daar wel iedere vakantie heen, kijk ook op zonnehof.com
Maar 't is een ruin![]()
_angela schreef:Bedankt voor het welkom!
Ik ben nu aan het werk, en ik hoop dat het straks niet gaat ijzelen hier. Het is me al glad genoeg en ik wil nog wel naar huis komen eigenlijk!
Bluem schreef:Stravero schreef:Hahahaha maar ik sta niet op die stal, ik ga daar wel iedere vakantie heen, kijk ook op zonnehof.com
Maar 't is een ruin![]()
Als toeschouwer dan.
ShenaBell schreef:vraagje weet iemand of heeft iemand foto`s van Stratego van Hackfort??? hij is naamelijk de pappa van mijn haffie