Lous schreef:Je hoeft niet door te hijsen, op een gegeven moment heb je genoeg nicotine binnen.
Okee schijnt, heb ik alleen gehoort en gelezen hier op bokt. Heb verder zelf geen ervaring met dat ding
zit toch geen nicotine in??
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lous schreef:Je hoeft niet door te hijsen, op een gegeven moment heb je genoeg nicotine binnen.
Okee schijnt, heb ik alleen gehoort en gelezen hier op bokt. Heb verder zelf geen ervaring met dat ding
Monica_86 schreef:Tjel schreef:Wanneer?? Dan of nu??
dan
Monica_86 schreef:Tjel schreef:Wanneer?? Dan of nu??
dan
Monica_86 schreef:Lous schreef:Je hoeft niet door te hijsen, op een gegeven moment heb je genoeg nicotine binnen.
TjelleBieb schreef:Mouse hebt u het over.
Monica_86 schreef:Lous schreef:Je hoeft niet door te hijsen, op een gegeven moment heb je genoeg nicotine binnen.
Lous schreef:Tuurlijk Moon,want dan is het gewoon supergezellig!!!
Boktmeeting van vorig jaar in de herhaling en beter!!!!!
Lous schreef:Ja juist wel!!!!! Dat ding is juist uitgevonden als gezond alternatief van de sigaret. En waarom raken mensen verslaafd aan sigaretten??
Juist door de nicotine!!! Hij smaakt als een sigaret en rookt al een sigaret. Alleen zonder de schadelijke stoffen zoals teer en koolmonoxide.
Monica_86 schreef:TjelleBieb schreef:Mouse hebt u het over.
jah indd stom
Monica_86 schreef:hahaha zie het al voor me... iedereen pitten (omdat ze in ritme moeten blijven) en wij zitten tot diep in de nacht
![]()
Lous schreef:Over het feit dat ik ga roken!!! Tijdens de meeting dus dooske!!!![]()
Tjel dus
TjelleBieb schreef:Paracat zegt:
we lopen naar buiten
Paracat zegt:
bleek er een hele staart van wc papier
Paracat zegt:
uit mijn broek te komen
Paracat zegt:
xD
IK KAN ER NIET MEER TEGEN!
Hij vertelt het zo mooi joh.
TjelleBieb schreef:Paracat zegt:
we lopen naar buiten
Paracat zegt:
bleek er een hele staart van wc papier
Paracat zegt:
uit mijn broek te komen
Paracat zegt:
xD
IK KAN ER NIET MEER TEGEN!
Hij vertelt het zo mooi joh.
Lous schreef:Monica_86 schreef:hahaha zie het al voor me... iedereen pitten (omdat ze in ritme moeten blijven) en wij zitten tot diep in de nacht
![]()
Haha grote kans dat dat gaat gebeuren ja
Monica_86 schreef:Lous schreef:Over het feit dat ik ga roken!!! Tijdens de meeting dus dooske!!!![]()
Tjel dus
ik volg het ff nie meer....
Lous schreef:Tjel zei, waar gaat het over. Nou bovenstaande dus
TjelleBieb schreef:Koude voetennnnn!
En ik wil nicotineeeeeeeee!
En mijn mama heeft benedeeeeeeee!
En ik ga dat lekker niet halennnnnnnn!
Lous schreef:En Tjel is in dat verhaal dus het dooske
Lous schreef:Monica_86 schreef:ik volg het ff nie meer....
Tjel zei, waar gaat het over. Nou bovenstaande dus
Monica_86 schreef:denk het ook jah hahahaha gaan we op hun gezichtjes kladderen
Lous schreef:En Tjel is in dat verhaal dus het dooske