Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
veel plezier!
Peelie schreef:De meeste die niet met stang en trens rijden kunnen vaak ook niet op trens rijden. Gebrek aan ruitergevoel als je het mij vraagt
) en met simpele stompe sporen. Denk dat Misty gelukkiger is (S&T was zo'n mondvol) en geloof het of niet, maar ik krijg zoveel complimenten!!
)
Nu even een paar dagen rust en daarna weer rustig op pakken
maessie schreef:Ken je de Verbuntjes met Maaike? Die hebben hem ook en zijn heel positief. En een collega van mij (met haflinger )heeft hem ook, die is ook super enthousiast. Zou je hem niet ergens kunnen lenen?
(weet alleen niet hoe t qua maat valt, maar das gauw genoeg geprobeerd
)
. Mijn pony struikelde of zette haar voet niet goed neer (weet niet precies) en viel dus voorover
kon nog net optijd mijn benen onder haar weg trekken. Opgestaan even gewandeld leek goed toch er maar weer op gestapt proberen te draven onregelmatig. Nog even gestapt nog even geprobeerd en ja hoor mevrouw wou weer en liep goed. Rustig de ride en run uitgelopen. Ze had nog wel een bloedlip Wondje binnenkant lip maar stond bij de trailer alweer gras te eten
. Ikzelf merk dat ik nu wat spierpijn heb. Zal pony ook wel hebben. Morgen maar even een stukje wandelen met haar en even goed controleren.