Kyrtje is slim, staat met haar voorbenen wijkdbeens :p zo hoeft ze zich niet te verstappen om der evenwicht te houden maar kan ze gewoon blijven staan in de bochten haha
Wij zitten alweer in de auto op weg naar stal. Kyr liep gelijk de trailer in en heeft heel de weg braaf erin gestaan. Heb haar de hele weg live kunnen volgen op het beeldscherm van de camera die in de trailer hangt. Ze liep eraf alsof ze het al jaren deed(wel erg bezweet was ze, peep ook altijd) en vreemd terrein zonder mams? No probleme voor me kleine kyrtje.
En kyra, ik ben trots op der! super knap veulen kind en peeps houd zich er ook super onder, maar morgen zal ik zien hoe peeps zich houd, nu werkte de sedatie nog.
Zo f lekker in bad, luieren en half elf de hondjes uitlaten en lekker tv kijken, morgen peepsie.
nou ik ging dus vorige week halen en hij vond dat ik te laat was.. terwijl het net 3 maanden geleden is.. veulens moeten vaker zei die. dus moes nu iets meer geven van hem.. en over 2 maanden ongeveer weer 1 geven.. maar zag geen wormpjes in de mest ofzo.. maar hij komt dus volgende week langs voor me paardjes.. even spuitjes geven en don zijn onderkant even checken want hij wou van de week bovenop lely.. en dat is niet de bedoeling..
Wordt die anders gecastreerd Alieke? Gefeliciteerd met je nieuwe auto. En leuke foto's van de super knappe en leuk Lely
Foto's van mijn knapste veulenkind zijn aan het uploaden.
nts19
Geplaatst: 17-09-11 21:22
wil niet dat die straks zo'n valse hengst word.. want heb veel verhalen gehoord met shetland hengsten.. en dat is totaal niet mijn bedoeling..hij is nu nog erg lief maar ik wil dus voorkomen dat die gaat happen en gemeen gaat worden.
oooeeeh ben benieuwd! ik moest huiswerk maken! maar totaal geen puf! morgen dan maar!
Marlis
Geplaatst: 17-09-11 21:33
Foto's:
De aller laatste keer samen. Maar als ze uit genoeg is om terug te komen uit de opfok komen ze weer bij elkaar
Trailer laden. Waar ze echt in nog geen 2 min op stond. Ze keek eerst naar de laadklep en dacht vervolgens nou daar gaan we gewoon op, hoppaaa.
Opfok. Niet letten op haar bezweten vacht
Ik mis me schatje. Maar ze heeft het er goed en is in goede handen. Lekker genieten van haar kleutertijd. Het lijkt alleen toen ik op stal kwam alsof ik nog maar een paardje heb omdat je alleen peep nog treft. Ach komt goed.
Ik was vanavond nog even bij wietse en jade gaan kijken en ik moet zeggen wat waren ze toch weer verandert zeg ze beginnen ook flinke billen te krijgen
Hoop dat het meisje wietse ook leuk vind in het echt morgen Hij had vandaag een beetje praatjes want hij probeerde me steeds in mn jas te bijten
BlackDevils
Geplaatst: 17-09-11 22:12
Hoi, ik kom hier ook even binnen vallen. Een kennis van me is met zijn 3-jarige merrie vandaag naar de nationale keuring geweest en die is net niet elite geworden. Iemand hier die er heen is geweest en foto's heeft gemaakt? Het gaat om Jesmee uit Hengelo Gld.
Even geen zin om te reageren sorry, vandaag premiekeuring van de shetlanders gehad. Was super gezellig, maar ben zo onwijs moe want was om 6 uur al op .. Slaap lekker allemaal