[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marlis

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 20:29

Pfff, ik zit er helemaal door heen.
Jullie horen morgen wel wat er is maar ga vanavond partyen en ga nog maar een paar wijn extra drinken dan normaal. Pff.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 20:30

Neeeneeeee, we moeten nog een uurrr terug fietsen he.
Beetje nuchter blijven hoor ahah.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 20:31

horsii schreef:
Neeeneeeee, we moeten nog een uurrr terug fietsen he.
Beetje nuchter blijven hoor ahah.

Nee stop om half 3 ofzo wel met drinken dan kan ik om 7 uur wel redelijk fietsen denk ik. Hoop ik haha.

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 23:30

Kijk ik net op hyves zie ik dat peeps is gevallen hoop dat haar beentje snel weer dunner word. Ze is wel goed aan het werk zie ik op de foto's en dik nee zo is haar bouw.

Nou mooie deken voor fanny gekocht, nu is ze vast geen koukleum meer met 360 gram op
Der ruggie hihi
Rijden met fanny is een drama, moet weer van voor of aan beginen over al voor weg rennen
Schrikken heel hard draven niet te houden, dus toen de slof teugel er maar even aan gezet
en der eerst even tegen gehouden onder me laten draven gegalopeerd en toen ruimte gegeven en
Heel lang en laag figuren laten lopen, we gingen zo super goed de laatst tijd en nu is alles weer weg
Kan wel janke morgen poging twee

Slaaplekker meiden en nog veel plezier vanavond

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 05:58

Dat schiet niet op. Hoop dat het snel de betere kant op gaat hoor, zo is het ook niet leuk. Lekker warm dekentje haha.

Ja hoop ook dat peeps der benen morgen dun zijn en niet warm. Ben net terug van schuurfeest was weer geslaagd anous & der vriend wouden alleen naar huis dus ben nu net thuis wist zelf de weg niet. Nu even lekker patatjes in de frituur doen.

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 10:22

farahtjuh schreef:
Rijden met fanny is een drama, moet weer van voor of aan beginen over al voor weg rennen
Schrikken heel hard draven niet te houden, dus toen de slof teugel er maar even aan gezet
en der eerst even tegen gehouden onder me laten draven gegalopeerd en toen ruimte gegeven en
Heel lang en laag figuren laten lopen, we gingen zo super goed de laatst tijd en nu is alles weer weg
Kan wel janke morgen poging twee

heel herkenbaar. Ik heb ook zo´n portret en af en toe zakt de moed je in de schoenen.
Ik denk alijd maar zo; wie het laatst lacht lacht het beste!

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 10:24

Haha das een goeie joopiexx
Het is gewoon erg vervelend en de moet is idd dan even verweg
Hoop dat het vandaag beter gaat,

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 10:41

Ja ik heb ook regelmatig het gevoel dat ik wel kan janken. Hij is soms zo vervelend en dan gaat die zo vreselijk af. Doet het nu ook met longeren dus het enige wat ik nu kan doen is hem keihard laten werken zodat hij niet zoveel praatjes krijgt. Na een dag rust altijd maar longeren, en als hij dalek geschoren is de eerste tijd voordat ik opstap ook longeren.

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 12:34

ooh het is hier zoo warm!
ben blij als ik terug ben! net naar de film geweest.. the other guys! ooh die is zo vet! soort actie film met humor.. :P
was in het engels gelukkig met ondertitteling in het chinees en maleis! maar echt gaaf.. iedereen lag dubbel daar in die zaal!
we gaan zo voor het laatst eten hier in KL.. gelukkig want mijn maag kan er echt niet meer tegen.. heb al heel mn vakantie last van mn darmen.. dus ben blij als ik thuis ben! vanavond om 12 uur hier ga ik de lucht in.. das bij jullie 6 uur en de volgedeochtend ben ik in amsterdam! :D tijd is snel gegaan maar gelukkig ook want voel me echt rot nu. en morgen lekker naar angel want die heb ik zo gemist! kan lekker gaan rijden want mn zadel is binnen dus ben er helemaal klaar voor! :D
als ik thuis ben maak ik een filmpje met foto's en stukjes film dat ik heb gemaakt in mn vakantie! en dat doe ik dan even hier neer zetten hoor :o

nou tot in nl dan maar!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 13:51

Tot zo Liekjee :D

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 13:52

Gisteren op schuurfeest een leuke jongen ontmoet, hebben elkaars nummers. Nu wil ik een sms haha. Maar mischien slaapt die nog wel, waren beide kwart over 5 thuis ofzo dus. Ben benieuwd :D

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 14:07

hahah melis is weer op liefdespad!
Met de veulens gaat het al ietsje beter :) Heb vandaag van die ophangbare voerbakken gekocht en na enig aarzelen besefte ze toch dat ze wel erg graag die brokken wouden eten :P Hun halve hoofde verdween in die emmers :)) En ze hebben ook nog vanochtend van zich laten horen toen ze het tijd vonden dat ze wat hooi zouden krijgen . Terrein eigenaresje heeft braaf naar hun geluisterd en ze het hooi gegeven :Y) Ik koop wel gauw wat bakjes dan kan ze ze voortaan ook gelijk wat brokjes geven

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 14:12

Mooi daan dat het wat beter gaat :D

Haha hij kwam naar mij toe heb er niks aan hoeven doen hehe :P
Heel de avond en nacht met hem geweest. Hoow wil een smsje van hem. :( Toen me zus en der vriend weg wouden (me buurmeisje en ik nog niet maar vanaf de lier wisten we zelf de weg niet) vroeg die me nummer & hebben we nummers uitgewisseld. Vannacht toen nog even gesmst dat we beiden thuis waren, hihi.

Pff, ik heb een beetje koppijn terwijl ik bijna alleen maar aan de cola gegaan ben. Binnen was het zo druk duurde je een uur erover voor je bij die bar was en alleen daar hadden ze wijn, bier word ik ziek van echt heel erg dus toen maar aan de cola haha.
Laatst bijgewerkt door Marlis op 31-10-10 14:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 14:14

Oeh schrikken van Peps en der val! :(:) Longeren ziet er verder goed uit! Beetje zweten kan geen kwaad toch? :)

Suus ik hoorde al van Eva&Hannah dat het erg goed was gegaan! :D Super zeg! ;)

Farahtjuh ik snap ook precies wat je bedoelt met dat rijden..

Verder wel bijgelezen maar denk de rest vergeten :P

Vanmiddag komt Eva filmen bij Nib, even lekker spelen denk ik. :)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 14:15

Hee Lisa er ook weer is :D

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 14:16

Ze heb der wintervacht dus dan zweten ze al snel natuurlijk, maar ze is ook zo weer op adem :D

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 14:17

Haha ja ben echt heel druk met school.. Heb nu 5x tot kwart over 4 school, kan ook maar 1x doordeweeks naar Nibbit omdat het anders gewoon al pikdonker is, en ik over zo'n leuke weg moet fietsen. :P Heel vervelend! Maarja, ga proberen weer bij te blijven! :D

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 14:19

School gaat voor :)

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 14:20

Ja daarom. :) Maar als ik écht alleen maar voor school bezig moet zijn en gewoon geen tijd over meer heb dan ga ik wel afvragen van kan ik het dan wel? :P Maar gelukkig heb ik nog wel tijd om gewoon lekker achter Bokt&MSN te zitten :D

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 14:31

jaa hij deed het super w8 op de fotos dan kan ik ze hier laten zien ;)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 14:35

suus_elviera schreef:
jaa hij deed het super w8 op de fotos dan kan ik ze hier laten zien ;)

Ben benieuwd naar de foto's :D

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 14:35

Hoow jongens ik word wanhopig haha. Heb nog steeds geen sms terug pfff :( :(
Hoop dat de reden is dat die nog slaapt :(

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 16:13

marlis hoe is peeps gevallen

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 18:16

Marlis, niet leuk om op een smsje te moeten wachten maar mannen zijn nou eenmaal mannen he ;) Mijn vriendlief zou mij na het stappen altijd smsen, maar ik had vanmorgen toch echt geen sms van hem :+
Maar goed.. hij is weer boven water..

Lisa; heeft Nib ook van die walgelijke niet luisterbuien?

Ik vind ze inmiddels echt vreselijk, en hang na zo een bui lekker mn pelham bit in. Niet om hem te straffen maar dan waagt hij het gewoon niet. Dan kan ik ook gewoon ontspannen met hem rijden en geeft hij keurig na. Hij schuimt gigantisch op dit bit en de onderste teugel hangt er altijd los bij. Ik heb ook het gevoel dat hij dit bit zelf heel fijn vind?

Suus; ben ook benieuwd naar je foto's, leuk dat je zo'n les hebt gehad!

Vanmorgen zou ik naar buiten gaan, maar het was niet zulk mooi weer. Dus eerst even nieuwe guppen gekocht, en plantjes voor in mijn aquarium. Er was een bacterie in mijn water en daardoor werden mn vissen ziek. Nu moet ik er zout in gooien en dan genezen ze. Ik had nog 2 zieke vissen, en die zie je zienderogen opknappen. Deze zaten wel in een aparte bak natuurlijk..
Daarna buiten gereden en heerlijk gereden, peerdjes waren braaf..

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 18:32

ga zo bijlezen haha even me verhaal & dan eten en dan kom ik bijlezen haha

vrijdag was ik nog zo trots op cup! had al zn vertrouwen en het ging zo super! heerlijk buiten gereden & gister was het DRAMA echt drama ik was gespannen en cup had het onwijs in de gaten dus samen werden we helemaal gek, dus vandaag maar weer geprobeerd en met alle rust erop gestapt en het ging weer super! dus eigenlyk weer helemaal trots op me maatje!
hij is geschoren en ik had echt gedacht dat hij lelijk zou worden maar hij ziet er super fris uit hahahaha zal er vanavond even een fototje op zetten :)