Auto is schoon en opgeruimd, Tom tom is geregeld, deed alleen m'n sigaretten aansteker het niet, zodat de batterij werd opgeladen. Was de zekering kapot haha. lekker handig. Maargoed die doet het ook!

Leuke foto's Amanda
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wentos schreef:Hallo!! Ben ik weer!
Auto is schoon en opgeruimd, Tom tom is geregeld, deed alleen m'n sigaretten aansteker het niet, zodat de batterij werd opgeladen. Was de zekering kapot haha. lekker handig. Maargoed die doet het ook!
Leuke foto's Amanda
Anseltje schreef:IK HEB CHOCOLAA!! én morgen puisten
Roma_4ever schreef:waar ??
Anseltje schreef:Ik heb heel veel de vraag gekregen waarom vianne zo dun is, ik heb dit als reactie gedaan.Citaat:Waarom ze zo dun is?
Ik heb d'r bij een speciaal iemand zadelmak moeten laten maken, hij was onze laatste hoop. Helaas heeft hij er heel erg moeite mee gehad, maar het is 'm gelukt
Omdat vianne altijd door blijft lopen en energie heeft voor 10, is S.* eerst begonnen met minder voer, een bekend oud trucje. Ook heeft hij hard met haar getraind, want het kon niet anders.. Vianne had een aanpak nodig.
Dus door het zware werk en minder voer, wordt een paardje heel 'schraal'. Ze had weinig vet, waardoor ook weinig spier. Ze stond altijd in de stapmolen, want ze kon niet los in de bak. Verder kreeg ze wel gewoon 2x per dag d'r brok en kuil/hooi en had ze altijd een schone stal.
En ja, ik vind het ook dat vianne er toen slecht uitzag, maar ik kan die man niet aanklagen voor mishandeling.
Want hij was onze laatste hoop, wij wisten dat vianne er wel slecht vanaf zou komen, maar dat ze wel rijdbaar is. En het was eigenlijk ook beetje vianne's eigen schuld, maar dat komt vooral door d'r verleden.
Ik heb d'r gekocht met het zegje dat ze het zadel kent, niets minder dan waar. Heb haar toen naar een africhtingsstal gebracht en kon haar daar de volgende morgen weer ophalen; 'je paard is levensgevaarlijk!'
Ik helemaal in paniek, want vianne lag helemaal open. Ze heeft toen een lange geneestijd nodig gehad, en als ze eindelijk beter was, brak ze weer uit en lag ze weer open. Het duurde toch goed een jaar voordat ze weer in conditie was. Heb haar toen gelijk weggebracht naar S.
Ik heb al vaker overwogen om d'r weg te doen, maar ik kon het niet. Ik kon mijn paardje niet in de steek laten, dus nu staat ze nog steeds op stal! Ik ben echt heel erg trots op m'n paardje, en zou d'r voor geen ander beest willen ruilen
Ik hoop dat deze uitleg duidelijk was, anders hoor ik het wel
Gr, Anne.
*S. staat natuurlijk als schuilnaam
Amandie schreef:
Voorste is sybe daarachter: GILCO
Een tijdje opgeredenbroertje van gilco!
Maar gilco kan ik veel meer van leren
Met wedstrijd op de manege
lotteluvah schreef:Ik kan trouwens morgen voor 520 euro kopen
Maar ik wil nog heeel wat laten staan voor laarzen.