Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HAFxGEK schreef:
Wentos schreef:Ja, ging over een pony van volgens mij een jongetje. Dat jongetje kijkt uit het raam en ziet een monster liggen.. Dat monster blijkt dus zijn pony.. Als hij geweten had dat die pony van het kleine jongetje was had hij het niet gedaan schrijft hij inderdaad.
Ik vind het boek wel heel indrukwekkend om te lezen. Maar idd haal er maar een doos tissues bij..
suusiejj schreef:paar foto's
Nieuwe deken (na het rijden allemaal)
zo nu de rest ff uppen haha
wentos schreef:Leuke foto's!! Het blijft een lekkerding! haha Check die manen op die foto haha
Ook mooie deken!
Wentos schreef:Wat voor maat is het bit?
Wentos schreef:ja sneu he.. Kan me bijna voorstellen hoe dat jongetje zich heeft gevoeld. bah!!
Naomi_Haffie schreef:ben weer terug; het rijden ging best lekker, snel gestopt omdat bak toch wel erg zwaar is
Naomi_Haffie schreef:ben weer terug; het rijden ging best lekker, snel gestopt omdat bak toch wel erg zwaar is
suusiejj schreef:Mensen ik ga weer , ff roken enzo (moet hier in een rookhok)doeggg