Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hilde_q schreef:Middag iedereen :wave
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:Inderdaad.. ik zoek hier nog steeds een goede zadelmaker.. ik weet er wel een paar, maar die zitten in de buurt van Utrecht en ik ga niet steeds helemaal daar heen (wel een aantal jaren gedaan!) Dus nu zoek ik hier een goede zadelmaker.
Zadelmakerij Kootstra in groningen hebk ook al goeie dingen over gehoord, maja voor mij net weer ff te ver
Babsie_Flash schreef:heb je wel eens wat over de zadelpas service van Divoza gehoord? Daar hoor ik niemand over..
Ticcie schreef:SmeeJ schreef:Hmm doe maar een hoofdfoto van atlantic.
Deze goed?
lotteluvah schreef:Ticcie schreef:
Deze goed?
AAAAAh hij heeeft net zo'n lip als lot![]()
lotteluvah schreef:Monica_86 schreef:Had zoiets raars daarnet...
Ik zit achter pc (bijlezen hiero). Tv was aan. ik ging voorover zitten, pakt me pakje sigaretten en denkIk moet ff op tel kijken, moet oppassen vanaaf. (NET OF IK DAT MOMENT AL EEN KEER EERDER HAD MEEGEMAAKT). Kijk ik om me mobiel, sms (2 minuten geleden) Hey je hoeft vanavond niet op te passen
HOE VAAG![]()
vaag he, heb ik ook wel eens. Ook gehad bij mijn papa's dood
lotteluvah schreef:Wat voor voer krijgen jullie paarden eigenlijk?
Lotte krijgt muesli, summer fit, lijnzaad olie en knoflook.
Girlgamer schreef:Eej ik heb het zadel gekocht trouwens![]()
Moet nog even kijken, want het ligt nog niet helemaal perfect maar de boom is zeker niet te smal gelukkig!
Ik denk dat het een keer opgevuld moet worden en misschien een singelstoot erbij. Moet eigenlijk een v systeem zijn, maar die is eraf gehaald.
lotteluvah schreef:Girlgamer schreef:Eej ik heb het zadel gekocht trouwens![]()
Moet nog even kijken, want het ligt nog niet helemaal perfect maar de boom is zeker niet te smal gelukkig!
Ik denk dat het een keer opgevuld moet worden en misschien een singelstoot erbij. Moet eigenlijk een v systeem zijn, maar die is eraf gehaald.
Gefeliciteerd
Je mag blij zijn dat dat eraf is gehaald. Dat v systeem trekt je hele zadel naar voren. Bij mij is het ook omgebouwd.
Anseltje schreef:[Ik wil jullie trouwens allemaal bedanken voor jullie zegje over vianne en mij. dat doet me veel goeds]
lotteluvah schreef:IK heb een soort contract opgesteld met me mam voor als de zadelmaker komt
Dan weet ik tenminste dat alles goedkomt.
Ze geloofd namelijk alles.
lotteluvah schreef:zadel is niet helemaal goed.
kon eerst gewoon tijdelijk rijdne met bontje
maar ik heb er geen goed gevoel over.
misschien krijg ik een heel nieuw wel passend zadel als deze niet veranderd kan worden.
ik ga in ieder geval niet stinkmodder met bomen ofzo..
Roma_4ever schreef:haaaj
lees strax ff bij .
hebben vandaag gestaakt op schoolzijn met onze school naar 2 andere scolen gegaan en toen naar het gemeente huis
xLariss schreef:Staan jullie paarden eigenlijk nog buiten (dan bedoel ik in de wei)?
Jasia schreef:Snap maar de helft er van
Maar goed hoe je gereageerd hebt meis!
Jasia schreef:Haha, erg is dat he..?
Wij praten over ons seks leven in dit topic
Monica_86 schreef:Jasia schreef:dat kind leert door zulke ouders ook niet echt met geld om te gaan..
Die gaat later gewoon alles kopen wat los en vast zit, tót ze in de problemenkomt
Indeed!!!!
ze heb ook 28 spijkerbroeken en dan nog de rest van dr broeken
2 klerenkasten, in 1 past het niet
8 paar schoenen
en week veel hoeveel truitjes/shirtjes enzo
Snap dat dus echt niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Citaat:I didn’t get the worst feeling in the world when u sad goodbye; i got it when you sad hello agian.. because i realised you were still in my life, but a completely different person..
biancailona schreef:
TjelleBieb schreef:Hay, ben er weer.
Ik heb écht iets engs 'meegemaakt' nouja, niet mee gemaakt.
Maar gewoon, ja raar.
TjelleBieb schreef:SmeeJ schreef:Nou tell it.
Zit op de laptop, dus sorry voor mijn gebrekkig getyp.
Nou, al een tijdje gaan me buurmeisje en ik (of Leon en ik) in het park zitten, en er is altijd zo'n engerd die hier in de buurt woont met 2 kinderen, en hij is altijd aan het 'vissen' in het park.
Eerst zei hij altijd 'hoi' (buitenlander, niet dat ik wat tegen buitelanders heb)
Dus bij de tijd, zeggen we elkaar gewoon gedag, gewoon 'Hoi!' 'Hee'.
Meer niet.
Maar de laatste tijd liep ik wel eens alleen in dat park naar de DK want Leon zou dan bij de DK staan.
Dus ik ging net naar de snackbar met me zusje.
(Moet je eerst door het park, dan kom je bij de DK-supermarkt, en daarnaast staat de snackbar)
Dus ons eten klaar, wij lopen het hoekje om en we komen hem tegen en hij ging net naar de DK.
Dus het was 'Hoi' 'Hee meisje, alles goed?' 'ja met jou?' 'Dankuwel, ja ook'
En wij liepen verder het park in, toen begon het ineens keihard te storten met regen dus me zusje en ik beginnen beetje te rennen
Hoor ik ineens 'meisje! MEISJE! MEISJE?' dus ik ga stilstaan en kijk om, is het die kerel die TOEN al dicht achter me liep.
Dus ik weer ff verder rennen naar me zusje, en hij weer roepen dus ik kijk om en roep 'WAT?'
zegtie 'zullen we ff kennismaken?' dus ik roep 'kennismaken?' zegtie 'ja'.
Dus ik terug roepen (zusje ondertussen al stuk verder) 'NIET NU DAAG!' en ren zo verder.
TjelleBieb schreef:MUAHAHAHAH!
vrijdag de 29ste om 11uur is hier staking.![]()
Hellyeahhhhhhhhhh.
Girlgamer schreef:Jasia schreef:Tanja, hoe is het met Link's schimmel..?
Ehm... schimmelig. Ik moet morgen de derde en laatste keer behandelen maar er zitten nog steeds bultjes, dus volgens mij is dat niet goed
lotteluvah schreef:Ik vind het hoge ook eng hoor!
Tot 1.20 gaat nog maar dan
kekaro schreef:en dan is het voor mij al moeilijk om MET zadel te blijven zitten tijdens het springen....ga het zonder zadel maar gewoon niet eens proberen
lotteluvah schreef:
Ticcie schreef:Ben reeds enkele dagen niet op het geliefde topic kunnen komen, ik voelde me zo slecht! En deze avond kan ik ook niet echt..
Tegen het eind van het weekend zorg ik dat ik volledig bijgelezen ben!
Ging echt zo lastig deze week.. Ziek geweest, enkele uitstappen gedaan voor projectwerking..
Eén ding is zeker: ik heb jullie gemist!
lotteluvah schreef:
Dit setje had ik aan haar verkocht.
Dit was echt in de periode dat ik net begon met licht opwerken. Dus let niet op haar
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:![]()
even vraagje wat voor maat dressuursingel heb bij lotte? want ik heb nu een 50 cm en die vind ik zelf nog wat aan de grote kant
Geen idee
Ik heb hem bij mijn zadel gekregen.
Hij zit wel aan beide kanten op het hoogste gaatje en er zit een bontje om.
Hilde_q schreef:en ze had nog een broekje in haar staart
Naomi_Haffie schreef:Ik heb de bruine Br met lichtblauwe bies gekochtmet peesjes van northon. ook bruin met lichtblauwe bont erin , me zusje wou perse die met bont !
lotteluvah schreef:Naomi_Haffie schreef:Ik heb de bruine Br met lichtblauwe bies gekochtmet peesjes van northon. ook bruin met lichtblauwe bont erin , me zusje wou perse die met bont !
leuk!
Ik heb die peesjes in het grijs
dlientjuh schreef:tot december is nog 5 keer tot eind contract is nog 9 keer + nog een keer salaris
SmeeJ schreef:.
Hij's alleen nog niet klaar
Hilde_q schreef:Merijntje Gijzenburg
lotteluvah schreef:Ik ben zwaar verliefd:
Monica_86 schreef:heb vandaag echt zo'n "zit-met-mezelf-in-de-knoop" dag
Babsie_Flash schreef:en deze op wedstrijd ik op Wianda
Babsie_Flash schreef:Inderdaad.. ik zoek hier nog steeds een goede zadelmaker.. ik weet er wel een paar, maar die zitten in de buurt van Utrecht en ik ga niet steeds helemaal daar heen (wel een aantal jaren gedaan!) Dus nu zoek ik hier een goede zadelmaker.
Ticcie schreef:Zo, ik ben aan het bijlezen en zit nu op pagina 110.. Ga telkens per 10 pagina's quotes neerzetten (tenzij er erg weinig zijn natuurlijk).
En eu, ik heb gister weer wat meegemaakt met Atlantic hoor! Wat een avontuur! Als er iemand interesse heeft, gewoon even melden en ik vertel eht avontuur.![]()
x
Ticcie schreef:TjelleBieb schreef:
De vraag is, wil je dat wel?
Want we terroriseren je hele MSN.
Kan ik wel mee leven..
SmeeJ schreef:, ik maag wel een ava voor je Xeen
Ticcie schreef:SmeeJ schreef:Hmm doe maar een hoofdfoto van atlantic.
Deze goed?
xLariss schreef:Helloo.
Net les gehad, ben kapot
knabbelgirl schreef:ben ik nu alleen
Gebruikers op dit forum: knabbelgirl, NF_Daphne, Nimmedor, TjelleBieb en 0 bezoekers
Tjel ik zie je
xLariss schreef:lotteluvah schreef:AAAAAh hij heeeft net zo'n lip als lot![]()
Whihii, die van mij heeft dat ook altijd
Wat is dat witte vlekje onder z'n hoofd?
TjelleBieb schreef:Hay, was ik weer.
Geen je MSNadres maar Xeen.
Anseltje schreef:OJAAHH HET AFTELLEN VOOR MN VERJAARDAG IS NU ECHT BEGONNEN
nog 140 dagen
Anseltje schreef:OJAAHH HET AFTELLEN VOOR MN VERJAARDAG IS NU ECHT BEGONNEN
nog 140 dagen
Anseltje schreef:Heb ik jullie weggejaagd