Hilde_q schreef:Juist wel![]()
Want anders heb je er dadelijk 1 zonder halster en de rest met halster en hoofdstel
wat is nou dan de bedoeling, met/zonder halster/hoofdstel??
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Want anders heb je er dadelijk 1 zonder halster en de rest met halster en hoofdstel
suusiejj schreef:
Hilde_q schreef:Hee trouwens
Hilde_q schreef:Hee trouwens
biancailona schreef:ik heb zin in de meeting, hoop dat vrij krijgen nog steeds doorgaat
suusiejj schreef:Hoop ook dat er wat meekunnen na Expo
Hilde_q schreef:nee ik bedoelde juist wel met halster o.i.dWant anders hebben we er dadelijk 1 die een foto stuurt zonder halster of hoofdstel en dat vind ik rommelig
Hilde_q schreef:nee ik bedoelde juist wel met halster o.i.dWant anders hebben we er dadelijk 1 die een foto stuurt zonder halster of hoofdstel en dat vind ik rommelig
biancailona schreef:suusiejj schreef:Hoop ook dat er wat meekunnen na Expo
ik kan niet, wil wel, maar lukt echt niet
suusiejj schreef:Hilde_q schreef:nee ik bedoelde juist wel met halster o.i.dWant anders hebben we er dadelijk 1 die een foto stuurt zonder halster of hoofdstel en dat vind ik rommelig
ooh nou dan stuur ik je dadelijk ff foto van mezelf en as oke ?
suusiejj schreef:aah geen van de dagen?
Lous schreef:Ik ben vrij kon het meteen aangeven bij mijn stagebedrijf![]()
Heb er idd ook erg veel zin in.
Maar meiden ik gaat rustig richting het staion lopen. Misschien tot straks, heb namelijk nog het een en andere te doen aan school
Lous schreef:Ik ben vrij kon het meteen aangeven bij mijn stagebedrijf![]()
Maar meiden ik gaat rustig richting het staion lopen. Misschien tot straks, heb namelijk nog het een en andere te doen aan school
suusiejj schreef:Lous schreef:Ik ben vrij kon het meteen aangeven bij mijn stagebedrijf![]()
ga je ook mee na expo?![]()
Lous schreef:Okee dan Hilde. Ja foto's van Jive met halster of hoofdstel heb ik genoeg.