Kyrseltje schreef:Ik weet niet of je het gelezen had Suus, maar weeer lees ik iets waar ik dit denk.
prima meisje. maar ik mag best vragen wie iemand is omdat ik het allemaal niet meer mee krijg, genoeg prive shít
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kyrseltje schreef:Ik weet niet of je het gelezen had Suus, maar weeer lees ik iets waar ik dit denk.
suusiejj schreef:Kyrseltje schreef:Ik weet niet of je het gelezen had Suus, maar weeer lees ik iets waar ik dit denk.
prima meisje. maar ik mag best vragen wie iemand is omdat ik het allemaal niet meer mee krijg, genoeg prive shít
Anseltje schreef:Kyr, het zal nooit meer hetzelfde zijn als eerst.
Kyrseltje schreef:Tuurlijk mag je het vragen. Maar je zegt het een beetje op een manier van wat moet jij hier. Teminste zo komt het bij mij over, en dat is niet echt eerlijk tegenover mensen die hier elke dag komen. Je moet helemaal niet elke dag komen, ik weet bets dat jethuis genoeg gezeur hebt, dat is mijn probleem niet hoor!
suusiejj schreef:Anseltje schreef:Kyr, het zal nooit meer hetzelfde zijn als eerst.
precies
Anseltje schreef:En eerlijk gezegd, heb ik er niet zo super veel problemen meeVind het wel jammer, daar niet van. Maar toch.
suusiejj schreef:Kyrseltje schreef:Tuurlijk mag je het vragen. Maar je zegt het een beetje op een manier van wat moet jij hier. Teminste zo komt het bij mij over, en dat is niet echt eerlijk tegenover mensen die hier elke dag komen. Je moet helemaal niet elke dag komen, ik weet bets dat jethuis genoeg gezeur hebt, dat is mijn probleem niet hoor!
heb thuis geen gezeur maar erbuiten met die kút wouten en jasper.
en verder is me pols na de paasei.. enz enz enz
en het kan zo overkomen ,maar moet ik dan poeslief vragen wie iemand is? ik praat togh gewoon met ze
Anseltje schreef:Neeh suus, het is goed zo
Jij bent gewoon jezelf, en je doet jezelf.
suusiejj schreef:Anseltje schreef:En eerlijk gezegd, heb ik er niet zo super veel problemen meeVind het wel jammer, daar niet van. Maar toch.
heb dr oowk geen problemen mee maar ik vraag wie iemand is want dadelijk spreek ik voor het eerst met diegene en heb diegene zich helemaal ni voorgesteld en krijgen we dat weer dat bedoel ik
suusiejj schreef:Anseltje schreef:Neeh suus, het is goed zo
Jij bent gewoon jezelf, en je doet jezelf.
okepeuk?
onee je rookt ni lama
Anseltje schreef:Ik neem liever een ijsje
Anseltje schreef:Arme suus, dan worden het gewone sigaretten
Anseltje schreef:Ach, boeie
We kunnen ze toch niet tegen houden, alleen er telkens duidelijk op wijzen dat ze eerst pagina 1 moeten lezen.
suusiejj schreef:Anseltje schreef:Ik neem liever een ijsje
hahaha jah neem jij maar een ijsje (magnum) neem ik sigaretje (L&M)
suusiejj schreef:Anseltje schreef:Arme suus, dan worden het gewone sigaretten
en das duur
Anseltje schreef:Klopt. Sigaretten zijn gewoon duur. Stomme maatschappij
Haflinger__ schreef:hmpff; laat ik nu toch maar aan m'n windenergie werkstuk beginnen, moet vanavond vor 11 uur opgestuurt zijn,, :|
Anseltje schreef:Bah, ik heb gewoon géén fack gedaan vandaag thuis..
Ja beetje oud papier opgeruimdEn ik heb me nog zo voorgenomen goed te gaan opruimen. Pfft, dan morgen maar
suusiejj schreef:Anseltje schreef:Bah, ik heb gewoon géén fack gedaan vandaag thuis..
Ja beetje oud papier opgeruimdEn ik heb me nog zo voorgenomen goed te gaan opruimen. Pfft, dan morgen maar
hahaha dat gevoel ken ik