Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xLeoniee schreef:Kijk dat had je beter in je eerste post kunnen zetten dan had ik t anders opgevatNu kwam het een beetje over van het is Z dus ik mag s&t erin hangen dus dan doe ik t ook maar omdat t 'mooi' is.. Dus dan excuses voor mn beetje felle reactie
maessie schreef:Hier worden de paarden meestal eind oktober geschoren, in de hoop maar 1x te hoevenVelina zit nog heel kort in de vacht, dus kan t hoop ik aardig rekken.
Kür op muziek lijkt mij ook leuk om nog eens te doen. Gail, welk programma gebruik jij om te knippen en plakken? Het in elkaar overlopen van de muziek vind ik ook mooi, maar daar zal wel een pro aan te pas moeten komen..
Plutolover, knap koppie zo met stang en trens. Voor mijn gevoel zit de stang wel wat dicht op het trensje, maar dat kan ook vertekenen door de foto misschien? (En die bekkies zijn maar zo klein, dus het valt ook niet mee om wat passend te krijgen.. )
Jullie qua warmte de training wat door kunnen doen? Ik heb dinsdag nog even gelongeerd na de wedstrijd zondag, en vandaag weer les. Even rustig aan zo, kwam niet zo gek uit!
maessie schreef:Inderdaad plutolover, er moet wat ruimte tussen zitten. Op de foto van Leonie kun je heel mooi het verschil zien![]()
Valt ook niet mee om de boel passend te krijgen bij die haffies, bij Maes had ik de stang en trens bakstukken omgewisseld, omdat t anders qua gaatjes niet goed pastte![]()
Inderdaad een leuke actie bij epplejeck, ik heb ook een setje bitten meegenomenword niet verkeerd in de kast, zeg maar
maessie schreef:@Peelie: nee dat met die bitten is alleen als het tentenkamp open is(ik had dikke vette mazzel om nog twee sprenger bitjes te vinden
) Geloof wel dat ze binnenkort weer open gaan
![]()
@xxxmh: Knappe kop zit erop! Heeft deze merrie ook keuringen gelopen? (Naam komt me zo bekend voor)