Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Westhof schreef:Haha Suzanne wat een leuke foto's
Mijn kast lag eerst ook vol met oude zooi hoor. Voornamelijk spullen die ik erbij heb gekregen toen ik Wes kocht. Inmiddels heb ik het meeste wel vervangen door nieuwe spullen en konden de oude spullen weg. Heb overigens nog wel veel zooi thuis liggen hoorHopen dat de kast zo netjes blijft als hij nu is.
Ik vind de deken niet zozeer te groot. Qua pasvorm op de rug etc. ligt hij naar mijn idee prima. Hij is wel wat lang. De buikriemen zaten echter niet vast op de foto en dat scheelt ook wel. Een maatje kleiner kan gewoon niet, omdat de deken dan te krap gaat zitten om het lichaam.
noaxhorses schreef:Zooo wat een nette kast Tamara, mooie aankopen ook!
Haha leuke foto suzanne! En weer zo'n mooi dekjejens is idd de haflinger die te koop staat..
--------
Iriss, ik heb je huis gespot vandaagmooi huis hoor. Succes met voetbal kijken
![]()
Oh ik heb toch zo lekker gereden vandaag op StarOp links is ze heel erg stijf, zit niet fijn in haar vel.. Dat is denk ik de reden dat ze de hele tijd aan het bokken is, ik vraag iets aan haar maar dat doet pijn en dan begint ze te bokken. 2 jaar geleden had ze dat ook, toen is de osteopaat geweest en was het klaar, ben ik blij dat maandag de osteopaat komt! Na ene rondje zonder bokken rechtsom gegaan en daar ging het goeeed! Wauw had haar nog nooit zo fijn aan t lopen gehad, ik legde mijn hand aan en zie liep in draf hele rondjes aan de teugel, wat een gevoel is dat!
na afloop nog even het bos in gegaan, ze was heel braaf
_Sanne schreef:Tamara W. ja daar heb je gelijk in!
Fijn Noa dat toch nog goed ging!
Suzanne mooi dekje!!
Westhof schreef:Ik maak morgen wel een foto waarop de deken zit zoals hij hoort te zitten, met alle riemen ook goed enzoHij zal dan wellicht nog wel wat lang zijn, maar het is wel een hele dikke deken en dus voor echte kou. Als het heel koud is vind ik het niet zo erg dat het wat te lang is. Heb nog een wat dunnere winterdeken die hij in principe zal dragen. En als de deken echt niet goed is heb ik pech, want ik kan hem volgens mij niet meer ruilen
_Sanne schreef:Jolina stouterd trouwens!!
Vanmiddag hadden wij opendag op 't bedrijf en stonden alle paarden binnen voor de bezoekers. Eigenaresse van Diana (buurvrouw van Jolina in de stal) was er en nam Diana mee naar buiten om te poetsen. Nou Jolina heeft dus nog steeds wat verlatingsangst. Ze ging compleet uit der plaat in der stal! Beukt super hard tegen de stal deur. Nu hangt de deur helemaal los, nog 1 beuk en hij ligt eruit ben ik bang.. Ook begon ze te steigeren in de stal en tegen de zijkant aan te trappen. Nou zitten die planken dus niet meer stevig vast, ben bang dat ze er een keer doorheen trapt en dan vast komt te zitten met der benen...
Westhof schreef:Jeetje Sanne, balen! Paard hier op stal trapt ook regelmatig tegen de staldeur en de muren. In die stal hebben ze een soort speciale matten tegen de deur en de muren gemaakt, zodat het in ieder geval een beetje beschermt blijft. Wanneer wordt haar stal weer gerepareerd? Idee dat ze eruit kan breken of vast kan komen te zitten lijkt me niet prettig![]()
Ik moet trouwens nieuwe jodphurs hebben. Degene die ik nu heb hebben hun beste tijd wel gehad. Heeft iemand suggesties? Liefst niet al te duur, omdat het meer voor erbij is.
_Sanne schreef:Mijn vriend is er nu heen en gaat meteen de staldeur weer vastzetten. En gelijk even naar de zijkanten kijken.
Ja heb geen ervaring met wat voor jodphurs. Heb ze paar jaar geleden gehad, geen idee welk merk en vond ze wel fijn. Heb nu laarzen maar die zijn ook aan vervanging toe. Heb ook tijdje zitten twijfelen tussen jodphurs of weer laarzen. Ben er nog steeds niet uit
Naomi_Haffie schreef:Ik wil ook graag leren laarzen alleen ze zijn allemaal veel tr lang
Westhof schreef:Ik plaatste net een foto van Wes op de Koudbloed pagina op Facebook en ik kreeg meteen al een bericht van iemand die hem kent. Het is ook zo'n beroemdheid
mignonne2403 schreef:
xx_Charlot schreef:Dankjulliewel
Ik ben net nog even naar Lola geweest, gewoon even gepoetst en geknuffeld was echt leuk!
Ik heb ook nog even haar manen opgemeten, ze zijn nu ongeveer 85 centimeter. Vorig jaar eind november heb ik ze voor het laatst gemeten, toe waren ze 70 centimeter dus ze zijn aardig gegroeid!
noaxhorses schreef:Stoute jolina Sanne!
Mooie bijlees Charlotte
Horse event was idd heel geslaagd! Leuke dingen gezien en hebben heel veel voeder muesli zakjeskregen een paar dingen gratis en hebben ook wat zakjes gekocht. Heb zelf ook nog een zweep gehaald van €15 met zo'n gel grip ding, is zooo fijn
_Sanne schreef:Goeie bijlees Marrit!
Heb geen van die dekjes nodig Tamara! Wil alleen donkerblauw BR Event of Scapa
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=54CBB12E
SuperAssie schreef:Enorme bijleesposten, geweldig!
Heb er momenteel zelf niet veel tijd voor maar lees wel alles trouw bij
Had je dekjes indd gezien Tamara(en de rest van je advertenties) maar zat niks bij waar ik interesse in heb.
Gaaf shirt Sanne
En leuke foto!
Vandaag zijn EINDELIJK de hoefschoenen gekomen, en wat blijkt.. één set is te groot!
Aan de voorkant zijn ze prima, alleen achter waren ze te groot, draaiden meteen toen ik ze aan deed.
Dus heb nu alleen even een stukje(20 min.) gelopen met de voorschoenen, en mán wat kan hij lopen met die dingen haha! Had een stukje draf gedaan maar hij begon me toch een potje te sjouwen met die benen
Dus nu maar die ene set terugsturen en een nieuwe bestellen.
SuperAssie schreef:Zitten jullie haffies ook al zo dik in de vacht?
Andor zit echt enorm dik al in het haar, zo erg dat als ik een half uurtje normaal heb gereden hij al zeiknat is. Hij is ook al weer helemaal zacht en enorm verkleurd(donkerdere rug, wittere buik) in de afgelopen weken..
Vind het echt heel lastig, want ik heb niet de mogelijkheid om 2x per dag naar stal te gaan om deken op en af te doen voor de nacht en overdag is het echt nog veels te warm om een deken op te doen. En ik wil hem eigenlijk echt niet scheren maar als het zo doorgaat ben ik bang dat ik geen keus heb als ik een beetje normaal wil rijden komende winter..
Stom weer!
xx_Charlot schreef:Hele leuke foto's van Horse Event Kim!!![]()
Leuk Sanne!
Dat paard heeft idd een hele lange staart![]()
Leuke dekjes Tamara! Helaas mag ik nits meer kopen van mezelf![]()
Wat jammer van je zadel Marrit!
Aah lieve foto van Sanne en Jolina![]()
Aah Tamara, wat balen van die hoefschoenen zeg!!! Hopelijk is de nieuwe set snel binnen.
Je mag mij een pb sturen als je wil, Tamara (Apollo).
Jaa Tamara, vreselijk!! Je ziet het gewoon veranderen!! Ik zit ook te twijfelen of ik zal scheren, dan moet ik weer allemaal nieuwe dekens kopen... Maar ja met zo'n dikke vacht rijden is ook niks.
Over dekens gesproken, iemand ervaring met de Bucas freedom turnout? Ik zit te twijfelen om 'm in het roze te kopen
mignonne2403 schreef:Tamara (andor ) Dutchie krijgt ook al dikke vachthij is al veel donkerder dan afgelope zomer en hij is heel donsig. ook zweet hij nu sneller idd....
Fijn dat de hoefschoenen werken! alleen balen dat het niet past, maarja daar is terugsturen voor
Mooie bijleespost Christa!
wel een foto showen van je brommer hea
Ik had gister Dutchie gevlochten, was een hele klus, maar toch voor elkaar gekregen. Dutchie vind het heel erg grappig om de paardenknoop los te maken, en vervolgens de hele stal door te sjouwen![]()
Niet heel erg handig ofzo....
mignonne2403 schreef:laten we een scheer meeting houden
SuperAssie schreef:Haha Mignonne Andor krijgt ook alles los
Vandaag was ik even vergeten dat hij los stond na het eten van zn slobber en hij ging met zn hoofd in mijn poetskist op zoek naar snoepjes. Helaas lag mijn cap in de weg dus nu zit mijn hele cap vol slobber
Fijn pony, dankjewel! xd
Helaas ben ik dus niet de enige met een fluffy pony..
ApolloPaard schreef:Mijn barbackpad is binnen met me bitloos hoofdstel
noaxhorses schreef:Leuke foto Sanne! En jou shirt hahah
Fijn dat Andor zo goed loopt met de hoefschoenen Tamara! Jammer dat er een set te groot is
Jens valt wel mee in zijn vacht haha, StAr al helemaal maar die heeft nog steeds een eczeem deken op hahah
Hahaha Tamara
----
Nou ik ben er ook weeer, ben erg druk met school helaas.. Maandag osteopaat gehad voor Starwien, ze zat pp 2 plekken vast, bij haar onderrug en haar eerste wervel, wat ik al dacht. Want door de blokkade bij de eerste wervel zorgt ervoor dat het pijn doet met nageeflijkheid, en daardoor begint ze dus te bokken. ze heeft nu weekje rust en daarna weer gaan opbouwen, ben erg benieuwd!
Vandaag Jens gereden, hebben een paar daagjes rust gehad na ons probleem op vrijdag. Het rijden ging echt heel lekker, de laatste tijd was hij aan het rennen rennen rennen met rijden en we hadden van die gevechten pff. Nou vandaag beetje anders begonnen, geen zweepje meegenomen , had hem toch niet echt nodig de laatste tijd. Heb eerst een rondje door de bak gelopen zodat het al een gevecht minder was ' ik wil daar niet langs want het is eng ' nou, de laatste tijd probeerde ik het een beetje uit met het aan de teugel lopen, is stap gaat dat automatisch maar in draf was dat steeds een heel gevecht. Heb dat dus vandaag gelaten en hem puur ontspannen gereden. Dat ging echt heel goed! Hij was heel braaf, geen een keer wezen rennen, liep ontspannen. heel fijn!
ApolloPaard schreef:Jullie krijgen straks foto, Nick me vorige haflinger is door koliek ingeslapen =O
ben er ven helemaal uhm ja stil van =O
Oud topic van hem en zijn eigenaar maar goed...
[RT-HAW] Eindelijk van mij, Haflinger Nick
Nordsvensk schreef:Wat een prachtig weer vandaag
Vannochtend gereden. Zaten wel wat fijne stukjes bij
En nu weer college tot half 7.. Wat een top tijden
ApolloPaard schreef:Fijn dat het rijden goed ging & suc6 op je college!
Het western hoofdstel past, happy!
Bbp past ook maar moet een hele korte singel hebben.
Ik heb foto's op me telefoon als ik ze op me pc heb stuur ik ze!
Ik had mijn stal eigenaar 2 varken gegeven voor dr verjaardag en je raad het nooit... ONTSNAPT
Dus van pff ik denk 12 tot net varkens opgedreven,wel met stukjes rust er tussen!
Maar goed al met al zitten ze weer op hun plekje in de hoop dat ze niet weer ontsnappen =)
ApolloPaard schreef:Hier heeft die de bbp ook op maar singel veel te los en je ziet hem niet goed...
http://i62.tinypic.com/2hhj782.jpg
En het hoofdstel
http://i61.tinypic.com/1el6ok.jpg
Happy
xx_Charlot schreef:Fijn dat de osteopaat is geweest Noa! Hopelijk helpt het.
En mooi dat het rijden met Jens zo goed ging![]()
Aah Tamara, dat is minder fijn nieuws!
Mooi dat het rijden goed ging Marrit! Het was idd prachtig weer vandaag
Haha Tamara
Mooie bbp en een heel gaaf hoofdstel! Staat hem echt goed!
Jammer Eline, maar ik snap het ook wel. Veel succes dit jaar dan maar!
----------------
Wij hebben vanmiddag foto's van Lola's moeder (Vivi van den Hemel) gekregen van een haflingerstal waar ze ooit stond! Echt leuk
http://i62.tinypic.com/33k6vck.jpg
SuperAssie schreef:Nope xD
Mn laarzen komen vandaag binnen! Zit vol verwachting te wachten haha
_Sanne schreef:Jolina der vader is een bokker! Nouja, de eigenaresse dan toch hahaZe heeft hem alleen laten ruinen!
mignonne2403 schreef:De papa van Dutchie is Standing Ovation, staat bij de kymmelshof
SuperAssie schreef:Mijn laarzen zijn trouwens binnen..
En ik kan ze morgen alweer terugsturen.. Ze zijn te klein bij de kuit.. Dus ik heb een grotere maat nu ingevuld zodat ze geruild worden en als die niet passen is t geen laarzen meer voor mij want groter gaat niet..
_Sanne schreef:memberlist.php?mode=viewprofile&u=45655
Zij heeft de vader van Jolina
Hier in dit topic is ook iemand die een haf heeft die Nepal als vader heeft!
xx_Charlot schreef:Pff, eerste rekentoets van het jaar: een 3,8... Ik baal er echt van want als je aan het einde van het jaar geen 6 staat ga je niet over..