Dat dekje is wel gaaf! Ik zag nog 2 interessante waterdichte dekens staan. 100gr en 200gr. Lijkt me fijn om die te hebben als hij straks naar buiten gaat. En verder leuke dekjes van HH en Eurostar. Maar die mag ik niet kopen ivm ruimtegebrek straks Moet ook nog een nieuwe zadelhoes, maar die zag ik er niet bij staan.
heb wel bijgelezen maar mijngeheugen is ook niet zo bijster goed.. Jody gefeliciteerd met de haf voor je zusje! En Jolanda natuurlijk, dat je maar veel plezier van je zwangerschap mag hebben en een gezond kindje op deze wereld mag zetten!!
ik hoef niets te kopen voor mijn verzorgpaarden, de eigenaren hebben een paardrijwinkeltje als ik iets wil kan ik het meestal aan hun vragen en dan kan het meestal wel geregeld worden ik haal wel eens een paar snoepjes in HUN winkel.. dat is raar..
ik moet trouwens wel nog een goedkope rijbroek hebben.. eerst had ik genoeg aan eentje maar als ik doordeweeks naar de pony's wil word het altijd nogal moeilijk met wassen enzo..
Candace
Geplaatst: 18-01-10 13:55
moyra schreef:
ik sta op geen van ale foto's Ik hoefde niet zo nodig met hem op de foto hahaha
Voor de knollies, dan hebben ze alle 3 het zelfde halster, echt grappig En omdat je een minimum van 25 euro moet besteden heb ik er 3 paar staphorse sokken bij gedaan... Dan heb ik een keer fatsoenlijke sokken om mee te rijden en die sokken zitten zo gruwelijk lekker
Weet ik niet, maar anders kan je de bestelling niet afronden... Heel stom... Is alleen maar om er voor te zorgen dat je meer koopt... (wat ik nu dus gedaan heb )