Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

laulapaula schreef:misschien wel handig om ff te gaan stappen (misschien beetje draven), dan kan de stijvigheid er een beetje uit. doe ik wel altijd als ik een langere rit met wester heb gemaakt.
!
toch gewoon om verliefd op te worden
heb je foto's? 
macholoverr schreef:Hi hi hoevaak hebben jully inde week les?
Ik heb nu nog 1x in de week les...
Maar het gata niet helemaal lkker omdat ik nietgoed in me vel zit..
Dus ik heb na mijn vakantie 3 x in de week les
E dat wil ik op bouwen naar 4 x in de week les...
Od is dat te veel?
Ankie heeft zich supergoed gedragen! We hebben 2 keer op de grond gelegen samen vanwege struikelen, ze is er 1 keer vandoor gegaan, maar ben er niet afgevallen en we hebben een aantal keren lekker over het strand gegallopeerd
Ze heeft heel veel geleerd en ik ben erachter gekomen dat ik best een hele brave pony heb. De haflinger van mijn ouders is een stuk drukker, pff! Zelfs mn vriend heeft gisteren nog op ankie gereden. Eerst mijn broertje erop, want er had behalve ikzelf nog niemand anders op ankie gezeten. Dat ging goed, dus mn vriend erop, ankie deed het echt heel braaf. Ze kan zo met de manegelessen mee lopen zo braaf.
?
Daimy heeft zn 1e ritje buiten met mij op zn rug gemaakt
Met paps ernaast. Braaf peerd 

maar je bent er dus nog niet uit ondanks dat je ff gereden heb??
ik ben met wester wel al vaker met andere paardenbuiten geweest. maar volgende week ga ik ook voor het eerst alleen met 'm naar buiten (vriendin gaat mee op de fiets) ben zeer benieuwd...
wel al aan de hand met 'm naar buiten geweest of dat niet?
Op elk ander paard had ik dit waarschijnlijk niet gedurft hoor hihi.

verkeerd begrepen dus!