[HK] Haflingerklets

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie83

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:47

Hahaha ik heb het ook vrij snel koud hoor Tong uitsteken Ik kan op het moment niet rijden omdat we alleen een buitenbak hebben en die is echt stijf bevroren..
Met uitmesten gaan er ook altijd wel wat kleding stukken uit hoor.. anders zweet ik me kapot.. maar als ik aan de wandel ga met Veer ben ik toch altijd wel blij dat ik veel kleren aan heb Tong uitsteken

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:50

Ik ken dat, als het nog kouder word gaat er nog een laag over heen.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:58

Jup idd hahaha.. Maaruh ik ga me warme bedje opzoeken.. Morgen weer vroeg de kou in Lachen Doei, doei

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 00:01

Truste Nathalie ... ik ga ook zo, moet morgen om 8 uur bij de fysio zijn.

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 08:26

@ Peelie: Oké, en als er niets aan gedaan wordt, dan kun je altijd nog door blijven zeuren tot ze er wél iets aan gaan doen! Knipoog

@ Freya: Dankjewel Haha!

@ chipieke: Moooii zadel! Party!!

@ _angela: Welkom!! Knipoog

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 09:06

Mijn gebeden zijn gehoord, hahahahaha, wij hebben ook sneeuw. Oke is een mini laagje, maar toch alles is mooi wit. Is maar een laagje van nog net 5 mm dik. Wie weet komt er nog meer naar beneden.
Kom maar sneeuw, je bent welkom ... hahahahaha

Al ben ik niet zo'n held met autorijden als het sneeuwd en glad is, dus manlief mag zijn moonboots uitproberen vandaag op stal, hahahaha mag hij er heen rijden.

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 09:11

_angela schreef:
Ik zal me dan even netjes voorstellen!

Ik ben Angela, 25 jaar oud, werkzaam als binnendienst medewerker. Ik heb mijn haflingermerrie, Sietske, helaas moeten verkopen, ze was 4 jaar oud, en western ingereden. Ik heb er echt verschrikkelijk veel verdriet van gehad en nu nog eigenlijk.. Ik ben nu op het punt gekomen dat ik weer wat met paarden van doen wil hebben, en weer wat actiever op bokt wordt. Ik ben ook weer begonnen met rijden, bij haflingerstal de flammert. Ik zou vandaag gaan knuffelen, maar omdat het -15 graden is, belden ze af dat het nu echt niet leuk is om bij de paarden te zijn. Jammer maar helaas!

welkom
en volgens mij wonen wij heeeeeel dicht bij elkaar Haha!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 09:12

angela, welkom hier in de topic

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 09:32

Freya schreef:
Mijn gebeden zijn gehoord, hahahahaha, wij hebben ook sneeuw. Oke is een mini laagje, maar toch alles is mooi wit. Is maar een laagje van nog net 5 mm dik. Wie weet komt er nog meer naar beneden.

Al ben ik niet zo'n held met autorijden als het sneeuwd en glad is, dus manlief mag zijn moonboots uitproberen vandaag op stal, hahahaha mag hij er heen rijden.

Hier ligt nu nog meer dan gisteren, ik glibberde alle kanten op vanaf de bushalte naar school ROFL Huilen van het lachen

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 09:50

Freya schreef:

Hier ook niet meer dan een 5 mm. Het stelt echt niks voor. Maar wij 2 wonen ook niet meer dan een 3 kwartier bij elkaar vandaan. Tong uitsteken

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 10:07

Nou hier red het nog geeneens 5 mm..
En net viel er btje regen uit de lucht.
Nja hopen dat het niet al te glad wordt, want k moet zo naar school..

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 10:08

Bij ons begint het wéér een beetje met kleine vlokjes Huilen van het lachen Over een week dadelijk nog sneeuwvrij *LOL*

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 10:14

hihi... dat zou wat zijn... Ik ben bang dat het hier niet zo ver zal komen...

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 10:42

wat een rust hier... iedereen naar school ofzo?? of werk natuurlijk...

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 10:42

Peelie schreef:
wat een rust hier... iedereen naar school ofzo?? of werk natuurlijk...

Ikke zitte op schoole maare hebbe nikse te doene Huilen van het lachen

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 10:43

Ik heb nu vrij Haha!
Ga zo naar Madeiraatje toe Lachen

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 10:44

Madeira_ schreef:
Ik heb nu vrij Haha!

Oké, hebben jullie een binnenbak om in te rijden? Knipoog

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 10:46

Stravero schreef:
Madeira_ schreef:
Ik heb nu vrij Haha!

Oké, hebben jullie een binnenbak om in te rijden? Knipoog

Jaa Haha!

Maar eerst ga ik dur flink moe maken Tong uitsteken eerst longeren. Daarna lekker poetsen, knuffelen Tong uitsteken en dan opzadelen, rijden, afzadelen, knuffelennnn en dan lekker dekentje op want ik wil niet dat ze een wintervacht krijgt (ik kan niet scheren, dus is ook niet lekker voor dur als ze ohz is, zweet, en dan die wintervacht heeft lijkt me).

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 10:47

ja zij wel ja Boos! Ikke niet...

hihi moet opeens aan Calimero denken. Ik is klein en zij zijn grooooot :p Ach bij mij liggen er vezelf in de bak waardoor hijeigenlijk vrijwel altijd te berijden is Haha! het is wel heel erg koud!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 10:50

Peelie, je hebt PB Knipoog

Wij hebben een bevroren bak, en hij is vaak nat, en een soort zwembad. 'sZomers is de bak te zwaar, mijn haf heeft vorige zomer een flinke trap tegen zijn spier gehad op zijn borst, helemaal rechtsboven zijn been dus. Toen heeft hij 3 wkn stil moeten staan, tenminste, hij kón geen stap zetten. Dus ik rijd vaak lekker bij iemand anders, of in de binnebak van mijn oude instructeur. Lachen

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 11:16

chipieke schreef:
Hee zeg daar gaat mijn vertrouwen... Iemand toevallig wel tevreden van wintecs Clown

Op mijn eerste haflinger vroeger lag een wintec prima.. Op mijn huidige paste het voor mijn gevoel toen ook niet ideaal. Maar ja.. hier ook zadeltroubles. Volgens mij zou het geen slechte zaak zijn mochten wat grotere merken zich hier echt eens in gaan verdiepen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 11:18

ik heb een kieffer en die is speciall voor hafje fjorden ed... de echt korte paardjes in de rug en vrijwel geen schoft...

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 11:19

Freya schreef:
chipieke schreef:
Hee zeg daar gaat mijn vertrouwen... Iemand toevallig wel tevreden van wintecs Clown

Tijdens de passessie heeft er een wintec isabelle caire opgelegen, die ligt als een huis, maar die was boven me buget, die ligt rond de 1150 euries. dus maar een wintec pro dressuur.

1150 euro? Die koop je toch rond de 700. Haha! Niet dat dat heel weinig is maar scheelt toch wat. Knipoog
Ik had overigens ook een wintec 2000. de 500 heb ik in dressuurversie gehad voor mijn paard daarna, wat een ***zadel. Ik had gewoon mijn knieëen open liggen na 2 à 3 dagen na elkaar rijden. Die was gauw terug de deur uit. Bloos

waldoalpha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 11:20

hallo,
mijn naam is vera en ik dacht, ik ga eens lekker op wat forums kijken. ik heb zelf 2 halingers van bijna 5 jaar en het zijn echte scheetjes. ik ben werkzaam als zelfstandig ondernemer en heb dus een eigen winkel. een ruitershop welteverstaan. ik woon in mastricht en mijn winkel ligt in meerssen. heb nog een hond en wat katten en als er vragen zijn hoor ik dat graag.

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 11:20

Peelie schreef:
ik heb een kieffer en die is speciall voor hafje fjorden ed... de echt korte paardjes in de rug en vrijwel geen schoft...

Welke dan? De genf? Of die Fryso of hoe noemt het? Ik zou eens echt een minimum 5-tal zadels willen kunnen passen en vervolgens er even mee rijden. Maar geen enkele zadelmaker/winkel heeft zoveel zadels geschikt voor haflingers, blijven meestal steken bij wintec, JC & thorrowgood.